iPhone terug in fabrieksinstellingen

10-02-2016 22:19 10 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi allemaal,

Mijn dochter van 2 pakt soms mijn iPhone. Ze probeert dan de toegangscode in te tikken, maar dat lukt haar niet want ze kent hem niet. Nu is het al meerdere keren gebeurd dat mijn telefoon terug gaat naar de fabrieksinstellingen. Volgens mij heeft dit te maken met het feit dat ze meerdere keren de verkeerde code invuld. Hoe kan ik dit voorkomen? Is er een instelling die ik kan aanpassen?
Alle reacties Link kopieren
Hoe je het kan voorkomen? Je telefoon buiten het bereik van een 2-jarige houden.
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
Alle reacties Link kopieren
quote:himalaya schreef op 10 februari 2016 @ 22:21:

Hoe je het kan voorkomen? Je telefoon buiten het bereik van een 2-jarige houden.Aangezien die tweejarige de telefoon ook eenvoudig stuk zou kunnen maken, lijkt me dit een goede oplossing.
Alle reacties Link kopieren
Instellingen - Touch ID en toegangscode - en dan onderaan: "Wis gegevens" uitzetten?
Alle reacties Link kopieren
Kirsi, bedankt voor je reactie. Die instelling heb ik al uitstaan toch is het vandaag weer gebeurd.
Alle reacties Link kopieren
Telefoon bij de grijpgrage handjes van je dochter uit de buurt houden. Hoe moeilijk kan het zijn?
Alle reacties Link kopieren
Leg die telefoon dan in of op een kast waar ze niet bij kan.
Alle reacties Link kopieren
je kan zelf instellen wat er gebeurt bij diverse malen verkeerde code invullen.

Je kan dus of de iphone bij haar weghouden of de instellingen veranderen (maar dan is het minder veilig als iemand hem jat en codes gaat proberen)
Alle reacties Link kopieren
Als je er nu eens voor zorgt dat je dochter niet bij je IPhone kan komen?

Is dat misschien de oplossing.
quote:amber234 schreef op 10 februari 2016 @ 22:38:

Kirsi, bedankt voor je reactie. Die instelling heb ik al uitstaan toch is het vandaag weer gebeurd.



Dan moet je ff contact opnemen met Apple want dat klopt dus niet.



Opnieuw aan en uitzetten na het veranderen van de instelling al geprobeerd?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven