Valentijnsdag

09-02-2016 13:23 57 berichten
Alle reacties Link kopieren
Wat vinden jullie van Valentijnsdag?

Is het onzin of let je echt op hoeveel moeite iemand doet?
Alle reacties Link kopieren
quote:hoelahoepla schreef op 09 februari 2016 @ 15:09:

Ik maak een brownie



dat is gewoon puur eigen belang



Haha ik ga ook iets lekkers bakken, maar ook deels voor mezelf.



Ik vind Valentijnsdag niet zo belangrijk, maar ik vind het zelf altijd wel leuk om iets kleins te doen. Mijn vriend en ik zijn bijna twee jaar bij elkaar en ik heb alle foto's van ons in een album geplakt met tekeningen en tekstjes erbij. Ik wilde dit sowieso al doen, maar ga het nu geven met Valentijn. En dus een lekkere roze frambozentaart bakken (want lekker).
quote:MalleBabbe1 schreef op 09 februari 2016 @ 15:30:

[...]



Zeker,we proppen die broodjes naar binnen voor een fijn bodempje en dan kan de champagnekurk knallen en trekken we nog een paar flesjes lekkers los..

Scheelt dat we dan alvast in bed liggen en ik heb ook netflix boven

Ik nodig mezelf bij deze ook uit, willook mee Neflixen.

Zullen we alvast ruzie maken wat we kijken? Luther heb ik al uit maar

die mag nog wel een keer want goede serie .

(en ik heb acuut last van een spontane lulleritus-bui, forgive me..)
Alle reacties Link kopieren
quote:Nicotientje schreef op 09 februari 2016 @ 14:55:

[...]



Wie dan Dreamer??





Oh.. haha, ik bedoelde Niemand..



Maar eigenlijk vind ik dat iedereen een geheime liefde zou moeten hebben, toch?
Later is nu
quote:Dreamer schreef op 09 februari 2016 @ 16:30:

[...]





Oh.. haha, ik bedoelde Niemand..



Maar eigenlijk vind ik dat iedereen een geheime liefde zou moeten hebben, toch?

Ow.....klein verschilletje maar dus

Denk dat er veel mensen zo nu en dan wel even een egoboost kunnen gebruiken
Alle reacties Link kopieren
quote:Zelatrice schreef op 09 februari 2016 @ 16:03:

[...]



Luther heb ik al uit maar

die mag nog wel een keer want goede serie .





Ik dacht al! Die dame in je profiel komt me bekend voor Gaaf wijf! Top serie inderdaad.



Goed Valentijn: Goede reden om uit eten te gaan, maar restaurants hebben dan zo'n fout Valentijnsmenu. Cadeautjes krijg ik niet meer omdat ik ooit de foute opmerking maakte: 'Ooh leuk bloemen, kreeg je die gratis bij de boodschappen?' Gewoon te verbaast dat hij dat uit zichzelf zou kopen haha Eigen schuld!
Het is idd. vooral een hoop opgeklopt commercieel gedoe.

Wat ik vooral irritant vind is dat de commercie het bijna verplicht maakt om er wat aan te doen.



Ok, ik ben sinds 1 jaar en 7 maanden weer single en voor zover ik weet heb ik geen stille aanbidder...

Ik denk dat ik het minder irritant zou vinden als ik wel wat zou krijgen...



Trouwens voor vaste relaties is het ook bull want Valentijnsdag is geheime liefdes ;) .



Oww trouwens mijn moeder stuurt met valentijn wel altijd een kaart .

Lief he! (Behalve dat ze zich vorig jaar een dag vergist had... ik snap nog steeds niet waarom maar goed)
Toen ik vrijgezel was en oa scharrelde met een jongen/man die na 1 maand contact niets deed aan Valentijn (en er ook geen woord aan besteedde).........was ik stiekem wel beledigd. Vond dat echt geen goede verstandige zet van hem toendertijd.

Achteraf bezien.........het is nooit een relatie geworden. Na 5 maanden verbrak ik het contact, want te veel issues over en weer.



In langdurige serieuzere "relaties" deed ik altijd wel wat met Valentijn. Een kaartje, een lekkere reep chocolade met tekst of, toen ik nog heel jong was, een mooie Forever Friends beer met een tekst.



In mijn huidige relatie doen we met Valentijn niets uitgebreids. Ik heb een mooi kaartje gekocht (geen kaartJE dit jaar, maar een kaart van enorm formaat voor de gein) en daar zal ik samen met ons kind wat moois in schrijven en tekenen. Weet zeker dat hij dat kan waarderen.



We staan te weinig stil bij de liefde en waardering voor elkaar. Op zo'n dag herinner ik mij daar steevast aan en pak ik dat op. In de loop van de tijd verwaterd het dan weer, net zoals vele gewaarwordingen en voornemens in een mensenleven.

Ik weet, niet goed, niet handig, niet verstandig. Maar het is de waarheid.



Verder vind ik Valentijn geen grootse happening die een etentje of een uitje nodig heeft om te gedijen.

Al die overvolle winkels met rode en roze kleurtjes, rozen en zuurtjes en vlindertjes. Te zoetsappig voor mij.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven