Tips om je huis snel te verkopen?

12-02-2016 13:30 37 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik probeer nu al veel te lang m'n huis te verkopen en hebben ook al best veel bezichtigingen gehad, maar het wordt steeds niks. Dus wat kun je doen om je huis aantrekkelijker te maken? Ik heb wel gezocht en dan kom je uit op dit soort tips. Die zijn op zich al wel nuttig geweest maar ik wil nog wel meer horen.



Alvast bedankt!
Alle reacties Link kopieren
quote:mardejo schreef op 12 februari 2016 @ 15:26:

Wij werkten met een vanafprijs, dus een bodemprijs. En dan naar boven toe onderhandelen.

Ons huis was mooi, de omgeving zeker niet, maar je moet net iemand hebben die er voor gaat. Bij ons in 14 dagen verkocht.

Succes met de verkoop!



Ik ken meerdere gevallen die met een vanaf prijs werkten en die weet ik hoe lang hun huis in de verkoop hebben gehad.

In 2 gevallen uiteindelijk onder de vanaf prijs verkocht.

Bij zo'n prijs setting zie ik ook geen reden om hoger te bieden.
quote:absor schreef op 12 februari 2016 @ 15:28:

[...]





oh afgrijselijk, een rustgevend muziekje?!



nee, doe dan maar starwarsmuziek vanaf het moment dat je op de deurmat staptOf in mijn geval: metal. Dan vind ik het huis meteen leuk
Wij hebben hier alles gewit, kleine afwerkdingetjes waar je zelf al jaren overheen kijkt afgewerkt en enorm opgeruimd. Kijkers kwamen in een heel opgeruimd appartement met wat accessoires in 1 kleurstelling.

Binnen 3 maanden verkocht.
Alle reacties Link kopieren
@Girasole: Wij hebben voor 18.000 boven de vanafprijs verkocht (in maart 2014).
Location, location, location.



The rest are details.



Maar wat zeggen de afhakers idd?
Alle reacties Link kopieren
Dat is mooi!

Kennissen hadden een vanaf prijs van 400.000 en hebben uiteindelijk na 2,5 jaar verkocht voor 385.000.



En nu wordt er op sommige plekken alweer dik boven de vraagprijs geboden om uberhaupt een kans te maken.
Alle reacties Link kopieren
Ja Girasole, dat is heel sneu... Denk dat de regio wel uitmaakt. Dit was Groningen stad (maar wel in gemeleerde wijk, gemiddeld huis met veel redelijk verpauperde hoogbouw er om heen...).



Je hebt net iemand nodig. Mijn opa van 96 heeft net zijn huis verkocht. De badkamer/wc uit 1970 was nooit wat aan gedaan en boven ook heel weinig/ armoedige staat. In een gemiddelde wijk, aan het water. Vraagprijs was heel redelijk en in een maand weg terwijl wij als familie echt dachten 'wie heeft daar zin in..'



Soms is het ook een kwestie van geluk hebben!
Alle reacties Link kopieren
.
Alle reacties Link kopieren
Stuur gerust een PB met een linkje, altijd leuk om tips te geven! Wij hebben ons appartement begin 2015 binnen een paar weken verkocht (afhandeling heeft wel lang geduurd), we hebben een stuk of 5 bezichtigingen gehad.
Alle reacties Link kopieren
Als TO niet reageert kunnen we helemaal niets.. Want we weten niet wat de feedback van de niet-kopers is. Jammer!
Alle reacties Link kopieren
Knip
anoniem_276187 wijzigde dit bericht op 31-12-2017 13:28
98.94% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
quote:Drakenstein schreef op 15 februari 2016 @ 10:50:

Wat voor mij wel een dikke afknapper is is als er net een nieuwe keuken in zit en die bijvoorbeeld rood is... Mee eens. Ik heb net een huis gekocht en nu al hou ik in gedachten 'Net te gek doen, want we moeten het over enkele jaren ook weer verkopen'. Tips.. Daarvoor zou ik toch echt het huis (foto's) moeten zien.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven