Sex leven

12-02-2016 20:21 22 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo Mensen,



Ik heb een vraag aan de mannen. Ik zie veel advertenties over penis vergroten door middel van een pil.

Mijn vraag aan jullie werkt het echt? Zo ja wat is jullie ervaring? En wat raden jullie mij aan?

Of aan de vrouwen de vraag: "gebruikt uw partner een pil voor penis vergroting. Werkt het? zo ja welke?



Om het zo te vragen aan jullie, sorry voor dit soort topic.



M.v.g.

Henk
En dit vraag je op een vrouwenforum?



Misschien werken hallucinerende pillen wel
Alle reacties Link kopieren
Ik ken iemand die dat ooit heeft geprobeerd. Sorry ik moest toen heel hard lachen want het is echt onzin.

Volgens mij heeft het ook niet bij hem geholpen
Alle reacties Link kopieren
Jaa mijn vriend gebruikt het. Ging van 4 cm naar 40. Kan die eindelijk de ribben uit mn lijf neuken
i want your loving and all your lovers revenge, you and me could write a bad romance
Alle reacties Link kopieren
Die blauwe pilletjes werken wel.
Niet geschoten is altijd mis
Dit schijnt effectief te zijn: https://www.google.nl/sea ... ygB&biw=375&bih=559#imgrc=eHRzVkMsXAIVDM%3A
Alle reacties Link kopieren
Misschien wat gewichten eraan hangen, dan rekt het wat op
Alle reacties Link kopieren
Koop een vacuum pomp
Ik meen dat je je eigen lichaamsvet op buik, billen weg kunt laten zuigen en dat in je penis kunt laten spuiten waardoor 'ie groter wordt.
quote:ladygaga_xx schreef op 12 februari 2016 @ 20:25:

Jaa mijn vriend gebruikt het. Ging van 4 cm naar 40. Kan die eindelijk de ribben uit mn lijf neukenNaar 40 mm?
Alle reacties Link kopieren
Moet je de docu ' unhung hero' kijken

http://nypost.com/2013/11 ... ry-about-his-small-penis/



Stond een tijdje geleden op netflix

Zeer informatief
Ja werkt!! Die van mijn man weegt nu 2 kg!!!
Werkt als een tierelier!
Je kunt ook zo'n pomp proberen:

Alle reacties Link kopieren
Kan mij niet voorstellen dat pillen werken, ik zou niet weten hoe.



Waarom wil je dat weten?
Snel internet vraagt niet per se om een snelle mening
Alle reacties Link kopieren
hahaha ik heb nog nooit zo hard gelachen om jullie reacties dank jullie wel!

Had geen idee dat dit een vrouwen website was mijn excuus dames ...
Alle reacties Link kopieren
quote:absor schreef op 12 februari 2016 @ 20:42:

Moet je de docu ' unhung hero' kijken

http://nypost.com/2013/11 ... ry-about-his-small-penis/



Stond een tijdje geleden op netflix

Zeer informatiefalleen dit bericht was duidelijk dank u wel
Alle reacties Link kopieren
Maar waarom dan, ben je erg klein geschapen en ondervindt je daar veel last van?
quote:henk1994 schreef op 12 februari 2016 @ 22:18:

hahaha ik heb nog nooit zo hard gelachen om jullie reacties dank jullie wel!

Had geen idee dat dit een vrouwen website was mijn excuus dames ...



Weten wel meer mensen niet hoor Henk, geeft niks.

De site van het damesblad Viva geeft ook weinig weg he, met de beauty tips, mama rubrieken en zo. Zou ook zomaar een site voor mannen kunnen zijn.



Ik ben eigenlijk ook een man, wat ik al twaalf jaar goed verborgen weet te houden trouwens, want ja, Viva, ik dacht voetbal maar nee, het is ruitjes en spruitjes op dit forum wat de klok slaat.

Ik doe hier veel tips op over vrouwen want er schíjnen er nogal veel te zitten hier maar zeker weet je het nooit natuurlijk.



Wat betreft de groter wording van de snikkel kan ik je niet helpen, bij mij hikken de ladies juist weer op tegen de omvang.

Het is ook nooit goed he hihi.



Alle reacties Link kopieren
Je kan eraan geopereerd worden, let wel, dan pellen ze een stukje van je zachte weefsel weg, zodat er meer van de basis van de penis aan de oppervlakte komt te liggen. De penis loopt namelijk nog een stukje door waar niemand het kan zien, helaas voor sommige. Hoeveel centimeter je er dan bij krijgt, is voor iedereen verschillend maar heb gehoord dat je er 4-6 cm bij kunt krijgen op die manier. En voor mannen met een penis die kleiner is dan 5 cm, is dat heel goed nieuws natuurlijk. Maar denk niet dat het vergoed wordt. En het lijkt me best pijnlijk, die operatie, want de boel zit vol zenuwen natuurlijk. Gevoelig gebied. Maar, je moet er wat voor over hebben. Het kan dus wel, penis verlengen, maar niet met pillen.



Kijk, dat weet ik best goed voor een vrouw he? Ik ben de enige echte vrouw hier natuurlijk. Op tv gezien, echt waar!
When the power of love is greater than the love of power, the world will know peace. -Bob Marley-
Alle reacties Link kopieren
quote:Eleonora-1 schreef op 15 februari 2016 @ 04:49:

Weten wel meer mensen niet hoor Henk, geeft niks.

De site van het damesblad Viva geeft ook weinig weg he, met de beauty tips, mama rubrieken en zo. Zou ook zomaar een site voor mannen kunnen zijn.



Ik ben eigenlijk ook een man, wat ik al twaalf jaar goed verborgen weet te houden trouwens, want ja, Viva, ik dacht voetbal maar nee, het is ruitjes en spruitjes op dit forum wat de klok slaat.

Ik doe hier veel tips op over vrouwen want er schíjnen er nogal veel te zitten hier maar zeker weet je het nooit natuurlijk.



Wat betreft de groter wording van de snikkel kan ik je niet helpen, bij mij hikken de ladies juist weer op tegen de omvang.

Het is ook nooit goed he hihi. Go Edna! :-)
Snel internet vraagt niet per se om een snelle mening
Ik heb wel een zinnige tip,neem een prins Albert. Dat voelt groter voor de vrouw. Ik ben een vrouw.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven