Kopen bij Deswin?

08-02-2016 21:15 14 berichten
Hoi dames,



Ik ben op zoek naar goede, niet al te dure raamdecoratie. Ik kwam daarbij op de website van Deswin en ik vond de houten jaloezieën er goed uitzien. De maat die ik zoek is 240 bij 240 (of 2x 120 bij 240). Ik dacht eerst dat lamellen wel een goede optie zouden zijn, maar voor deze maat viel dat vrij prijzig uit. En helaas, bij Gamma, Praxis hebben ze deze lengtemaat niet.

Vandaar dat ik kwam tot 2 houten houten jaloezieën. Bij Hema kunnen ze dit op maat maken, maar is het ook een stuk duurder dan bij Deswin. (312 euro bij Hema, 107 euro bij Deswin voor 120 bij 240)

Ik vind het bij Deswin ook fijn dat de levertijd 3-4 dagen is, want bij de duurdere fysieke winkels waar ik ben wezen kijken, was de levertijd allemaal een stuk langer.



Heeft iemand ervaring met kopen bij Deswin? Het ziet er naar mijn idee goed en betrouwbaar uit, maar ik kan niet echt beoordelingen vinden. Vandaar mijn vraag
Alle reacties Link kopieren
Google. Echt zooooo makkelijk joh.

https://beoordelingen.fee ... NL/Raamdecoratie.com.html
Heb ik gedaan, maar dat is voor raamdecoratie.com en niet voor deswin
Alle reacties Link kopieren
Sorry, zie ik nu ook.

Zie 1 beoordeling op Amazon en die is goed.
Alle reacties Link kopieren
Ik ben toevallig zojuist op dezelfde site beland en kan ook geen reviews vinden. Ben ook erg benieuwd naar de kwaliteit.



@chavisory: ik heb net een lijstje gemaakt waarmee ik een vergelijk van praxis, leenbakker, kwantum, karwei en hema heb gemaakt. Op het viva-forum lees ik namelijk veel positieve ervaringen met de leenbakker en kwantum (rol)gordijnen/jaloezieen.

Wij hebben helaas geen standaardmaten beneden (ramen zijn 130*130), daar kunnen we moeilijk wat voor vinden.
Hoi TabeToma! Mijn vriend en ik hebben besloten de gok te wagen en het te bestellen Als je wil, kan ik je over een paar dagen laten weten hoe het eruit ziet en wat wij ervan vinden.
Alle reacties Link kopieren
Ja heel graag!



Ik wil voor de duogordijnen gaan, die kan ik nergens in onze (standaard)maat vinden, behalve daar!



Ben benieuwd en dank alvast!
Alle reacties Link kopieren
Wij zijn vandaag even een rondje winkels gaan om de duorolgordijnen etc te vergelijken. Als het goedkoop is, zie je dit enorm in de kwaliteit. De draden hingen erbij!

We hebben besloten ook voor houten jaloezie te gaan, maar dan van praxis of leenbakker. Ook daarvan verschilde de kwaliteit enorm per winkel.



Tenzij nu blijkt dat ze van deze website helemaal geweldig zijn ;)
Alle reacties Link kopieren
@chavisory: heb jij ze al besteld? Ik kon in de winkelde juiste afmetingen (tot de grond) niet vinden. Dus heb voor twee ramen alvast bij Deswin besteld. Ze zouden vandaag verstuurd worden, maar daar heb ik nog geen bevestiging van ontvangen.

Ik heb ze op Amazon nog opgezocht, ik heb de indruk dat ze Duits zijn van oorsprong. Op Amazon véél ervaringen en praktisch allemaal positief en met een hoog cijfer. Dat geeft iets vertrouwen.

Heb voor de zekerheid wel afterpay gedaan, fijn dat dit kan!
Ja, wij hebben besteld en ze waren binnen 4 werkdagen binnen. Wij hebben 2x de houten jaloezien van 150 bij 240. Het ophangen was even puzzelen maar ze zijn nog best mooi!
Alle reacties Link kopieren
'Ze zijn nog best mooi' klinkt niet heel enthousiast?



Ik had ook besteld, maar verkeerde afmeting. Leuk grapje om terug te sturen a 12 euro via postnl. Gelukkig had ik er eerst maar 2 besteld.

De nieuwe + de overige houten (totaal 6 houten) en 3 aluminium heb ik vrijdag besteld en verwacht ik woensdag.

Ze komen wel uit duitsland maar kon ze retour sturen naar Utrecht.

Kon helaas bij de 2e bestelling niet meer via afterpay betalen, maar denk dat t wel goed komt.
Ja, ik bedoel voor dat geld zijn ze mooi. In elk geval goed genoeg voor ons en onze rare maat waar we anders veel meer geld voor kwijt waren. Wij hebben de witte houten, de jaloezien zelf zijn mooi maar de ladderband had wat mooier gekund
Alle reacties Link kopieren
Niet bestellen bij Deswin! Door de prijs lijkt het allemaal heel mooi te zijn, maar het is eerder 'te mooi om waar te zijn'. Service kennen ze er niet. Voordat je besteld allemaal heel aardig en kan alles, maar eenmaal besteld en niet tevreden over hun product wordt het allemaal een heel ander verhaal. Product niet op voorraad 84 Euro per stuk en eenmaal op voorraad 102 Euro per stuk! Terugsturen kan alleen maar met vervoersbedrijf en niet fysiek. Moet terug naar Houten, mijn vriend werkt letterlijk om de hoek (Daar gaat je geld). Gewoon lekker naar de winkel gaan! Kan je ze eerst goed bekijken voordat je ze koopt.
Alle reacties Link kopieren
Sorry for the English. I agree, never order anything from Deswin.

I recently purchased something I needed to return. Because the product had special return conditions I emailed Deswin to confirm it could be returned and they did. I went through significant cost and inconvenience to return the product and AFTER they received the return they informed me they actually would not accept it. In the meantime I had made another purchase I would not have made had Deswin not committed to accepting the return.

This is unacceptable and I am proceeding with a formal dispute procedure as they have not honored their commitments. This is an unreliable and untrustworthy company and I no one should do business with them! I can't voice my displeasure enough over how I've been treated through this process.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven