Borrelen/Uit eten/Uitgaan in Amsterdam

01-02-2016 14:21 6 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hee!



In januari ben ik in Amsterdam gaan wonen vanwege mijn werk in Amstelveen. Ik ben 23 jaar en vorig jaar ben ik afgestudeerd in Communicatie- en Informatiewetenschappen. Het lijkt me erg leuk om nieuwe mensen te leren kennen in Amsterdam en samen te borrelen, uit eten te gaan of de stad verder te verkennen.



Lijkt het jou ook leuk om samen Amsterdam in te gaan en elkaar beter te leren kennen? Dan hoor ik graag van je!



Groetjes
Alle reacties Link kopieren
-
Alle reacties Link kopieren
Alle reacties Link kopieren
Hello! ik ben ook sinds kort in amsterdam gaan wonen voor mijn afstudeeronderzoek van de studie communicatie. Ook ik wil erg graag nieuwe mensen leren kennen omdat veel van mijn vriendinnetjes nog in Groningen moeten blijven, waar ik gestudeerd heb. Dus het lijkt mij erg leuk om elkaar beter te leren kennen!
Alle reacties Link kopieren
Hi Sam! Ik wil ook graag nieuwe mensen leren kennen wilde je zojuist een PM sturen, maar ik zie dat je deze optie niet aan hebt staan?
Alle reacties Link kopieren
Hi! Ik ben 27 jaar en afgestudeerd in rechten, ik woon ook in Amstelveen.. Ik ben ook op zoek naar nieuwe vriendinnen om mee uit te gaan, drankje te drinken, shoppen, film etc..

Liefs!
in the end you regret the chances you didn't take

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven