Parenclub, Swingen, (thuis)date vragen en ervaringen deel 17

25-09-2015 18:00 3048 berichten
Alle reacties Link kopieren
Een nieuw 17e deel van het parenclubtopic.



Hier kun je je vragen, tips en ervaringen kwijt over Parenclub (pc), Swingen of (thuis)date.



Dit topic is puur informatief bedoeld voor serieus geïnteresseerden. Op topic komen dus de nieuwsgierig en de (zeer) gevorderden samen. Een ieder kan zijn/haar ervaringen hier plaatsen danwel van commentaar voorzien.



Schroom niet, maar kijk eerst even na of je vraag niet al veel vaker is gesteld of beantwoord!



In het vorige topicdelen van "Parenclub, Swingen: vragen, ervaringen, etc." kunnen beginnende swingers al flink wat informatie lezen over swingen, het bezoeken van clubs en over thuisfeesten.



Even een link naar laatste topic Deel 16
Delen doe je samen
quote:Feetje69 schreef op 11 februari 2016 @ 08:50:

[...]





We willen idd de stap gaan maken. De Kama- beurs heeft ons over de drempel geholpen.

Zeker spannend...nu nog op zoek naar een leuke club.Spannend!!!!
Haha...zeker. Is het ook. Ik laat wel weten wanneer... Ik ben vrij nuchter ingesteld hoor,dus verwacht er niet veel meer van dan de Kama- beurs. Hooguit wat luxer ,zonder hoofdpijnwijn in plastic bekertjes en schreeuwerige - podium- muziek die overal doordenderde.



Vooralsnog eerst een paar weekendjes weg gepland...



@ rivalson: leuk! Alleen weet ik niet welke je bedoeld...ik blaat daar eigenlijk continue wel iets...



Ik lees hier ook veel mee en heb veel aan de tips en beschreven ervaringen van sommigen

Bedankt daarvoor..
Alle reacties Link kopieren
@feetje : je positieve ervaring op de kamasutrabeurs ;) leuk om te lezen !
Oké...ja...was leuk....thanx.
Rustig hier zeg! Geen plannen dit weekend?

Wij zijn gisteren weer naar KP geweest. Was rustig ivm Bitch, maar er was wel een heel goeie sfeer.

Het viel me alleen heel erg op dat er veel geouwehoerd werd tijdens het seksen op de bedden waar veel mensen lagen. Slap geouwehoerd zeg maar, geen geile praat. Voor mij toch wel een afknapper. Wij zoeken niet voor niets wat rustigere kamertjes. Is dat elders ook zo, of ligt dat aan KP?
Alle reacties Link kopieren
Geen idee, eerlijk gezegd. Ik heb het wel eens op de Bdsm avond gehad bij de Showboat maar dan stuurt mijn Lief ze gewoon weg. Ik vind het ook enorm storend om de bonus aanbiedingen te horen tijdens een lekkere sessie.
Niet alleen de omstanders dus, ook de mensen op het bed. Een man die tijdens het neuken om een handdoek vroeg om het zweet van zijn hoofd te wissen, waar iemand anders tegen zei 'hard werken he', en hij toen 'ja een lekke koppakking', en een dame die ook op het matras lag (weet niet zeker of zij ook genomen werd op dat moment maar ik dacht het wel) die dat herhaalde en er hard om moest lachen. Fijn als je de vrouw bent die door die eerste man genomen wordt, zo weinig aandacht voor de seks met jou zeg maar...
Alle reacties Link kopieren
Gisterenavond voor het eerst in de Fata geweest samen met een ander stel. Kort samengevat, een mooie club. Voor ons behoort deze zeker tot de topclubs. De Fun vind ik mooier maar dat is echter meer persoonlijk. Het was verder ook een geslaagde avond. De eerste uurtjes hebben we ons vermaakt met onze date en daarna zijn Leenman en ik nog samen op avontuur gegaan. Tot het moment dat we 2 vrouwen nogal wild zagen stoeien samen had ik zelf weinig oog voor vrouwen. Echter hun feestje zag er lekker uit. Zo ook gezegd tegen Leenman en dat ik toch ook nog eens die donkere vrouw die we ontmoet hebben bij Bornedries hier wel zou willen tegen komen. Prompt daarna werd ik benaderd door een mooie, donkere, indiase vrouw en hebben we ons met ons viertjes ook nog even lekker vermaakt.

Hierna onze date onder aan de bar ontmoet en nadat ze in het begin van de avond al zo lief waren om ons op te pikken bij hotel boden ze ons aan naar het hotel terug te brengen.



In ieder geval kunnen we weer een mooie club op ons lijstje bijschrijven!
It's never too late start living!
quote:Marana_ schreef op 14 februari 2016 @ 14:43:

Rustig hier zeg! Geen plannen dit weekend?

Wij zijn gisteren weer naar KP geweest. Was rustig ivm Bitch, maar er was wel een heel goeie sfeer.

Het viel me alleen heel erg op dat er veel geouwehoerd werd tijdens het seksen op de bedden waar veel mensen lagen. Slap geouwehoerd zeg maar, geen geile praat. Voor mij toch wel een afknapper. Wij zoeken niet voor niets wat rustigere kamertjes. Is dat elders ook zo, of ligt dat aan KP?Ben nu toch nieuwsgierig hoor marana ;) wij waren er ook weer. Was indd niet zo druk, maar wel weer heeeeel erg leuk. Volg week gaan wij weer naar kinky on the beach, ook veel zin in.
Nah, dan moeten we elkaar wel gezien hebben deze keer! Je kon ons bijna niet missen denk ik.

En hoe zagen jullie eruit? Ik vroeg me bij een paar stellen af of jullie het waren. Zijn jullie allebei lang?
Ik ben 1,75 en mijn man 1,88



Begin vd avond had ik een zwart met glitters aan. Later een bodychain met zilver rokje en chokers om de bovenarmen. Man een leren ringen rok en arm, donker krullend haar.



Mocht je me volg x herkennen, spreek me gewoon aan, vind ik leuk.
Hmm, dat stel wat ik in gedachten had waren jullie dan toch niet. Ik ga even heel goed nadenken. Jij hebt nu wel een beeld bij wie wij zijn?
Ik denk het.... Ga je de volg x gewoon aanspreken, als ik weet dat jullie gaan. Anders let ik niet op haha.
Ha ja, heel goed!



Ineens bedenk ik me dat ik je man heb gezien, die arm vond ik mooi. Heb hem (en jou dus ook denk ik) de eerste keer dat wij op de dansvloer stonden langs zien lopen. Ff goed denken of ik jou nog voor de geest kan halen.
Alle reacties Link kopieren
Hi , ik lees ( vrouwelijke helft ) al een tijdje ' anoniem ' met jullie mee en we hebben ons sinds eind december als stel aangemeld op sdc na we al een tijd met het idee rondlopen dat het wel spannend is om 'iets ' met anderen te doen. Vast herkenbaar voor de mensen hier en zeker voor de control freaks onder ons . Hoe ga je dat nu in gang zetten en wat kunnen we verwachten? De eerste vraag op een stel wat wilde afspreken in een pc hebben we even afgehouden omdat we daar nog nooit zijn geweest en daar graag eerst zelf eens willen zien hoe het eraan toe gaat. En een date en een pc bezoeken is misschien wel teveel van het goede voor de 1e keer ?

Door het lezen hier werd onze interesse gewekt voor steamworks

Is dat aan te raden voor de eerste keer of is het teasen en pleasen op de dansvloer van een pc een veel leuker eerste idee?



Alvast heel erg bedankt voor jullie bijdrage op onze vragen .
Als je tegen dat stel vertelt dat het jullie eerste keer is en jullie vooral willen rondkijken en kennis maken met een pc, lijkt me dat prima. Je kunt ook overwegen om met zijn tweeën een keer te gaan kijken, voordat je met anderen afspreekt. Voor iedereen is het een keer de eerste keer en er is meestal alle begrip voor als je nog geen ervaren swinger bent.



Ik ken steamworks niet, maar ik vond onze eerste keer in een pc spannend, leuk en leerzaam tegelijk. Ik zou het zo weer doen.
Jammer he, dat je zo'n eerste keer nooit weer kunt doen
Alle reacties Link kopieren
Wij vonden het in ieder geval erg fijn om eerst zelf naar een pc te gaan. Sfeer proeven en eens kijken of het wel iets voor ons was en dan mn het swingen. Wij vonden het ook net iets te spannend om direkt iets af te spreken met een stel en al helemaal om meteen een thuisdate aan te gaan. Toch lees ik dat sommige stellen het prettiger vinden om eerst met 1 stel thuis af te spreken alvorens een club binnen te stappen. Die intimiteit is dan belangrijk en voelt veiliger wellicht. Je hebt swingers in allerlei soorten en maten. Lijkt me het beste om dan gewoon je gevoel te volgen. En ja, in een club is in die zin prettig dat je je als stel wat terughoudend kunt opstellen. Dat lijkt mij net wat gemakkelijk om te ervaren of je uberhaupt wel wil gaan swingen.

Steamworks kennen wij nog niet maar hebben er wel al e.e.a. over gehoord. Ik begreep daaruit dat er meer doeners komen en er minder kijkers zijn. Vergeleken met een club dan. Echter zal zich zeker niemand opdringen hoor en lijkt mij niet iets wat jullie moet tegen houden. Het kan een mooie instap zijn in het swingerswereldje. Een club echter ook en dan zou ik vooral een wat grotere, bekende club opzoeken met avonden voor alleen stellen.

Beiden zijn gewoon leuk dus om te beginnen. Lijkt mij dan! Gewoon doen wat jullie het meest aantrekt!
It's never too late start living!
Alle reacties Link kopieren
quote:Marana_ schreef op 14 februari 2016 @ 20:46:

Jammer he, dat je zo'n eerste keer nooit weer kunt doen Oh ja, die eerste keer! En dan daarna nog heel lang op een roze wolk drijven.
It's never too late start living!
Wij hebben nu een keer of 5, 6 KP bezocht, en nog steeds gaan wij zo op elkaar in dat we vrijwel geen oog voor anderen hebben
Alle reacties Link kopieren
Wij vonden de eerste keer alleen naar een pc gaan ook prettiger. Dat terughoudende herken ik wel.



Even de kat uit de boom kijken, en ontdekken of we het swingen überhaupt iets vonden zonder dat er ook maar iets van je werd 'verwacht' . Pas de tweede keer zijn we een stap verder gegaan.



Wij hebben ons ook aangemeld op SDC, en hebben volgend weekend afgesproken met een stel wat we daar hebben leren kennen. Zal nog geen thuisdate worden, want we willen eerst kijken of de klik er in real life ook is, maar ook dat wordt spannend!



De eerste keer met iemand afspreken en dan gelijk naar een pc zouden wij zonde vinden :-) . Wat Marana zegt, jammer dat je die eerste keer niet over kan doen, dus zijn alle stappen vooruit voor ons nog eerste keren, en daar genieten we zo vee mogelijk van!
If no one comes from the future to stop you from doing it, then how bad of a decision can it really be?
quote:Marana_ schreef op 14 februari 2016 @ 20:02:

Ha ja, heel goed!



Ineens bedenk ik me dat ik je man heb gezien, die arm vond ik mooi. Heb hem (en jou dus ook denk ik) de eerste keer dat wij op de dansvloer stonden langs zien lopen. Ff goed denken of ik jou nog voor de geest kan halen.





Dankje ☺ Wij maken de kleding zelf, waaronder de set die hij die avond droeg.

Mijn man loopt regelmatig met andere damens rond 😂 Waarschijnlijk was ik het niet eens 😉
Alle reacties Link kopieren
Ik ben gisteren voor het eerst naar een pc geweest, samen met mijn minnaar. We vonden het allebei erg spannend maar de sfeer zorgde er voor dat we ons snel op ons gemak voelden. We waren wel 1 van de jongsten en we zijn zelf toch ook half de 40, dat hadden we niet verwacht. Ik heb me verbaasd over wat voor mensen er rondloopt, heel gewoon eigenlijk en dat is wel prettig. We zijn niemand tegen gekomen waar we een klik mee hadden om samen iets mee te doen maar dat geeft niet, zeker omdat het de eerste keer was. We hebben ons iig prima vermaakt samen. Ik denk dat we de volgende keer op zaterdag gaan want dan zou het publiek iets jonger zijn, niet dat leeftijd alles is maar 15 jaar ouder trekt ons allebei niet.



Wat is KP?
Kinkyparadise, een kinky feest wat elke maand in parenclub partyplayers wordt gegeven. Voor max 400 stellen, dresscode lak, leer, rubber of burlesque. Trancemuziek, en heel veel leuke en lieve mooie mensen. Mijn favoriet, nergens zo'n open en leuke sfeer.
Alle reacties Link kopieren
Oh klinkt goed Roza. Krijg je daar een uitnodiging voor als je lid bent op sdc?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven