beste vriendin wil een trio doen

11-02-2016 14:07 26 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi allemaal



Mijn beste vriendin en ik zijn beide vrijgezel. Nu wil ze graag eens een trio doen met een man die we beide niet kennen...een onenightstand dus maar dan met 3. Verschoot wel van het voorstel...lijkt me zo gek om met mijn beste vriendin in bed te liggen😆



Wat denken jullie? Zouden jullie het doen?
Alle reacties Link kopieren
yolo toch...
Alle reacties Link kopieren
Ik niet
Alle reacties Link kopieren
quote:Wat denken jullie? Zouden jullie het doen?



Het doen, met jou en jouw vriendin samen tegelijk? Nahh, ik zou mij een buitenstaander voelen doordat jouw vriendin eigenlijk veel meer met jou bezig wil zijn in plaats van dat de aandacht evenredig verdeeld wordt. Zou mij een gerobotiseerde dildo voelen die netjes doet wat er aangegeven wordt terwijl twee lesbiennes helemaal in elkaar op gaan.



Ik zou aan jouw vriendin voorstellen dat jullie twee eerst maar eens gewoon samen met alleen elkaar het bed in te duiken, scheelt weer veel akwardness later.
Disclaimer: All presented text are opinionated and present only a written account of my mental state at that time.
goh, inderdaad een opmerkelijke vraag! lijkt het haar met name heel leuk om met jou in bed te liggen (plus een derde), of wil ze gewoon graag een trio proberen en doet ze dat het liefst met iemand die ze volkomen vertrouwt?



ik persoonlijk zou het niet willen.

zou (los van nul sexuele aantrekkingskracht tussen mij en bf) bevreesd zijn dat het onze vriendschap zou kunnen veranderen. zie niet voor me wat het me / ons zou kunnen brengen.



Anderzijds, wellicht blijkt het een gedeelde ervaring te worden die jullie nog nader bij elkaar brengt.
Poehhh, ik moet er niet aan denken en zou er ook geen seconde serieus over nadenken.

Blijkbaar jij wel, aangezien je er een topic over opent. Ik moet er niet aan denken met een vrouw in bed te liggen. Is het bij jou meer het feit dat jullie beste vriendinnen zijn? En zou je er met een vrouw die je niet zo goed kent wel voor open staan?
Stelletje geile knorren.



Hoe oud zijn jullie

Hoop niet weer een stelletje 12 jarigen.
Alle reacties Link kopieren
mijn beste vriend wil ook een trio doen met mij een een vrouw die we niet kennen. ik weet niet hoor..
very metal
Heeft ze (een beetje) seksuele ervaring met vrouwen? Ik bedoel, als ze slechts hetero-ervaringen heeft, lijkt mij het best wennen om én met z'n drie in één bed te liggen en aandacht te verdelen, én met een vrouw in bed te liggen. Best een grote stap lijkt me.

Trio mvm ligt bij mij meer voor de hand.
Alle reacties Link kopieren
Tja, wat heb je in dit geval nou aan onze meningen? Je moet het willen of niet.
Alle reacties Link kopieren
quote:-KING- schreef op 11 februari 2016 @ 14:34:

mijn beste vriend wil ook een trio doen met mij een een vrouw die we niet kennen. ik weet niet hoor..



Kom op

Yolo hoor
Je bent zelf een theepot
Alle reacties Link kopieren
Moet je niet eerst even huiswerk maken??
Alle reacties Link kopieren
quote:SuzanneSuus schreef op 11 februari 2016 @ 14:48:

[...]





Kom op

Yolo hoorik denk er nog even over na.
very metal
Alle reacties Link kopieren
Denken is zó 2015..
Alle reacties Link kopieren
Er was een tijd dat ik jong was..
Je bent zelf een theepot
quote:Phoebal schreef op 11 februari 2016 @ 15:02:

Denken is zó 2015..
Alle reacties Link kopieren
Denken en seks?
Je bent zelf een theepot
Alle reacties Link kopieren
Lijkt me niks, maar als jij het leuk vindt?
En als het vuur gedoofd is komen er wolven
Alle reacties Link kopieren
Jammer dat ik niet kan zien hoe oud je bent, daar was ik wel nieuwsgierig naar.



Als je echt wilt weten wat ik zou doen; ik zou het niet doen. Maar je moet het zelf weten.
Alle reacties Link kopieren
Bah.
Alle reacties Link kopieren
Voor het geval dat,



volgens mij kennen jullie mij geen van beiden.
Niet geschoten is altijd mis
Alle reacties Link kopieren
Tja, je moet ook denken dat mocht het niet klikken in bed, dat de kans groot is dat jullie geen beste vrienden meer zijn daarna ;).



Ik denk nu ze dit verteld heeft, dat je haar vanaf nu toch met een andere kijk gaat bekijken. Zou ik in elk geval wel doen ;). Dit maakt toch wel iets los schat ik zo.
Alle reacties Link kopieren
Alleen als ze lekker ruikt, als het zo een vieze stinkerd is niet.

Enorme afknapper voor jullie vriendschap zo een bedwelmd lichaamsgeur!
Girls compete with each other, women empower one another
Alle reacties Link kopieren
Geen idee. De gedachte aan een trio met vrienden is mij iig niet direct te ver.



Maar zou je zelf wel eens een trio willen doen? Of vrijen met een vrouw (anders dan je vriendin)? Dat zou ik eerst proberen te bedenken.

Als je je op je gemak voelt bij je vriendin en je vindt haar aantrekkelijk... Laatst was er iemand anders op het forum die zoiets deed en die was er erg enthousiast over.
Snel internet vraagt niet per se om een snelle mening

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven