Waar ben ik aangemeld.

09-02-2016 22:50 18 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo allemaal,



Ik heb een vraagje..



Ik zou graag willen weten op wat sites ik allemaal ben aangemeld via mijn email. Bijvoorbeeld jumbo.nl etc maar ook dating sites.



Kan je hier een overzicht van zien etc?



Ik weet überhaupt niet of je dit wel kan vinden maar misschien weet iemand hier er meer van.
Alle reacties Link kopieren
Je bedoelt met 1 muisklik een totaaloverzicht?
Nee, kan niet, tenzij je zelf maatregelen hebt genomen om dat bij te houden.
Alle reacties Link kopieren
Kan ik er ook niet op een andere manier achter komen?
Alle reacties Link kopieren
Je mailbox doorspitten denk ik.
quote:Kogelvisje01 schreef op 09 februari 2016 @ 22:54:

Kan ik er ook niet op een andere manier achter komen?Niet als je daar zelf geen maatregelen voor hebt genomen.
Alle reacties Link kopieren
Wil je je vriend controleren ofzo?
Alle reacties Link kopieren
Bij Viva.
En wie zou dan moeten bijhouden waar jij je ooit voor heb aangemeld of voor heb afgemeld?? Lijkt me niet haalbaar.
quote:Dadel_ schreef op 09 februari 2016 @ 23:08:

En wie zou dan moeten bijhouden waar jij je ooit voor heb aangemeld of voor heb afgemeld?? Lijkt me niet haalbaar.

Doe je zelf. Met dat unroll.me vis je in feite gewoon de aanmeldingen uit je mail. Moeten ze daar dus nog wel in zitten.



Als je altijd je aanmeldingen laat onthouden door je sleutelhanger (Apple), dan zitten ze daar dus in. Etc.
Alle reacties Link kopieren
Je merkt vanzelf waar je spam van krijgt
Alle reacties Link kopieren
Unroll.me idd!
Alle reacties Link kopieren
Je kunt toch gewoon een week je spambox niet legen en dan jezelf uitschrijven bij de websites waar je mails van krijgt? Duurt wel even, maar dan heb je ook wat.
Alle reacties Link kopieren
Lijkt me niet echt fijn voor mijn privacy als allerlei sites mijn e-mailadres doorgeven aan derde om te vertellen dat ik ergens ben geregistreerd.



Hoezo is dit zo belangrijk? Je kan het toch zelf ook na gaan?
Ik snap de vraag wel. Ik zou zo'n overzicht zelf ook wel willen, zodat ik me in een middagje overal kan afmelden. Nu meld ik me gewoon af zodra ik iets krijg over het algemeen, maar het duurt lang op die manier, omdat er ook genoeg dingen zijn waarvan je soms een maand of meerdere maanden niks hoort en dan ineens drie keer in een week bijvoorbeeld.



En al die aanmeldmails heb ik ook niet bewaard hoor.
Alle reacties Link kopieren
Unroll.me is inderdaad fantastisch!
Alle reacties Link kopieren
quote:chocolol schreef op 09 februari 2016 @ 23:12:

Je merkt vanzelf waar je spam van krijgt Als je ingeschreven bent is het geen spam....
Alle reacties Link kopieren
quote:viva1966 schreef op 10 februari 2016 @ 10:34:

[...]



Als je ingeschreven bent is het geen spam....Moet ik hier nou serieus op ingaan? Ten eerste, het was een grapje > zie smiley. Ten tweede, als ik mij ergens aanmeldt (bv bol.com om iets te kopen) en ik krijg ongevraagd de nieuwsbrief, dan is dat ook spam. Spam is ongewenste post. Ik wilde wel iets kopen, maar niet de reclame = dus ongewenst.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven