Vriendinnen(club) omg Dieren 25-30 jaar

09-02-2016 21:59 3 berichten
Hey Dames,



Sinds kort ben ik verhuisd naar Dieren vanwege de liefde, en ben ik dus op zoek naar gezellige meiden uit de omgeving om leuke dingen mee te ondernemen, of lekker te kunnen kletsen. Ken nog weinig mensen in deze omgeving. Ben werkzaam in de psychiatrie als begeleider, en de onregelmatigheid werkt ook niet echt mee daarin. Dus bij deze!

Ik ben 27 jaar, leuke spontane meid, soms een kat uit de boom kijker, maar eenmaal losgekomen hou ik van lachen! Hobby's zijn wandelen, leuke uitstapjes maken, lezen, koken, films en series kijken, lekker bank hangen met wat lekkers, terrasje pakken, cabaret, dagjes uit, en soms een leuk festivalletje. Ik sta altijd open voor nieuwe dingen!



Ik hoor graag van je, als dit je aanspreekt!



Groetjes
Alle reacties Link kopieren
Hey Carola,



Had ik net een priveberichtje naar je getypt, geeft ie een foutmelding aan tijdens het versturen grrr! Irritant.



Ik woon sinds kort in Zutphen, niet vanwege de liefde haha maar ik heb de mijne wel meegenomen hierheen (vanuit Groningen!) Het lijkt mij ook leuk om nieuwe mensen te leren kennen. Dat is toch wat moeilijker dan gedacht. Hoewel het leuk is om met mijn vriend dingen te ondernemen begin ik een vriendin in de omgeving wel te missen.



Ik ben ook 27 jaar, een rustig type, hou ook van lezen, koken en bakken, wandelen, series en films kijken, uiteten gaan en terrasjes pakken. Ook ben ik een echte huismus, haha. Ik ben niet op zoek naar een vriendinnengroepje maar het lijkt me wel leuk om 1 op 1 af te spreken. Ook hou ik niet van festivals en zoek ik niet graag de drukte op. Maar dit moet geen probleem zijn lijkt me verder!
Hey Justme,



Leuk dat je reageert, duurde even voordat ik reageer, excuses daarvoor! Drukke periode achter de rug en vergeet snel hier te kijken geloof ik.. Maar joh, hopelijk lukt het je me alsnog even een berichtje prive te sturen! Ik kan dat bij jou niet zo te zien.. moet je even via je instellingen veranderen..



Hoop snel wat te horen van je!



Groetjes

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven