Poets

13-02-2016 16:00 31 berichten
Alle reacties Link kopieren
Aaaaaahhhh!!! Ik heb poetskriebels! Heb de keuken al blinkend, wil de ramen nog doen en heb het gevoel dat alles nodig aan de beurt is. Herken ik niet van mezelf. Wordt het lente ofzo?!?
Alle reacties Link kopieren
quote:Damselindistress schreef op 13 februari 2016 @ 16:37:

Jouw gevoel is functioneler dan die van mij. Ik heb enorm veel zin in mijn man maar de kinderen lopen hier rond... Ik dacht ook al aan de lente.Stuur ze even naar de buren
Frankly my dear, I don"t give a damn
Ik heb hier zelden 'last' van, maar als het om de hoek komt kijken maak ik er altijd meteen gebruik van. Het gevoel kan ineens als sneeuw voor de zon verdwijnen om zich vervolgens maanden niet meer te tonen.

En man, wat kan ik trots zijn na zo'n poetsbui en alles is aan kant. Best sneu eigenlijk.
Alle reacties Link kopieren
Ja hier ook last van: alle kasten beneden al uitgemest.

Wel manlief geregeld om het allemaal te versjouwen en weg te brengen.

Vanavond lekker met de pootjes omhoog en Netflix op.
Als er nog mensen zijn die de ziekte van opstartster krijgen en toevallig in België wonen ... Wees welgekomen .
Alle reacties Link kopieren
quote:Lady_Voldemort schreef op 13 februari 2016 @ 17:28:

[...]





Je moet ook gewoon op je verstand af gaan, niet op je gevoel.Goed advies. Gewoon met verstand onder bedden en banken kijken, achter kasten en andere meubels, en als er een aantal gigantische stofnesten hangt, is het tijd dat je er iets aan doet. Gewoon verstand dus.
Time for the real me to emerge, Possum! Get out the gladiolas!
Alle reacties Link kopieren
Kan je die kriebels niet even hierheen komen brengen? Ik wou dat ik er last van had...
Weet wat je zegt, maar zeg niet alles wat je weet

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven