Bruine afscheiding, oorzaak?

10-02-2016 13:35 14 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo allemaal,

Ik heb sinds een paar maanden een nieuwe vriend en hier sinds een paar welen ook seks mee. Echter heb ik nu al ongeveer een week last van donkerbruine afscheiding dat maar niet stopt. Het lijkt op oud bloed. Het is niet veel, vaak gewoon alleen vermengd met de normale hoeveelheid afscheiding. Weet iemand wat hiervan de oorzaak kan zijn? En hoe ik het eventueel kan stoppen? Vind het erg vervelend met de seks.. Ben wel 2 weken geleden ineens weer begonnen met de pil na 4 maanden geen pil te hebben genomen, kan dit verband houden?
Naar de huisarts!
Alle reacties Link kopieren
Ja dat kan te maken hebben met je ongesteldheid cyclus.



Waarschijnlijk is het ongesteldheid bloed, wat zich mengt met gewone afscheiding en krijg je een bruinere kleur.



Je lichaam moet weer wennen aan de pil, dus zou me niet te druk maken.



Ik had dat altijd net voor, of na mijn ongesteldheid. En nu nog heel afentoe ( heb nu een spiraal, en ik word er niet meer ongesteld Door, maar dan wel soms klein beetje gekleurde afscheiding)
Kan zijn dat hij groter geschapen is en dat daardoor wat bloed vrij komt.

Pil kan ook

Kan van alles zijn. Je kan even de assistente bellen vd dokter wat t beste is.
Alle reacties Link kopieren
Heb het ook wel eens na wat ruigere seks of de dagen na mijn ongesteldheid. Huisarts vertelde mij dat het gewoon wat oud bloed was, vermengd met normale afscheiding oid.
Alle reacties Link kopieren
Ik denk dat het te maken heeft met de cyclus en de pil. Ik heb dat met tijden ook.
Ergens lekker in knijpen, dat helpt.
Alle reacties Link kopieren
slik je de pil door? Daar kreeg ik het van. Stopweek inlassen hielp
Alle reacties Link kopieren
@Lililinda: ik ook. is een soort van doorbraakbloeding denk ik
Ergens lekker in knijpen, dat helpt.
Bij mij was het een vergeten tampon

Ben er toen erg van geschrokken (stonk ook vreselijk toen mijn vriend hem er uiteindelijk uit had gevist). Gelukkig geen infectie aan overgehouden.
quote:bonuhbakkie schreef op 10 februari 2016 @ 13:51:

Kan zijn dat hij groter geschapen is en dat daardoor wat bloed vrij komt. .Dan zou het rood zijn, niet donkerbruin, donkerbruin is oud bloed.
Alle reacties Link kopieren
quote:bonuhbakkie schreef op 10 februari 2016 @ 13:51:

Kan zijn dat hij groter geschapen is en dat daardoor wat bloed vrij komt.

Pil kan ook

Kan van alles zijn. Je kan even de assistente bellen vd dokter wat t beste is.Hij is idd groot geschapen ja.. Snap dat het kan dat er hierdoor iets kapot gaat van binnen maar dan zou het na een week toch wel over moeten zijn?
Alle reacties Link kopieren
quote:lilalinda schreef op 10 februari 2016 @ 14:03:

slik je de pil door? Daar kreeg ik het van. Stopweek inlassen hielpJa nou normaal gesproken wel vaak, maar aangezien ik ongeveer 4 maanden lang de pil niet heb genomen ivm luiheid en een niet bestaand seksleven, ben ik zo ineens midden in de cyclus weer begonnen met de pil. Daardoor zal het allemaal wel een beetje van slag zijn denk ik. Maar wil dat het stopt want dit is zo niet chill..
Alle reacties Link kopieren
quote:Marana_ schreef op 10 februari 2016 @ 14:12:

Bij mij was het een vergeten tampon

Ben er toen erg van geschrokken (stonk ook vreselijk toen mijn vriend hem er uiteindelijk uit had gevist). Gelukkig geen infectie aan overgehouden.Hahah oh jee dat is ook lekker akward ofniet!! Dat je vriend hem eruit moest vissen haha. Maar dat is het bij mij iig niet.
Alle reacties Link kopieren
quote:Marana_ schreef op 10 februari 2016 @ 14:12:

Bij mij was het een vergeten tampon

Ben er toen erg van geschrokken (stonk ook vreselijk toen mijn vriend hem er uiteindelijk uit had gevist). Gelukkig geen infectie aan overgehouden.





Hoe kun je dat nou vergeten? Er hangt toch een touwtje uit die je tegen komt als je je wast?



Ik denk dat het inderdaad met de pil midden in je cyclus te maken heeft, to.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven