anaal

06-02-2016 16:43 50 berichten
Alle reacties Link kopieren
ik lees zoveel over anaal.wel mijn mening is eerst en vooral je moet er beide acoord mee gaan.als de man het zacht en lief doet en beetje respect heeft ,kan het best leuk zijn voor de vrouw.jonny
Jonny? JONNYYYYYYYY!!!! WAAR BEN JEEEEEEEEEEEEEEEEEEE???????
Alle reacties Link kopieren
quote:blijfgewoonbianca schreef op 06 februari 2016 @ 16:46:

En als een vrouw een voorbindpik niet te groot koopt, goed invet en haar vent laat weten dat hij even flink moet zuchten kan het best leuk zijn voor de man. biancaOooh maak mij gek
Alle reacties Link kopieren
Weet wel dat anale seks voorbereiding en kennis/ervaring vraagt om het ook voor de ontvanger plezierig te maken. Daar zit meestal de krux en vast ook de reden dat het onderwerp zo vaak verschijnt. Voor vrouwen is het onplezierig omdat de man téveel en té graag wil. De vrouw zal soms met de wens tot experimenteren instemmen, al blijft zo het vaak eenmalig. Jammer, het kan namelijk heel lekker zijn. Het is gewoon een erogene zone. Als je als man anale seks wil hebben is het goed om je eerst zelf er in te verdiepen (eh, letterlijk en figuurlijk ). Of vraag als vrouw inderdaad eens aan je vriend of man of je hem een keer mag nemen met een (voorbind)dildo als hij erover begint en zelf geen ervaring heeft. Kun je trouwens ook doen als je dat gewoon geil vindt. Ook voor de vrouw is eerst zelf op onderzoek uitgaan overigens geen slecht idee. Rustig, veilig, voorzichtig en (veel!) glijmiddel zijn hierbij onmisbare steekwoorden.
Alle reacties Link kopieren
Ik denk dat jonny een vies kereltje is die heel hard hoopt dat alle vrouwen het enorm met hem eens zijn of het anders worden na het lezen van zijn "statement". Feit dat je een account aanmaakt op een forum om zo'n bericht te plaatsen is triestig.
What doesn't kill you makes you stronger...
Alle reacties Link kopieren
Ook voor een man is er niets lekkerder dan een echte pik in de kont.
Alle reacties Link kopieren
Leven en laten leven vind ik een goed devies om naar te leven. Mijn reactie was trouwens ook het eerste sinds mijn aanmelding zojuist :-) En och Chesire, als er meer vrouwen met Jonny eens zijn, of dat worden, zal de wereld niet slechter van worden. En als vrouwen dat doen hoop ik dat ze gebruik maken van mijn tips. Die zijn goed, zeg ik zelf als ervaringsdeskundige Alle vrouwen weten vast wel hoe mannen in elkaar steken, al vind ik ook dat sommige praat van hen plat en kortzichtig is. Daar zul je als vrouw mee om moeten gaan. Met een gezonde lust naar seks lijkt me an sich niets mis.
Alle reacties Link kopieren
@blijfgewoonbianca, briljante opmerking!
Alle reacties Link kopieren
En Cheshire, ik durf wel te stellen dat in alle mannen (een enkele uitzondering daargelaten, ergens in een klooster, op een berg, in Tibet) een vies kereltje schuilt. Ik weet niet of je getrouwd bent of een vriend hebt maar... En als mannen zich netjes voordoen of er netjes uitzien zegt dat nog niets over wat zich bij hen -in de eerste plaats- tussen de oren afspeelt of bezig houdt.
Alle reacties Link kopieren
Klinkt vooral alsof je het zelf zo leuk vindt, dat anale seks ook wel zonder toestemming van de vrouw kan. Waarom post je hier anders zonder vraag?



Probeer Bianca's voorstel idd eens, kijken hoe dat je mening beïnvloedt.
Snel internet vraagt niet per se om een snelle mening
Alle reacties Link kopieren
Niks mis met mijn vieze kerel. ;) Maar ik hoop niet dat ie zich aanmeldt op een forum met veelal vrouwen om even zo'n statement te droppen.
What doesn't kill you makes you stronger...
Alle reacties Link kopieren
@Cheshire, Eh sorry, over mij mag je alles zeggen, ga je gang hoor. Wel ben jij de eerste van ons tweeën die een vrij grof statement maakt over de persoon die dit topic heeft geopend. En wie kaatst kan natuurlijk de bal terugverwachten. Jonny1945 maakt dit topic aan, maar weet jij nu wie daarachter schuil gaat? Ja, misschien vind je het vies of pervers, of wat je er ook van vind. Ik vraag je eens stil te staan bij de persoon achter een schuilnaam. Zoals ik hier ben met een reden en ook jij, zo is jonny1945 hier ook met een reden gekomen. Zonder hem verder te kennen wil ik begrip hebben voor hem, en voor vele andere vrouwen én mannen hier op dit forum.
Alle reacties Link kopieren
@ Cheshire. Of bedoelde je met statements mijn andere posts hier? Ik weet niet, daar zou ik niet teveel over nadenken als ik jou was. Waarom dit, waarom dat? Het is hier. Alles wat hier op dit forum staat IS er. Ik zie geen reden om je daar druk over te maken. Mannen, vrouwen, wat maakt het uit? Neem informatie, lettertjes en cijfertjes voor kennisgeving aan. Bevalt het je, zeg het. Bevalt het je niet, zeg het, maar denk er alsjeblieft ook aan hoe je het zegt.



Leuker zou ik het vinden als je inhoudelijk op dit topic zou reageren van jonny1945. Hij poneert de stelling dat als je het zacht en lief doet -en natuurlijk met respect- o ja, en er beide mee akkoord gaat, het best leuk kan zijn. Wat vind jij daarvan Cheshire?
Alle reacties Link kopieren
Aliquando et insanire lucundum est
Alle reacties Link kopieren
quote:Rustigmaar schreef op 10 februari 2016 @ 19:54:



Leuker zou ik het vinden als je inhoudelijk op dit topic zou reageren van jonny1945. Hij poneert de stelling dat als je het zacht en lief doet -en natuurlijk met respect- o ja, en er beide mee akkoord gaat, het best leuk kan zijn. Wat vind jij daarvan Cheshire?

Inhoudelijk reageren op wat in vredesnaam? Dit kun je toch fatsoenlijke OP noemen.

Kan het zijn dat je zo met jonny begaan bent omdat jullie allebei op dezelfde dag lid zijn geworden alhier op het forum? Dat je een soort verbondenheid voelt? Misschien is het fijn voor hem als je hem een pb stuurt, om hem een hart onder de riem te steken. Hart onder de riem steken, niet piemel in achterwerk))

Of moet je dan je eigen bericht lezen?
Known to cause insanity in laboratory mice
Alle reacties Link kopieren
Nou Lys zeg, wat ben je toch een stoute speurneus. Goh.



Er is een kans dat twee verschillende mensen op dezelfde dag een account aanmaken en dat de een een nieuw topic begint en de ander daar een reactie op geeft. Dat heet toeval. Ja, dat bestaat. Trek dus vooral niet te snel een slecht gefundeerde conclusie. Dat deed Cheshire voor jou ook al.



Les: als je iemand in de zeik wil nemen moet je die pakken op zijn zwakheden. Zeggen dat ik graag mijn piemel ergens in steek is daarom niet effectief. Vraag eens aan Cheshire hoe je dat wel moet aanpakken.



Wat jonny1945 en ik gemeen hebben? Geen idee. Eh, we hebben allebei een fascinatie voor anale sex? In beginsel heb ik voor iedereen begrip en respect, ook voor een onbekende topic initiator. Verder ken ik de beste man, vrouw of transgender of wie er dan ook achter het profiel schuil gaat niet. Per letter bekeken heeft deze persoon in dit topic niet verkeerds, vies of kwetsends gezegd. Te weinig informatie voor mij om een oordeel over een persoon te vellen. O, maar daar hebben we Cheshire voor, niet waar?



Als jonny1945 Miesje had geheten en het topic onderwerp vanuit een vrouwelijk standpunt was geschreven zouden er vast meer vrouwen een bemoedigende reactie achterlaten. Iets in de trant van: 'Ja joh, als je dat graag wil gewoon samen eens proberen meid'



Opvallend vind ik het ook dat verwensingen zoals: 'wat ben jij een vies kereltje' toegestaan zijn hier gezien de sfeerbedervende toon. Wat zou er gebeuren als een vrouw hier een vies wijf wordt genoemd door een man?



Ach, ik heb geen behoefte om jonny1945 een hart onder de riem te steken. Ook niet om hem een ander verzoek te doen. Dat was niet mijn insteek. Snap je 'm? Insteek. Maar sex is lekker. Met een vrouw óf een man. Ik vroeg het ook al aan Cheshire, maar vooralsnog zonder reactie: wat brengt jou hier naar dit topic behalve wat galbakken? Als je zo graag je mening spuwt, zeg dan ook eens wat je van anale sex vindt.



Bij mannen speelt het viestste zich af buiten het gezichtsveld van de vrouw. Dus in hoeverre je, Cheshire, in werkelijkheid gelukkig zou zijn met je 'vieze kereltje' is niet echt te zeggen. Als jouw opmerking karakteriserend is voor je persoonlijkheid, en je vriend jou daarin evenaart, vrees ik het ergste. Ikzelf wil daaraan ook geen definitieve conclusie verbinden. Mannen kunnen zich ongelofelijk kortzichtig, lomp, negatief en sexistisch uitlaten over andere vrouwen, maar ook over hun eigen vrouw, om over leugens en buitenechtelijke uitspattingen maar te zwijgen. En vraag je jezelf wel eens af waarom het (bijna) altijd mannen zijn die TBS opgelegd krijgen? Maar goed, dat idee wil ik je natuurlijk niet bij je opdringen.



Veel plezier verder hier op dit forum.
Alle reacties Link kopieren
quote:blijfgewoonbianca schreef op 06 februari 2016 @ 16:46:

En als een vrouw een voorbindpik niet te groot koopt, goed invet en haar vent laat weten dat hij even flink moet zuchten kan het best leuk zijn voor de man. bianca
Alle reacties Link kopieren
hoi

nee zacht is niet nodig, stop er gewoon een hele vuist in ofzo haha kan best. rekt toch wel weer terug.

uit eigen ervaring
quote:blijfgewoonbianca schreef op 06 februari 2016 @ 16:46:

En als een vrouw een voorbindpik niet te groot koopt, goed invet en haar vent laat weten dat hij even flink moet zuchten kan het best leuk zijn voor de man. bianca
Ligt het nou aan mij of vinden jullie ook de eerste twee woorden van de OP het meest opmerkelijk ..
Respect is meer voor het aanrecht.
Alle reacties Link kopieren
Topic is een jaar oud...
~ I want to be shaken to my core, like the wild winds disrobe the trees ~
Anaal is ook allang uit de mode.
quote:blijfgewoonbianca schreef op 06 februari 2016 @ 16:46:

En als een vrouw een voorbindpik niet te groot koopt, goed invet en haar vent laat weten dat hij even flink moet zuchten kan het best leuk zijn voor de man. biancaIk ga stuk hier.... LOL
Alle reacties Link kopieren
quote:Manlief schreef op 06 februari 2016 @ 17:31:

Zegt een meisje nee (...)Dan krijgt ze hem in haar snee
quote:Vlammetje schreef op 11 februari 2017 @ 22:43:

Topic is een jaar oud...

Dit dus.

Laatste tijd worden wel vaker "afgehandelde" topics weer opgehaald

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven