Vriendin wil dat ik plezier heb in orale seks

01-02-2016 18:03 81 berichten
Alle reacties Link kopieren
Mijn vriendin en ik bevredigen elkaar regelmatig oraal maar laatst vond ze dat ik het niet genoeg meer uit mijzelf deed en dat ze het moest vragen, wat ze niet leuk vond.



Ik vind het geen probleem om haar oraal te bevredigen, maar ik ga niet doen alsof het heerlijk smaakt ofzo. Ik vind het fijn om te doen omdat ik haar daar erg blij en tevreden mee maak en daardoor mezelf ook. Maar zij wil dat ik het ook lekker vind. Ik zei dat ze er genoegen mee moet nemen dat ik het fijn vind om haar oraal te bevredigen omdat zij dat fijn vindt. Ik vind het ook niet smerig om te doen ofzo alleen ik ga ook niet overdrijven en zeggen dat het de beste smaak ooit is. Als zij mij oraal bevredigt ga ik toch ook niet eisen dat ze het ook nog eens superlekker moet vinden ook. Ik vind het fijn dat zij mij wilt bevredigen, klaar. We moeten er toch genoegen in nemen dat we het fijn vinden om elkaar te bevredigen? We doen het toch voor elkaar? Sowieso heb ik een beetje het idee dat ze mij dingen niet wil vragen of niet uit wil leggen wat ze fijn vindt, maar als ik daar niet aan voldoe dat ze dan wel boos wordt. Ik kan haar gedachten toch niet lezen.



Wat denken jullie hierover
Alle reacties Link kopieren
das toch duidelijk:

hij wordt al weer geil als hij denkt aan twéé neusje voor als ze hem pijpt. echt snipper Giel als hij haar in de mond mag spuitje en dan stammen de spaan op likken. uiteraard.

Dat dus.
Trahit sua quemque voluptas
Alle reacties Link kopieren




Ik word te oud voor dit forum geloof ik..
Alle reacties Link kopieren
TO, een beetje geveinsd enthousiasme mag wel.



Mannen vinden het ook niet leuk als ze hun rits open doen en de reactie van de vrouw in de buurt van is.



quote:aquarium schreef op 01 februari 2016 @ 23:40:

Jolly, ik moet wel lachen om je opmerking en ik -vrouw- vind het ook typische vrouwenreacties



Goh, een vrouw op het Viva Forum.



Jij bent vast heel speciaal
quote:Bertje30 schreef op 02 februari 2016 @ 00:28:

Sommige dingen uit mijn post worden wel een beetje overdreven. Ik heb nooit gezegd dat ik het niet lekker vond bijvoorbeeld. En dit was tijdens een telefoongesprek, ook niet in bed. Dat zou ik nooit doen. Maar goed, de nuance is niet voor iedereen. Ik doe het niet met tegenzin en ik doe het ook niet alleen als zij het vraagt. Ik vind het fijn om te doen. Maar ik vind het raar dat er van mij wordt verwacht dat ik het heerlijk vind smaken.Zo raar is dat niet. Je wil toch dat je partner jou de liefste leukste lekkerste etc vind? Dus als je het fijn vind om te doen (en haar dus genot wil geven) wat is er dan mis met doen/zeggen dat het heerlijk smaakt. Als zij dan nog meer geniet..
quote:khemam schreef op 01 februari 2016 @ 18:19:

Ik vind pijpen heel leuk om te doen maar ik hoef idd geen lolly in piemelsmaak met sperma vulling. mooie metafoor
Alle reacties Link kopieren
Over het algemeen vind ik het bij mannen en vrouwen heerlijk om te doen als ik echt om ze geef (ik ben bi dus vandaar)



Tja... En zijn er momenten dat het even wat anders smaakt en laat ook ik dat op dat moment wat achterwege. Als mannen veel gedronken of gerookt hebben en bij vrouwen kan het wel eens zo zijn dat ze hormonaal niet helemaal in balans zijn dat het net even wat anders smaakt. Maar dat is dan heel soms. Dan kan ik dit ook achteraf gewoon zeggen en heb ik nog nooit meegemaakt dat iemand dit niet prettig vond. Maar als iemand er nooit van kan genieten? Tja ik weet het niet... dat lijkt me ook niet heel erg leuk.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven