Piemels kijken in de sauna

11-02-2016 10:34 118 berichten
Alle reacties Link kopieren
Dames, ik heb een probleem.

Ik ben van plan om naar de sauna te gaan. In Bleiswijk waarschijnlijk. Of anders in Pijnacker.

Zo'n dagje sauna kijkt mij leuk omdat ik dan ongestoord borsten kan kijken. In alle vormen en maten komen ze dan voorbij. Het moet wel in de sauna, omdat er sinds de jaren 90 op de Nederlandse stranden geen topless vrouwtjes mee te zien zijn. Gewoon nul, daar waar er vroeger (ja, ik word al oud) bijna alleen maar topless vrouwtjes rond liepen.



Maar nu die sauna.

Ik heb een vraag. Kijken vrouwen naar piemels?

Ik voel mij dan opeens ontzettend onzeker.



Dus dames, staren jullie mij aan of kan ik ongemerkt bloot lopen?
Alle reacties Link kopieren
quote:Sapsorrow schreef op 12 februari 2016 @ 08:01:

Ik heb het, Willem, de dick sock! Staat je vast goed!



[afbeelding]



Hier wat casual modelletjes



[afbeelding]



Maar je kunt ook uitpakken



[afbeelding]



Of een keer gek doen



[afbeelding]



Misschien minder bruikbaar in de sauna maar voor andere plekken, toch leuker dan alleen een kleine piemel. Kun je er nog een beetje opvulling in doen voor het idee
quote:willem1959 schreef op 12 februari 2016 @ 07:09:

[...]



Als je maar niet naar mijn genotsknots gaat staan staren.Ik geef geen garanties. Maar zoals bij ieder mens worden ook mijn ogen naar bewegende dingen toe getrokken. Dus als jij rustig loopt zonder te slingeren met je knotsie komt het goed.
Alle reacties Link kopieren
Ja, maar het gaat ook om het zitten in de sauna. Moet je als man je benen bij elkaar houden? En wat dan als je balzak daar onderuit komt?
Alle reacties Link kopieren
Duh, tuurlijk staart iedereen naar je pik. Doel is immers van iedereen daar om te vergelijken. En alles wordt achter je rug om beoordeeld met een cijfer.

En je moet ten alle rijden netjes zitten op je handoek en de handjes gevouwen op je schoot. Dus wees gerust alleen als je loopt wodt je beoordeelt.



quote:willem1959 schreef op 12 februari 2016 @ 19:28:

Ja, maar het gaat ook om het zitten in de sauna. Moet je als man je benen bij elkaar houden? En wat dan als je balzak daar onderuit komt?

Nooit over nagedacht.. Wat een probleemding zeg. als je zit en hij hangt tussen je benen rust ie toch op je handdoek? je kunt ook je benen over elkaar doen en het hele zaakje daar bovenop tentoonstellen maar dat lijkt mij dan weer gek.

Ik zou er zo min mogelijk aan zitten en het ding lekker laten hangen.
Ik heb ineens zo'n zin om weer eens naar de sauna te gaan en alle tips van dit topic toe te passen. Vooral dat judo, geweldig!
Alle reacties Link kopieren
Ja, jullie vrouwtjes hebben het maar makkelijk. Benen bij elkaar en er is niets meer te zien.

Mannen daarentegen hebben van alles dat ze goed moeten leggen.



En die vrouwtjes maar kijken. En klagen als je toevallig een stijve krijgt.
Ik klaag niet
Alle reacties Link kopieren
"Vrouwtjes" pfffff ...



Overigens weet ik als regelmatig saunaganger dat vrouwen wel degelijk ook naar piemels kijken. Gebeurt alleen heel stiekem en naar mijn idee de minderheid. Bij mannen die naar vrouwen kijken valt het onbedoeld meer op. En ik denk dat het bij de mannen de meerderheid is.



Deze man doet het, zij het ook subtiel. En persoonlijk vind ik daar niks mis mee.
.
quote:willem1959 schreef op 12 februari 2016 @ 20:54:

Ja, jullie vrouwtjes hebben het maar makkelijk. Benen bij elkaar en er is niets meer te zien.

Mannen daarentegen hebben van alles dat ze goed moeten leggen.



En die vrouwtjes maar kijken. En klagen als je toevallig een stijve krijgt.Je kunt gewoon je benen over elkaar doen en die augurk gewoon tussen je benen proppen hoor.
quote:willem1959 schreef op 12 februari 2016 @ 20:54:

Ja, jullie vrouwtjes hebben het maar makkelijk. Benen bij elkaar en er is niets meer te zien.

.Noem het maar niets, Willem. Of kijk jij nooit naar borsten?
Alle reacties Link kopieren
quote:willem1959 schreef op 12 februari 2016 @ 20:54:

Ja, jullie vrouwtjes hebben het maar makkelijk. Benen bij elkaar en er is niets meer te zien.

Mannen daarentegen hebben van alles dat ze goed moeten leggen.



En die vrouwtjes maar kijken. En klagen als je toevallig een stijve krijgt.



Zelfs al zou een vrouw wijdbeens zitten, wat valt er te kijken ????

Hoogstens of ze een "bad hair day" heeft.
Betty White: "Once you go blackberry... Hmmmmmhmmmm"
quote:Snoesje666 schreef op 13 februari 2016 @ 08:59:

[...]





Zelfs al zou een vrouw wijdbeens zitten, wat valt er te kijken ????

Hoogstens of ze een "bad hair day" heeft.
Het is genieten, dit topic
Alle reacties Link kopieren
Nou idd, Willem, wat dacht je van tieten? Als je vrouw bent, krijg je die als je een jaar of 11-12-13 bent. En dan mag je daar fijn mee rondlopen, twee erwtjes op een plankie. Hoe genant denk je dat dat is? Heel erg genant. Ik weigerde bv bh's te dragen omdat ik geen borsten wilde, en hun bestaan gewoon negeerde. Ik had al cup B toen ik mijn eerste bh kreeg, gewoon uit gene! Ga je maar voorstellen dat je borsten hebt, die iedereen kan zien als je naar de sauna gaat. En de meeste borsten zijn nogal imperfect en voldoen niet aan de Barbie maatstaaf. Ja, vrouwen hebben ook scoringsdrang en zijn ook competitief. En in de kleedruimte voor het gymen, kunnen al je klasgenootjes ook zien 'hoeveel jij al hebt.' O en wat dacht je van menstruatie. Ook zo leuk als je 13 bent en je je overal voor schaamt.



Ik denk dat het daarom moeilijk inleefbaar is voor vrouwen, omdat die al met die gene om leren gaan vanaf de vroege pubertijd. Okee, mannen krijgen de baard in de keel. Maar dat gaat weg, tieten niet. Ze zijn ook zo in-your-face. Tieten kun je pas moeilijk verbergen! Wel eens van Nipplegate gehoord? Ik bedoel maar. En Testiclegate bestaat niet.
When the power of love is greater than the love of power, the world will know peace. -Bob Marley-
Alle reacties Link kopieren
Sapsorrow: verdrietig verhaal, maar dat gaat toch niet voor de meeste meiden op? Ik heb echt nooit problemen met mijn borsten gehad. (Wel met andere delen van mijn lichaam, maar dat was flink na de puberteit)
Anarchie is leuk, maar je blijft van mijn kaas af
Alle reacties Link kopieren
Ik heb een lelijke, hangende cup G sinds mijn pubertijd.

Nooit klachten over gehad van anderen.



Vanavond lekker naar de sauna geweest, gezellig gekletst en nu ik dit topic weer zie, realiseer ik me dat ik niet één keer op piemels heb gelet. Wie weet wat ik allemaal gemist heb.

Betty White: "Once you go blackberry... Hmmmmmhmmmm"
Alle reacties Link kopieren
quote:[Snoesje666 schreef op 13 februari 2016 @ 23:42[/message]:





Vanavond lekker naar de sauna geweest, gezellig gekletst en nu ik dit topic weer zie, realiseer ik me dat ik niet één keer op piemels heb gelet. Wie weet wat ik allemaal gemist heb.







in de sauna let ik daar ook niet op.

al is het wel jammer dat je nu geen inside information hebt voor willem.



de enige keer dat ik echt in de sauna naar een piemel gekeken heb was toen een vrouw met een penis bij mij in het bubbelbad stapte.

dan denk je even, oke...
wij slapen nooit.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven