Hij verloofd maar verliefd op mij en nu...

09-02-2016 09:33 74 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoihoi



Waar zal ik is beginnen.

Ik heb sinds begin okt contact met een jongen die reageerde op een advertentie van mij dat ik nieuwe vrienden zocht.



Het klikte tussen ons meteen erg goed ik ben getrouwd hij zei dat hij single was voor mij was dat geen probleem want ik wilde gewoon vriendschap.

Na wat emailverkeer zijn wij gaan appn en na een week zouden we wat gaan drinken ergens. Ik had zijn voor en achternaam en dacht laat ik is op Facebook kijken. Zie ik daar dat hij verloofd is.

Dus ik heb gevraagd waarom hij dat niet had gezegd toen zei hij dat hij dat mij bij de koffie afspraak had willen zeggen ipv via de app. Hij had namelijk in eerste instantie gezegd dat hij vrijgezel was omdat hij bang was voor gedoe tussen mij en zijn verloofde mocht de klik in het echt niet zo zijn.

Tja daar kon ik mij wel enigszins in vinden.



Toen hadden we de ontmoeting en daarna een probleem want hij had die dag vlinders in zijn buik gekregen voor mij. Zijn relatie is niet super ze leven beetje langs mekaar heen.



Ik vond hem ook leuk en voelde me goed bij hem dus we hielden contact. Ik kwam op dat moment met mijn man in de problemen omdat ik er achter kwam dat hij alles aan elkaar loog het laatste half jaar en hij stiekem aan de alcohol zit en niet klein beetje.

Ik kon met M daar goed overpraten. Hij praatte ook over zijn verloofde en het gevoel tussen hun.

Hij zei tegen mij dat hij besloten had de verloving te verbreken en dat 14dec te doen.



Vanaf daar zocht hij meer contact met mij. Kwam vaker op de koffie en had hele dagen contact met mij.

Ik en mijn man ging hard berg af. Hij ging mee ruzie maken en nog meer drinken.

Ik voelde me verdrietig en alleen en M ving me op.

Alleen vertelde hij ook dat hij meer en meer voor mij ging voelen en door zijn contact en aandacht ging ik ook wat voor hem voelen.



Maar ik kon bij zijn verloofde op Facebook komen en zij had nog steeds staan dat hun verloofd waren. Ook eind dec nog. Ik heb hem gevraagd hoe dat zat daar gaf hij niet veel antwoord op. Met kerst reageerde hij op iets van haar vader en toen zei ik ben je met de kerst daar geweest. Ja was t antwoord even spullen halen etc. Dus ik liet het in de midden.

Het werd januari en hij was druk met mij we zagen mekaar wekelijks en het voelde heerlijk.

Hij ging de kost in zat doordeweeks in Duitsland voor zijn werk en was de hele dag en avond druk met mij op de app. De eerste week dat hij weg was belde hij s avonds op en zei op het laatst in het gesprek vlak voor t ophangen. Ik hou van jou klik weg was hij...ik was beetje verbouwereerd en vroeg via de app of ik het goed gehoord had en hij zei ja.



Zo gingen de weken voorbij op vrijdag kwam hij bij mij en gingen we overdag lekker wandelen en kwam het ook wel is tot een kus of zelfs zoenen.

Maar mijn gevoel bleef zitten met het verhaal dat zijn ex niet de boel veranderde op haar facebook en ik twijfelde aan of het echt over was tussen hun.

Ik heb dit ook bij hem aangegeven maar hij reageerde altijd maar half en draaide het altijd zo dat hij dan zei met mij een toekomst te willen huisje boompjes beestje. Hij mistte mij ontzettend als hij in dld zat.

Nu afgelopen donderdag is hij blijven slapen bij mij hij kwam vanaf werk meteen naar mij en het was zo gezellig dat hij bleef slapen.

(Mijn man wist ondertussen dat ik niet meer met hem verder wou en was ook weg.)

Vrijdag ben ik naar M thuis gegaan en heb een gezellige avond gehad hij moest zaterdag overdag werken en vroeg weg en liet mij dus in zijn huis alleen.

Ik wou me wassen en kom in de badkamer kast de pil in tegen van zijn verloofde met de datum erop van 7 januari 2016 huisarts daar in het dorp.

Ik heb hem dus daar over geappt hij kwam niet online was te druk. Dus ik wou ff wat was voor hem opruimen kom ik in de kast haar kleding tegen en achter het gordijn op de andere slaapkamer haar schoenen jas en lingerie.

Dus dat ook geappt en gevraagd waarom hij liegt want ze woonde dus nog bij hem terwijl hij had gezegd dat zij de spullen had gehaald 14 januari.

Hij reageerde daarop met dat hij zich schaamde om te zeggen dat hij de verloving nog niet had verbroken omdat hij niet had verwacht dat wij beide gevoelens zouden krijgen en dat hij mij zo zou missen nu hij in de kost zat en hij haar niet mistte.

Ze hebben ook al een trouwdatum namelijk 30 juni.

Maar hij zegt nu na het we dat hij niet met haar gaat trouwen en dat hij met mij een toekomst wil omdat zijn gevoel naar mij steeds nog sterker word.

Ik ben verliefd tot over mijn oren. Maar weet niet wat ik moet.

Hij heeft gisteren gezegd dat hij met mij wil zijn en met haar gaat breken. Maar hij zit deze week en volgende week nog in de kost is alleen weekend thuis en zij is nu in haar huis. Ze woonde doordeweeks bij hem en in weekend 60 km verderop omdat daar ook haar weekend werk zit. Zij weet nog van niks.

Ik weet niet wat ik moet want ik wil hem geloven dat alles wat hij heeft gezegd over min en hem waar is en hij echt overdonderd is door zijn gevoel en hoe snel dit bij mij en hem gegroeid is.

Maar ik wil ook dat hij dan nu echt stopt met haar en dan met bewijs waar ik eerder ook al om vroeg.



Wat is jullie menig is dit hopeloos geval en zal hij bij haar blijven en ben ik dom om te geloven dat...ik ben echt verliefd en hij heeft afgelopen weekend een risico genomen door mij daar thuis te hebben want de buren hebben mij gezien ook dat ik smorgens weg ging en hij al weg was.



M zegt dat hij nog een klein beetje geeft om haar maar dat zijn gevoel voor mij meer is als voor haar en dat hij niet dit had verwacht.

Ik weet wat ik wil duidelijkheid en verder met hem maar ik ben bang dat hij straks als nog ineens kiest voor haar. Terwijl hij zegt niet meer met haar te gaan trouwen en met mij een stelletje te zijn in juni...

Help....
Alle reacties Link kopieren
Wat erg voor die kinderen, een moeder die van de ene naar de andere destructieve relatie loopt. Ze hebben een vader die niet spoort, vervolgens blijft hun moeder 2 jaar bij een alcoholist en voordat ze daar weg is begint ze een relatie met iemand die met een andere vrouw gaat trouwen en achter wie zij als een hondje blijft aanlopen. Wat voor moeder ben je dan?

Heel goed dat je nu eindelijk voor je kinderen wilt kiezen, maar dit is NIET de manier om dat te doen! Ga de komende 10 jaar eens zonder relatie verder en werk aan jezelf. Een psycholoog zou niet verkeerd zijn voor je.
Wat is er voor nodig om jou in te laten zien dat je als een stradivarius bespeeld wordt.

En nog slecht ook.



Heb jij problemen met het aanvaarden van de realiteit in het algemeen?

Of alleen in dit geval?
Alle reacties Link kopieren
Nahh, Tijd om TO en die waardeloze loser 'vriend' van haar aan elkaar te ketenen en het kanaal in te flikkeren. Dan kan die arme verloofde vrouw tenminste rouwen en een echte vent gaan zoeken in plaats van dat halfwassen leugenachtige lampswansje waar TO zo hoteldebotel op is.
Disclaimer: All presented text are opinionated and present only a written account of my mental state at that time.
Eerst getrouwd met een narcist en daarna met een alcoholist. Je smaak voor mannen is geweldig.

De volgende keer misschien niet zo snel trouwen en wat kritischer zijn?

En dit exemplaar zou ik ook niet geloven nee.
Alle reacties Link kopieren
Ff voor de duidelijkheid de alcoholist was eerder niet zo druk met zijn drank dan de laatste 6mnd toen is t er langzaam in geslopen en eerst wil je het niet geloven dat hij misschien een probleem heeft met drank maar je ziet het probleem groeien.

Mijn kinderen hebben psychische problemen door Hoe hun vader met hun omgaat. Dit is ook wat de psycoloog constateert en niet bij mij.

En mijn smaak van mannen is misschien niet goed maar ik rol zeker niet van de een naar de andere want ik hou het buiten de kinderen en hou ook zeker M eerst buiten de deur.

Maar goed jullie mening heb ik gehad ik ben dom naïef achterlijk en aso dit alles alleen op 1 verhaal jullie weten niks van mijn verleden etc maar goed.

Ik weet wat de meerderheid denkt en klaar.

Ik ben een slechte moeder omdat ik met een narcist geleefd heb en daar stop je heel makkelijk mee ik ben waardeloos omdat ik daarna een andere man tegen kwam die na 1.5 jaar relatie toch anders bleek te zijn...oordelen kan iemand heel goed over een ander. Dank voor jullie menig en vooral voor t de grond in schoppen van.
Alle reacties Link kopieren
quote:Ht77 schreef op 09 februari 2016 @ 11:32:

Ff voor de duidelijkheid de alcoholist was eerder niet zo druk met zijn drank dan de laatste 6mnd toen is t er langzaam in geslopen en eerst wil je het niet geloven dat hij misschien een probleem heeft met drank maar je ziet het probleem groeien.

Mijn kinderen hebben psychische problemen door Hoe hun vader met hun omgaat. Dit is ook wat de psycoloog constateert en niet bij mij.

En mijn smaak van mannen is misschien niet goed maar ik rol zeker niet van de een naar de andere want ik hou het buiten de kinderen en hou ook zeker M eerst buiten de deur.

Maar goed jullie mening heb ik gehad ik ben dom naïef achterlijk en aso dit alles alleen op 1 verhaal jullie weten niks van mijn verleden etc maar goed.

Ik weet wat de meerderheid denkt en klaar.

Ik ben een slechte moeder omdat ik met een narcist geleefd heb en daar stop je heel makkelijk mee ik ben waardeloos omdat ik daarna een andere man tegen kwam die na 1.5 jaar relatie toch anders bleek te zijn...oordelen kan iemand heel goed over een ander. Dank voor jullie menig en vooral voor t de grond in schoppen van.



Wij zien hier enkel, wat jij laat zien (dat geldt ook voor de buitenwereld). bekijk jezelf (lees je eigen verhalen) eens door onze ogen

En stap uit je slachtofferrol. Je hebt vast heel veel meegemaakt, aar een groot deel, komt echt door je eigen verkeerde inschattingen.

Zoals je nieuwste liefde, dat deugt toch gewoon niet? Zie je eigen aandeel, word je gelukkig van. Want je hebt ineens weer grip op je leven
Alle reacties Link kopieren
Je duikt enorm in de slachtofferrol. Kom daar eens uit en neem de regie over je eigen leven.
Alle reacties Link kopieren
Wat Lilalinda zegt dus
Alle reacties Link kopieren
quote:Ht77 schreef op 09 februari 2016 @ 11:32:

Ff voor de duidelijkheid de alcoholist was eerder niet zo druk met zijn drank dan de laatste 6mnd toen is t er langzaam in geslopen en eerst wil je het niet geloven dat hij misschien een probleem heeft met drank maar je ziet het probleem groeien.

Mijn kinderen hebben psychische problemen door Hoe hun vader met hun omgaat. Dit is ook wat de psycoloog constateert en niet bij mij.

En mijn smaak van mannen is misschien niet goed maar ik rol zeker niet van de een naar de andere want ik hou het buiten de kinderen en hou ook zeker M eerst buiten de deur.

Maar goed jullie mening heb ik gehad ik ben dom naïef achterlijk en aso dit alles alleen op 1 verhaal jullie weten niks van mijn verleden etc maar goed.

Ik weet wat de meerderheid denkt en klaar.

Ik ben een slechte moeder omdat ik met een narcist geleefd heb en daar stop je heel makkelijk mee ik ben waardeloos omdat ik daarna een andere man tegen kwam die na 1.5 jaar relatie toch anders bleek te zijn...oordelen kan iemand heel goed over een ander. Dank voor jullie menig en vooral voor t de grond in schoppen van.





Waar héb je het nu allemaal over?



Ik vind je dom en naief Ik vind dat je je dom en naïef gedraagt op basis van de openingspost, niet op basis van wat je elders geschreven hebt. Ik vind, ook op basis van de OP, dat je wel erg snel met een ander begon, terwijl je er pas achter was dat je man teveel dronk.



Ik denk zéker dat je er goed aan zou doen in elk geval de man in de OP niet te vertrouwen en liefst een einde aan die 'relatie' te maken. Ik denk namelijk dat jij de enige bent in die relatie. Ik denk dat hij wel een relatie heeft, maar niet met jou. En aangezien je deze man zo snel en graag gelooft, denk ik ook (nog steeds op basis vande OP) dat je er goed aan zou doen éérst eens rustig alleen te blijven (kennelijk met kinderen, dat las ik niet in de OP) voordat je je halsoverkop in een relatie met een leugenaar stort. En een leugenaar, dat is hij. Dat laat hij je aan alle kanten zien. Hij liegt tegen jou, hij liegt tegen zijn verloofde en wie weet tegen wie nog meer. Z'n familie? Bruiloftsgasten? Degene die z'n getuige gaat zijn?

Mocht hij inderdaad alsnog z'n verloving verbreken, geloof jij hem dan altijd? Vertrouw je hem? Of denk je.. "hmm wie ziet hij eigenlijk in Duitsland? Is hij daar wel 'in de kost'??"
Later is nu
Lees dan alleen je eigen laatste alinea. En de reacties hierop. En laat de rest van je afglijden.

Zolang als hij geen duidelijk srappe in jouw richting zet, (Zeggen "ik hou van jou etc" zijn geen duidelijke stappen) gaat hij gewoon in juni trouwen.Bereid je daar maar op voor.



Als het voor hem zo duidelijk is dat hij jou wil? Waarom dan geen actie?



Dus nogmaals. Zet hem gewoon keihard voor het blok. Of je kiest voor mij. Of je laat niks meer van je horen. Ik gok dat het laatste zijn keuze zal zijn..
Wat Corona zegt hij gaat gewoon trouwen in juni en tot die tijd ben jij een makkelijk bijzettafeltje..
Alle reacties Link kopieren
Het is echt een pathologische leugenaar. Het lijkt erop dat hij hierop kickt. Hij doet niet eens moeite om alles te verbergen. Hij heeft geen respect boor zijn verloofde en voor jou. Zo ga je niet met vrouwen om. Niet te vertrouwen.
Alle reacties Link kopieren
Je zegt: "Ik hou eerst M. buiten de deur." Maar je kan hem beter de deur uit schoppen en daar laten. Het doet er niet toe of je relaties met narcisten en alcoholisten hebt gehad. Al had je twee relaties achter de rug met de liefste en meest geweldige mannen, deze laatste is een leugenaar en absoluut niet te vertrouwen. En daar zie jij een toekomst mee?
Alle reacties Link kopieren
Ik heb ook te doen met de verloofde van dit lot uit de loterij. Nu is ze nog aan de pil, maar straks is ze getrouwd en heeft ze misschien kinderen met hem. Bah!
Wat een zooitje...

Zolang je niet alles in je eentje op een rijtje hebt, kun je beter helemaal uit de buurt blijven van mannen TO..

Je trekt de verkeerde types aan, en je doet het mede zelf, jij hebt hier ook een aandeel in namelijk, stop met tegenstrijdige dingen opzoeken, en de boel wordt een stuk overzichtelijker.

Eerst een narcist, toen een alcoholist en nu iemand die al bezet is.

Probeer voor jezelf eerst uit te zoeken waarom je in dit soort relaties terechtkomt?

Wat is de overeenkomst tussen deze figuren? ze vluchten allemaal, hebben een op allerlei vlakken flinke gebreken,

Wat haal jij hier voor jezelf uit, dat je dit soort mannen blijft opzoeken? of iig te lang blijft hangen in deze relaties?

Waar ligt je grens?



Je kunt beter aan jezelf werken, probeer erachter te komen waarom je in dit soort situaties terecht komt, en probeer uit die negatieve spiraal te komen, desnoods zoek je daarbij hulp, dat kan soms heel verhelderend werken.

Stel je prioriteiten opnieuw in, en ga eerst beginnen met puinruimen, en probeer je kinderen dat fijne gezin te geven dat ze nodig hebben, dat kan ook zonder man, eerst zelf beter in je vel zitten.

En blokkeer die debiel, want wat moet je met iemand die z'n verloofde belazert?

Als hij z'n vriendin zou dumpen hangen er nog niet eens hele erge consequenties aan, (scheiding,kinderen,huis etc..) en nu al heeft hij geen ballen, om eerlijk te zijn tegen z'n vriendin, dat kan 2 dingen betekenen, of hij is gewoon een loser die geen verantwoordelijkheid durft te nemen,(zo'n vent moet je niet willen) of hij is helemaal niet van plan om bij z'n vriendin weg te gaan...(zo'n vent moet je niet willen) je gaat hoe dan ook op de blaren zitten met zo'n vent, en dat kun je niet gebruiken.
Alle reacties Link kopieren
Alleen OP gelezen. Ik kan alleen maar zeggen dat ik blij ben dat er ieder geval een iemand zo verstandig is om de pil te slikken. Wat een zootje zeg.
Alle reacties Link kopieren
O en om antwoord te geven op je vragen:



JA je bent dom om te geloven dat...

NEE het komt niet goed.
Alle reacties Link kopieren
Lijkt me duidelijk toch? Deze vent is zo onbetrouwbaar als de pest. Ik zou als ik jou was er vandaag nog mee kappen en alle contact verbreken.
Alle reacties Link kopieren
quote:Ht77 schreef op 09 februari 2016 @ 11:32:

Ff voor de duidelijkheid de alcoholist was eerder niet zo druk met zijn drank dan de laatste 6mnd toen is t er langzaam in geslopen en eerst wil je het niet geloven dat hij misschien een probleem heeft met drank maar je ziet het probleem groeien.

Mijn kinderen hebben psychische problemen door Hoe hun vader met hun omgaat. Dit is ook wat de psycoloog constateert en niet bij mij.

En mijn smaak van mannen is misschien niet goed maar ik rol zeker niet van de een naar de andere want ik hou het buiten de kinderen en hou ook zeker M eerst buiten de deur.

Maar goed jullie mening heb ik gehad ik ben dom naïef achterlijk en aso dit alles alleen op 1 verhaal jullie weten niks van mijn verleden etc maar goed.

Ik weet wat de meerderheid denkt en klaar.

Ik ben een slechte moeder omdat ik met een narcist geleefd heb en daar stop je heel makkelijk mee ik ben waardeloos omdat ik daarna een andere man tegen kwam die na 1.5 jaar relatie toch anders bleek te zijn...oordelen kan iemand heel goed over een ander. Dank voor jullie menig en vooral voor t de grond in schoppen van.Niet waar. In je OP zeg je dit: 'Nu afgelopen donderdag is hij blijven slapen bij mij hij kwam vanaf werk meteen naar mij en het was zo gezellig dat hij bleef slapen.'
Alle reacties Link kopieren
Na mijn inzien wil hij van 2 wallen eten. Ermee kappen TO
Alle reacties Link kopieren
Er zijn mannen die precies weten wat een vrouw graag wil horen. Dat blijven ze herhalen en daarmee lullen ze alles recht wat krom is. Hij sust jou in slaap met zijn praatjes over heftige gevoelens en nog nooit zoveel voor iemand gevoeld.



Zijn daden zeggen iets anders, namelijk dat hij onbetrouwbaar is, en helemaal niet bereid om zijn verloving te verbreken. Jij hebt hem herhaaldelijk gevraagd hoe het nu zit en hij gaf het pas toe nadat jij haar spullen vond in zijn huis.



Hij laat jou al lang zijn ware gezicht zien en je doet er goed aan om dat te geloven.
Opinions are like assholes. Everybody has one.
Alle reacties Link kopieren
quote:Corona67 schreef op 09 februari 2016 @ 09:37:



Ik moet toch op de verwarmingsmonteur wachten..Wacht, ik pak de colaatjes er ook even bij....
Haal jezelf en je huwelijk eerst maar eens uit de knoop. Wat een bende zeg....

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven