afbeelding laten vergroten afdrukken

01-02-2016 14:57 12 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik wil voor mijn mans verjaardag een afbeelding laten vergroten en afdrukken, hij moet ongeveer een meter breed worden. Dat zal ten koste gaan van de kwaliteit, maar ik weet dat er mogelijkheden zijn om dit tegen te gaan. Ik weet alleen niet hoe. Mijn man wel, maar die kan ik dus niet vragen



Iemand die een bedrijf kent die dat doet? Als ik google vind ik alleen maar (betaalde) software en bedrijven als vistaprint, waarbij het niet lukt, ook omdat de afbeelding een afwijkend formaat heeft.
No but yeah but no but yeah but no but yeah no but yeah but no because I'm not even going on the pill because Nadine reckons they stop you from getting pregnant.
Bij Cewe fotoservice maken ze prachtige vergrotingen van je foto. Op de site staat een telefoonnummer waar je info kunt vragen.
Alle reacties Link kopieren
Neem contact op met de Fotofabriek, die leveren van alles, van albums tot reuze-afdrukken. Maar ik ben bang dat als de foto niet genoeg resolutie heeft, dat niemand daar wat aan kan veranderen......
Alle reacties Link kopieren
Dank voor de tips! Wij hebben een keer een plaatje uit een boek ingescand en dat vergroot naar fotobehang, is heel leuk geworden. Nou ja, ik zeg wel we, maar ik heb er weinig aandeel in gehad. Het is dus wel mogelijk...
No but yeah but no but yeah but no but yeah no but yeah but no because I'm not even going on the pill because Nadine reckons they stop you from getting pregnant.
Alle reacties Link kopieren
quote:VickyP schreef op 01 februari 2016 @ 15:08:

Dank voor de tips! Wij hebben een keer een plaatje uit een boek ingescand en dat vergroot naar fotobehang, is heel leuk geworden. Nou ja, ik zeg wel we, maar ik heb er weinig aandeel in gehad. Het is dus wel mogelijk...Ik zeg toch ook niet dat het niet mogelijk is? Ik zeg je alleen dat de resolutie van je uitgangsfoto bepaalt wat mogelijk is. Is die hoog genoeg, dan kan je er wel een vrachtwagenzeil van laten drukken. Ik heb een afdruk op zeil van een vakantiefoto van 2 meter breed, geprint bij de Fotofabriek. Prima scherp, omdat de foto al een hoge resolutie had.
Alle reacties Link kopieren
Snap ik. Het is geen foto en dat was die afbeelding ook niet, de resolutie is ongeveer gelijk. Er was dus (in dit geval online) een programma waarbij dat kon, ik heb alleen geen idee hoe en wat...
No but yeah but no but yeah but no but yeah no but yeah but no because I'm not even going on the pill because Nadine reckons they stop you from getting pregnant.
Alle reacties Link kopieren
of probeer het niet zelf te doen en loop bij een fotograaf binnen. Echt niet duurder, maar wel mooier eindresultaat
Alle reacties Link kopieren
Psies, dat dacht ik inderdaad ook. Ik was daarom eigenlijk op zoek naar een online bedrijf, had nog niet aan een 'echte' fotograaf gedacht :-)
No but yeah but no but yeah but no but yeah no but yeah but no because I'm not even going on the pill because Nadine reckons they stop you from getting pregnant.
Alle reacties Link kopieren
Als je er zelf geen verstand van hebt, zou ik niet kiezen voor een webservice. Beter ga je langs bij een copyshop. En besef je dat als het orginele bestand geen hoge resolutie heeft, er ook geen magisch programmaatje is dat ervoor zorgt dat de resolutie omhoog gaat.
Alle reacties Link kopieren
Profotonet,dit wordt ook gebruikt door professionals.
Alle reacties Link kopieren
Nou, het is gelukt hoor! Bij print your moment.nl hebben ze de resolutie vergroot en op forex afgedrukt. Het is precies geworden zoals in mijn hoofd had
No but yeah but no but yeah but no but yeah no but yeah but no because I'm not even going on the pill because Nadine reckons they stop you from getting pregnant.
Alle reacties Link kopieren
Leuk een update Fijn dat het gelukt is.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven