Loeren

10-02-2016 00:13 83 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik heb, as we speak, ruzie met mijn vriend omdat hij naar een andere vrouw keek toen we samen over straat liepen.

Nu geloof ik heus niet dat hij nooit naar andere vrouwen kijkt, maar doe het gewoon niet als ik naast je loop. Hij zegt dat ik me niet aan moet stellen, maar ik voel me voor het blok gezet.



Kijken jullie mannen naar andere vrouwen waar jullie bij zijn, en zo ja, worden jullie daar boos over?
Alle reacties Link kopieren
quote:gemberthee schreef op 10 februari 2016 @ 00:31:

Dit zal inderdaad veel te maken hebben met onzekerheid en ik kan ook niet helemaal begrijpen waarom hij dat niet lekker in zijn eigen tijd kan doen.



Maar van jullie reacties begrijp ik dat ik misschien een beetje kinderachtig bezig ben?Ik vind niet dat je je aanstelt. Ik heb vroeger ook eens gezegd tegen mijn vriend dat ik het prima vind als ie kijkt, maar niet als ik naast je loop. Dat vind ik gewoon respectloos. Iets met fatsoen... Maar veel mensen zullen het wel niet begrijpen
We teach people how to treat us
Puur uit nieuwsgierigheid: wat mag je nu als man precies niet?
Alle reacties Link kopieren
quote:JollyJ schreef op 10 februari 2016 @ 01:23:

Puur uit nieuwsgierigheid: wat mag je nu als man precies niet?De indruk wekken dat je met een vrouw die voorbij loopt, best een beschuitje zou willen eten. Dat mag je dan wel denken, vrouwen willen dat niet weten. En als je zo aandachtig naar een vrouw kijkt, besluipt een vrouw die gedachte dus wel, wat ze onprettig vindt. Dus door dat loeren, breng je een vrouw op vervelende gedachtes en dus emoties. Het is niet zo dat het niet mag maar het is wel ongewenst/onprettig, vanwege de rits aan gedachtes en emoties die vrouwen niet willen ondergaan. Is dat een antwoord waar je wat mee kunt? Moeten doen ze in Rusland, zeggen we hier. Of China.
When the power of love is greater than the love of power, the world will know peace. -Bob Marley-
Alle reacties Link kopieren
quote:Sapsorrow schreef op 10 februari 2016 @ 01:03:

[...]





Jeetje! Poe poe, nou nou. Vind je dat niet een beetje overdreven? Wat moet ze leren dan?Dat ze respect moet hebben voor zijn vrijheid. Wat is anders stap nummer 2, hem gaan vertellen waar hij naar mag/moet luisteren als jij er bij bent? En stap 3, wat hij nog wel of juist niet meer mag/moet zeggen? Als je niet wil dat je vent naar anderen kijkt als jij er naast loopt, ligt de fout dus bij jou en ga je er niet meer naast lopen, maar laat hem wel zijn vrijheid, anders raak je hem hoe dan ook ook wel kwijt! Weg met die claimerige hangers, die zijn veel te plakkerig.
Alle reacties Link kopieren
Nou ik loerde net zo hard mee.. 😆
Dus dat...
Het hangt er vanaf hoe er geloerd wordt..

Gewoon even kijken prima...veel mensen waarderen schoonheid denk ik dan en dat moet kunnen..ik kijk zelf ook, en ik grap daar gewoon over met man, geen probleem...

Maar bijna je nek verekken vind ik echt sneu.

Ik zag laatst zo'n klassiek tafereeltje op straat..

Een man liep naast een vrouw (mischien zn partner,) en hij maar blijven loeren, zn nek verdraaiend om wat hij zag,

Het zag er echt belachelijk uit, en de vrouw die naast m liep had niks door.

Daardoor zag het er nog stommer uit.

Ik snap best dat mensen kijken maar als je het er zo dik bovenop legt, ziet het er echt dom uit...

Wat wil ik ermee zeggen?

Betrek het niet op jezelf, hij ziet er dommer uit bij dit soort situaties dan jij

Lach er gewoon om, het gaat echt nergens over....
Alle reacties Link kopieren
quote:lucianne schreef op 10 februari 2016 @ 02:10:

Het hangt er vanaf hoe er geloerd wordt..

Gewoon even kijken prima...veel mensen waarderen schoonheid denk ik dan en dat moet kunnen..ik kijk zelf ook, en ik grap daar gewoon over met man, geen probleem...

Maar bijna je nek verekken vind ik echt sneu.

Ik zag laatst zo'n klassiek tafereeltje op straat..

Een man liep naast een vrouw (mischien zn partner,) en hij maar blijven loeren, zn nek verdraaiend om wat hij zag,

Het zag er echt belachelijk uit, en de vrouw die naast m liep had niks door.

Daardoor zag het er nog stommer uit.

Ik snap best dat mensen kijken maar als je het er zo dik bovenop legt, ziet het er echt dom uit...

Wat wil ik ermee zeggen?

Betrek het niet op jezelf, hij ziet er dommer uit vij dit soort situaties dan jij

Lach er gewoon om, het gaat echt nergens over....Misschien was het gewoon een bekende
Alle reacties Link kopieren
quote:Websurfer1974 schreef op 10 februari 2016 @ 01:41:

[...]



Dat ze respect moet hebben voor zijn vrijheid. Wat is anders stap nummer 2, hem gaan vertellen waar hij naar mag/moet luisteren als jij er bij bent? En stap 3, wat hij nog wel of juist niet meer mag/moet zeggen? Als je niet wil dat je vent naar anderen kijkt als jij er naast loopt, ligt de fout dus bij jou en ga je er niet meer naast lopen, maar laat hem wel zijn vrijheid, anders raak je hem hoe dan ook ook wel kwijt! Weg met die claimerige hangers, die zijn veel te plakkerig. O. Okee. En stap 4 is dat het uit is?
When the power of love is greater than the love of power, the world will know peace. -Bob Marley-
quote:lucianne schreef op 10 februari 2016 @ 02:10:

Het hangt er vanaf hoe er geloerd wordt..

Gewoon even kijken prima...veel mensen waarderen schoonheid denk ik dan en dat moet kunnen..ik kijk zelf ook, en ik grap daar gewoon over met man, geen probleem...

Maar bijna je nek verekken vind ik echt sneu.

Ik zag laatst zo'n klassiek tafereeltje op straat..

Een man liep naast een vrouw (mischien zn partner,) en hij maar blijven loeren, zn nek verdraaiend om wat hij zag,

Het zag er echt belachelijk uit, en de vrouw die naast m liep had niks door.

Daardoor zag het er nog stommer uit.

Ik snap best dat mensen kijken maar als je het er zo dik bovenop legt, ziet het er echt dom uit...

Wat wil ik ermee zeggen?

Betrek het niet op jezelf, hij ziet er dommer uit bij dit soort situaties dan jij

Lach er gewoon om, het gaat echt nergens over....



Helemaal mee eens.

Dat heet gewoon fatsoen naar je partner toe.



Niemand is blind voor schoonheid maar je hebt "opmerken en een blik werpen" of je nek verrekken en uit de kassen rollende ogen.
Alle reacties Link kopieren
Ik wijs mijn man soms zelfs op een leuke vrouw. Schat, kijk daar eens, precies jouw type!
quote:veensteker schreef op 10 februari 2016 @ 04:26:

Ik wijs mijn man soms zelfs op een leuke vrouw. Schat, kijk daar eens, precies jouw type!Dat is het spek op de kat binden
Ik val zelf ook op vrouwen, mijn vriend en ik kijken samen. Hij wijst mij zelfs op meiden waarvan hij denkt dat ik ze leuk vind We hebben grotendeels dezelfde smaak, dus het is altijd best gezellig. Hij probeert ook naar mannen te kijken met mij, maar wat nu wel of geen knappe mannen zijn heeft hij nog niet altijd helemaal door...



Oftwel: overdrijf niet Gemberthee, iedereen kijkt naar mooie mensen en er zullen altijd mensen zijn die mooier,langer, slanker, mooier haar etc. hebben dan jij. Maar hij is met jou.
quote:dwynwen schreef op 10 februari 2016 @ 04:05:

[...]





Helemaal mee eens.

Dat heet gewoon fatsoen naar je partner toe.



Niemand is blind voor schoonheid maar je hebt "opmerken en een blik werpen" of je nek verrekken en uit de kassen rollende ogen.





Dit.



Maar goed ik vind veel van wat de viva dames allemaal maar moeten kunnen niet oke.



Ik heb trouwens niet de illussie dat hij niet kijkt maar als hij gaat zitten scannen en nakijken of nog erger kwijlen krijgt ie een por van mij.
quote:veensteker schreef op 10 februari 2016 @ 04:26:

Ik wijs mijn man soms zelfs op een leuke vrouw. Schat, kijk daar eens, precies jouw type!

Zo werkt het bij ons ook. Gisteren nog in de stad "wauw, zie je die kolossale borsten op 2 uur?!" en dan zegt hij, "die zag ik allang lieverd"



Mijn vriend mag kijken wat hij wil, ik vind het juist leuk om samen te doen. Hij heeft een goed oog voor mooie mensen, ik zie juist eerder afwijkende mensen. Samen zien we dus heel veel.
Alle reacties Link kopieren
TO, ik begrijp niet waar je je druk om maakt. Je hebt kijken en kijken. Mannen zowel vrouwen kijken naar andere mannen of vrouwen. Daar is niets mis mee zolang het maar niet intiem wordt. Ik denk dat het eerder je onzekerheid je parten speelt. Je weet toch wat je aan jezelf hebt. Jij mag ook naar andere mannen kijken. Je begaat echt geen zonde als je dat doet.
Ik denk dat ik in jouw plaats eerder zou werken aan mijn zelfbeeld dan aan zijn gedrag.



Er zijn meer mooie vrouwen op de wereld en een deel daarvan is mooier en sexyer dan jou, maar hij is bij jou, omdat jij in totaliteit het meest aantrekkelijk bent voor hem.



Dus: Laten kijken, niet moeilijk over doen.
Nou nou het is wat allemaal zeg,, jeetje..

Mannen die naar vrouwen kijken op straat het moet niet gekker worden zeg..
Alle reacties Link kopieren
Ik tik mijn vriend zelf aan als ik een knappe vrouw zie lopen. Ik ben daar vrij los in.
Alle reacties Link kopieren
Zolang hij niet pontificaal tegen een lantaarnpaal of iets anders aan loopt omdat hij zo aan het kijken is, zie ik het probleem niet. Moet hij zijn ogen ook afwenden als er een mooie vrouw op tv is?
quote:MalleBabbe1 schreef op 10 februari 2016 @ 08:55:

Nou nou het is wat allemaal zeg,, jeetje..

Mannen die naar vrouwen kijken op straat het moet niet gekker worden zeg..

Ik zeg, burkaverplichting.

Die vrouwen vragen er gewoon om dat mannen kijken. Uitloksters
Alle reacties Link kopieren
Nou, blijf maar gezellig binnen de rest van je leven. Of ga apart naar buiten. Hoe kun je hier in godsnaam pissig om worden? Sommige vrouwen.........
Je beseft pas hoe fijn het is om te ademen als je neus verstopt zit.
Alle reacties Link kopieren
Volgens mij doen alle mannen dat? Kijk jij niet naar andere mannen als je vriend naast je loopt?

Het is wat anders als hij haar aandacht gaat zoeken maar gewoon even kijken..tja dat is de man denk ik.
quote:Sapsorrow schreef op 10 februari 2016 @ 01:28:

[...]





De indruk wekken dat je met een vrouw die voorbij loopt, best een beschuitje zou willen eten. Dat mag je dan wel denken, vrouwen willen dat niet weten. En als je zo aandachtig naar een vrouw kijkt, besluipt een vrouw die gedachte dus wel, wat ze onprettig vindt. Dus door dat loeren, breng je een vrouw op vervelende gedachtes en dus emoties. Het is niet zo dat het niet mag maar het is wel ongewenst/onprettig, vanwege de rits aan gedachtes en emoties die vrouwen niet willen ondergaan. Is dat een antwoord waar je wat mee kunt? Moeten doen ze in Rusland, zeggen we hier. Of China.En die indruk wek je door te kijken. Nou. Poe
Alle reacties Link kopieren
Waarom ben jij zo bezig met waar je man naar kijkt? Om dat te zien moet je namelijk best moeite doen als je naast hem loopt.
Opinions are like assholes. Everybody has one.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb altijd zoiets van kijken mag aanraken niet.

Zit soms met mijn partner op het terras en kijken we naar mannen en vrouwen en zeggen eerlijk wat we er van vinden. Dus als we samen op straat lopen en hij kijkt prima hoor.

Ik kan mij wel voorstellen als je vriend zowat zijn nek brengt en nog eens zijn hoofd omdraait dat het wat overdreven is.

Ik zou mij er niet te druk overmaken.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven