Wie wil zijn meest afgrijselijke date ervaring kwijt?

16-08-2006 14:48 1523 berichten
Alle reacties Link kopieren
Natuurlijk komt dit niet uit het niets! Ik heb een date achter de rug!



Na lange tijd en rottige relatie ben ik weer aan het daten geslagen. Niet dat ik me op datingsites begeef (ben toch een beetje van de ouderwetse klik in real life)



Nu heb ik iemand ontmoet, mijn leeftijd en ziet er niet slecht uit. Heel spontane man en onze eerste gesprekken verliepen erg leuk en gezellig. Onze dates zijn beperkt gebleven tot uit etentjes, een dagje terassen en een paar keer dvdtje/eten bij hem thuis. Hij is nog niet bij mij thuis geweest, ten eerste omdat ik rustig aan wil doen en het prettig vind om te zeggen "ik ga maar eens op huis aan" en ik dus bepaal wanneer er een einde aan de date komt, en ten tweede omdat ik ergens vraagtekens bij zijn persoonlijkheid zet...



De eerste keer dat ik bij hem thuis kwam, was zijn moeder er. Hij woont niet meer thuis. Zij was daar in haar kloffie aan het poetsen en iets zei me dat dat vast niet de eerste keer was. Vast niets verkeerd mee, maar ik hou meer van onafhankelijke mannen die zelf hun zaakjes regelen. Hij werkt voornamelijk thuis en heeft overdag niet al te veel om handen (verneem ik aan zijn frequente online msn gedrag en bezoekjes aan de sportschool waar ie me over verteld).



Waar ik ook mijn vraagtekens bij zette, zijn moeder vertelde hem dat ze hem morgen ochtend kwam halen want ze moesten nog boodschappen doen en ze zou dan gelijk zijn was brengen. Hij heeft zelf een auto en ook een wasmachine (heb ik nagevraagd).



Hij is nogal materialistisch, en alhoewel ik zelf ook wel van leuke spullen hou vind ik het wat te ver gaan om daar een specifiek merk of bedrag aan te verbinden. Alles wat hij heeft is merk en duur, wat hij ook graag benadrukt. Dat vind ik een afknapper... En hij zit vol met grote verhalen. En ik zou het helemaal niet zo'n probleem vinden als ie door zo draven over wat voor'n voetbal tallent hij is, maar dit gaat vooral over geld en invloedrijke mensen, dat soort dingen. Hoe hij een vip behandeling daar en daar krijgt omdat hij vriendjes met die en die is en hoe goed ze hem dan wel niet behandelen (BORING)



Tijdens onze laatste DVD'tje bij hem thuis heeft zijn moeder hem wel 6 keer gebeld!:o waarbij ie constant eindigd met woorden als "dankjewel mamma" en "ik vind je lief" en "ik hou ook van jou" Ze gaan samen (alleen met zn 2tje) op vakantie en zijn moeder moest hem dus  bellen omdat ze vragen heeft (zijn verklaring toen ik opmerkte dat zijn moeder wel erg vaak belde). Er zaten ook allemaal van die Hallmark kaartjes aan de deur geplakt, weet je wel van die kaartjes als "je bent de allerliefste" en "ik hou zoveel van jou" dat soort dingen.  Dus ik denk vraag eens of ie nog niet helemaal los van zn ex is (beetje met humor) begint ie te lachen en zegt ie, nee joh, die zijn van mn moeder. ik denk dat ik het toch gezonder vond als ze nog van zn ex waren) De hele deur zat onder!



Opeens vindt ik het helemaal niet raar dat ie nog vrijgezel is... Deze kerel komt niet door de sollicitatieprocedure heen. Niet geschikt! Niet dat ik helemaal geweldig ben hoor! Heb ook zo mijn mankementen, maar jeetje!!!



Wie heeft er ook van die ervaringen? Dat die man die heel erg leuk leek, toch niet zo heel erg leuk was?
Alle reacties Link kopieren
quote:elle5460 schreef op 09 februari 2016 @ 12:06:

[...]



Ja, ik sta voor het eerst, met een schreef en nogal verdrietig gezicht te staren, te staren nr mijn telefoon....

Wanneer hij me "netjes "weer wat zegt.

.

Maar een ding, als hij me niet binnen nu en een paar uur, iets zegt, zeg ik de date af.

Dan zal ik het voor hem doen.





Beetje lousy om dan inderdaad helemaal niets meer van je te laten horen.
Love bubbles....
Alle reacties Link kopieren
quote:elle5460 schreef op 09 februari 2016 @ 09:19:

Mijn date moet nog komen, maar.....nu hij heeft gehoord, dat ik rook, na al minstens een week een erg, leuk, fijn app gesprekken met hem heb gehad, zegt hij niets meer.

Dus.....vertel ik hem over de app, "zou je dan wel zo netjes willen zijn, om de date die wij hebben, af te zeggen?"

.

Online geweest, mijn vraag niet blauw gekleurd, en ik ga er nog een roken.Ja iemand die rookt keur ik af, helaas, al is nog zo leuk via de apps, ik keur het af.
nobody said it was easy
Alle reacties Link kopieren
quote:sweet-romeo schreef op 09 februari 2016 @ 12:35:

[...]





Ja iemand die rookt keur ik af, helaas, al is nog zo leuk via de apps, ik keur het af.

Dat mag, maar zeg het dan he?...dan weet een ieder waar hij of zij aan toe is.

.

Maar ik hem net afgezegd, en ik zou liegen, ...als ik,zou zeggen, dat ik er niet lichtelijk wat verdrietig van ben.

Godver de kut, ik vond hem nu net leuk..........maar mischien ook wel niet.
We are the heroes of our time, but we are dancing with demons in our minds..
Alle reacties Link kopieren
Nee, ik vond hem leuk!...shit shit shit shit , en dan nog een keer shit.

.

Tot dus ver, mijn geweldige date. Ervaring.

Leuk allemaal, heel leuk.
We are the heroes of our time, but we are dancing with demons in our minds..
Alle reacties Link kopieren
Daar heb je dan weer wel gelijk in Elle, zeg het dan op zijn minst. Maar dan weet je ook wat je aan hem hebt als hij dit niet kan aangeven? Of zit ik er naast?



Ik vind het flauw eigenlijk.
Love bubbles....
Alle reacties Link kopieren
Shit, Elle! Buitengewoon irritant, dat mensen niet gewoon even reageren en eerlijk zeggen dat ze geen interesse meer hebben. Natuurlijk heb je er mensen tussen zitten die dan boos reageren , maar dan blokkeer je zo iemand toch?
Alle reacties Link kopieren
quote:Focus4life schreef op 09 februari 2016 @ 13:10:

Daar heb je dan weer wel gelijk in Elle, zeg het dan op zijn minst. Maar dan weet je ook wat je aan hem hebt als hij dit niet kan aangeven? Of zit ik er naast?



Ik vind het flauw eigenlijk.

Dat weet ik niet, maar wat ik wel weet..is wel dat ik hem nu juist wel echt heel erg leuk vond.

Shit.

.

Hij reageert nu net met," elle, ik ben aan het werk, en druk."

.

Ik vond hem leuk.

Dat is wat ik wel weet.
We are the heroes of our time, but we are dancing with demons in our minds..
Alle reacties Link kopieren
Vond of vind?

Wel een makkelijk antwoord van hem.
Love bubbles....
Alle reacties Link kopieren
quote:Focus4life schreef op 09 februari 2016 @ 13:42:

Vond of vind?

Wel een makkelijk antwoord van hem.

Ja, vond ik ook.

.

Vind.
We are the heroes of our time, but we are dancing with demons in our minds..
Alle reacties Link kopieren
Moest wel lachen om je uitspraak



Heeft ie een lange werkdag? Dat je hem vanavond nog 1x een subtiel appje stuurt? Of is het al 'afgesloten'?
Love bubbles....
Alle reacties Link kopieren
Ah wat balen Elle!

En dan niet eens even wat laten horen.
Never look down on anybody, unless you're helping them Up.
Alle reacties Link kopieren
quote:Focus4life schreef op 09 februari 2016 @ 14:04:

Moest wel lachen om je uitspraak



Heeft ie een lange werkdag? Dat je hem vanavond nog 1x een subtiel appje stuurt? Of is het al 'afgesloten'?

Gelukkig...lacht er tenminste een, godver om mijn ex geen traan gelaten, ook vreemd ,weet ik.

En om deze die ik nog niet eens heb ontmoet, lig ik te janken.

.

Shit, ik huil gewoon, want ik vind hem verdomme leuk.

Vond, vind, vond vind....

Nu ja, hij vind mij geen reet aan, kan gebeuren....maar weet je wat ik raar vind?..ik weetcdat hij mij leuk vind, ik weet het gewoon.

En nee, ik zit daar niet naast.

.

Maar nu voor het eerst wel.

Ik ga nog nog even janken, bedankt en tot ziens.

Afgesloten dus...maar voor nu nog even, heel even niet.
We are the heroes of our time, but we are dancing with demons in our minds..
Alle reacties Link kopieren
En nee, ik app hem niet meer.

Laat hem maar een marathon gaan rennen voor me.

.

Klaar af!
We are the heroes of our time, but we are dancing with demons in our minds..
quote:elle5460 schreef op 09 februari 2016 @ 13:28:

Dat weet ik niet, maar wat ik wel weet..is wel dat ik hem nu juist wel echt heel erg leuk vond.

De druiven zijn te zuur, zei de vos... Tja, roken én 45, het zijn geen cadeau's.

Even ernstig nu: je bent wéér eens een topic, waar je (nog) niets te zoeken hebt, naar je toe aan het zuigen...
Alle reacties Link kopieren
eh, je zou ook kunnen stoppen.... met roken bedoel ik.



zomaar een ideetje....
Lorem Ipsum
Alle reacties Link kopieren
quote:HuLang schreef op 09 februari 2016 @ 14:39:

[...]



De druiven zijn te zuur, zei de vos... Tja, roken én 45, het zijn geen cadeau's.

Even ernstig nu: je bent wéér eens een topic, waar je (nog) niets te zoeken hebt, naar je toe aan het zuigen...

Ach?..dat meen je niet?..lieve heer, dat meen je niet??..nou erg hoor.

Daaaag.

En even een tip van mij, verander dat oerlelijke plaatje is van je.

.



. Klopt tugasi, maar goed, voorlopig doe ik dat nog niet.
We are the heroes of our time, but we are dancing with demons in our minds..
Alle reacties Link kopieren
quote:elle5460 schreef op 09 februari 2016 @ 14:21:

En nee, ik app hem niet meer.

Laat hem maar een marathon gaan rennen voor me.

.

Klaar af!Geef hem nog tot vanavond de tijd om die marathon te rennen.
Love bubbles....
Alle reacties Link kopieren
quote:Focus4life schreef op 09 februari 2016 @ 15:28:

[...]





Geef hem nog tot vanavond de tijd om die marathon te rennen.

Hij Appte me net nog weer, "elle, alleen omdat ik zei dat ik het roken niet leuk vind?"

Ook zei ik, maar ook omdat je wel online bent, en mij niet eens leest.!

.

Ik had hem gister welterust geappt namelijk, en wel online, maar mij niet lezen.

Ontzettende steenbok!...man, wat ben ik boos op iemand, die ik nog nooit gezien heb.

.

Nou, het word leuk hoor, echt leuk.ik ga nu werken, en daar ben ik blij van.

Koekeloere word je ervan.
We are the heroes of our time, but we are dancing with demons in our minds..
Alle reacties Link kopieren
Thx focus...dat ik me even mocht uiten.

Thx.
We are the heroes of our time, but we are dancing with demons in our minds..
Alle reacties Link kopieren
quote:elle5460 schreef op 09 februari 2016 @ 15:33:

[...]



Hij Appte me net nog weer, "elle, alleen omdat ik zei dat ik het roken niet leuk vind?"

Ook zei ik, maar ook omdat je wel online bent, en mij niet eens leest.!

.

Ik had hem gister welterust geappt namelijk, en wel online, maar mij niet lezen.

Ontzettende steenbok!...man, wat ben ik boos op iemand, die ik nog nooit gezien heb.

.

Nou, het word leuk hoor, echt leuk.ik ga nu werken, en daar ben ik blij van.

Koekeloere word je ervan.Nog geeneens aan het daten en je wilt nu al dat hij direct op al je appjes reageert. Dat belooft wat!
IMHO
Alle reacties Link kopieren
quote:elle5460 schreef op 09 februari 2016 @ 15:34:

Thx focus...dat ik me even mocht uiten.

Thx.Anytime!
Love bubbles....
Alle reacties Link kopieren
quote:GrimbleGrumble schreef op 09 februari 2016 @ 15:44:

[...]





Nog geeneens aan het daten en je wilt nu al dat hij direct op al je appjes reageert. Dat belooft wat!Een, man moet heel hard voor je lopen, dat weet je toch? Op zijn knieën moet hij. Door het stof. Om te bewijzen dat hij er echt voor gaat.
Opinions are like assholes. Everybody has one.
Alle reacties Link kopieren
Wat aso Elle..



Ik had een keer iemand ontmoet op vakantie (hij woont in Berlijn). 1,5j na de ontmoeting kwam hij 1,5 dag naar Amsterdam met vrienden om de verjaardag van een van die vrienden te vieren. We hadden die dag overdag afgesproken. Ik had speciaal vrij genomen en zei dat ik er rond 4 uur was. Ik had een vriendin meegenomen omdat ik het toch best spannend vond en ik verwachtte dat hij ook met zijn vrienden zou komen.



Nouja om half 5 nog steeds niets gehoord, om half 6 belde ik hem maar eens waar hij nou bleef. Bleek hij in slaap te zijn gevallen. Ik dacht nouja kan gebeuren ze hadden bijna de hele nacht gereden. Het probleem was dat vriendin optijd weg moest en ik moest ook rond 7u weer weg. Belde hij uiteindelijk kwart voor 7 dat hij er was en hij vroeg waar wij stonden. Kwam hij aan met een fles drank (hij wist dat ik niet drink) en een of andere gezichtscreme met mijn naam erop die hij elke avond op zijn gezicht smeert.. best lief dat hij iets mee had genomen.



Maar goed toen ging hij mij verwijten dat ik zo vroeg weg moest ipv zijn excuses aan te bieden dat hij zelf 3 uur later was. We konden dus meteen weer richting station lopen. Vriendin nam de trein en ik moest helaas dezelfde metro als hij nemen. Het was ontzettend ongemakkelijk in de metro en ik heb hem uiteindelijk dus maar een kwartier gezien.
Alle reacties Link kopieren
quote:Focus4life schreef op 09 februari 2016 @ 15:51:

[...]





Anytime!

Even in vogelvlucht, om dat ik jou toch wil laten weten, hoe het afgelopen is, zeg maar...

Ging gister werken, dan heb ik geen contact via de app, hij dacht waarschijnlijk dat ik hem geblokt had...wat niet zo was! Maar goed, toen ik gister laat thuiskwam, was ik overal geblokt, zowel op de app, als op de datingsite.

Dit kan niet waar zijn?!...heb ik gedacht, en heb hem dus terug gehaald, op de site.

Kost je aantal credits, maar had er toch genoeg, met de mededeling,dat hij me mocht berichten,..als hij toch niet met een andere vrouw zou "slagen."

Zoiets.

Dom mischien, maarcdat kan me niet schelen, heb geen spijt.

Laatste wat hij zei, was truste.

.

En ik, zal wel nooit meer goedemorgen zeggen.

Jammer, dat wel..want shit, ik vond hem leuk.

.

Mijn vriendin zei, elle, je praat maar met een fictief persoon, en dat klopte..had hem nog nooit gezien.

Maar deze fictieve persoon vond ik leuk.
We are the heroes of our time, but we are dancing with demons in our minds..
Alle reacties Link kopieren
Tvp

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven