Lijf & Lijn alle pijlers

Weight Watchers: we gaan ervoor!

04-08-2015 13:33 2810 berichten
Alle reacties Link kopieren
Een gloednieuw Weight Watchers topic!

Hier kunnen we recepten en tips uitwisselen, elkaar motiveren om naar een gezond gewicht toe te werken en gewoon kletsen over van alles en nog wat.



De tabel passen we zelf aan met een algemene gebruikersnaam en wachtwoord.

Wil je ook in tabel? Geef het in dit topic aan, schrijf gezellig mee en je krijgt via je privé bericht het wachtwoord toegestuurd.



Succes weer allemaal!!



Naam Lengte Startgewicht Streefgewicht Huidig gewicht Totaal af Deze week SilverShadow1.72130,78096,9-33,8-1,1 Samarkand1.6392,76875,0-17,7-0,4 Myque1.7695,67782,0-13,6-1,4 Kattija1.74116,385110,7 -5,7 -0,3 Dorii1.72143,574124,9 -18,0 +0,6 ilja771.6583,16578,4-4,7+2,0 Pretzel661.63 79 65 70,8 -8,2 - 0,8 Konijnhangoor1.76 132,8 90 126,0 -6,8- 1,4 Menx1.68 100 70 92,9 -7,1 -1,4 Proud_Mama1.68 64,5 58 64,5 0 0 Rue1.6182,55881,5-1,0-1,0 Smurfin881.71123,56299,6-23,9 -0,8 Skinnylinny1.78957592.5-2,5 Vul hier je laatste resultaat in SkinnySnoopy19691.691117591.619.40.7Lalala-1.6071,258-6063,9- 7,3- 0.9
Alle reacties Link kopieren
quote:nora8 schreef op 11 februari 2016 @ 20:57:

goed bezig allemaal! Er is trouwens ook een goedkopere tracker te koop (soort van Fitbit) te koop, deze wordt geleverd uit China en kost rond de 10 euro en werkt zeer goed o.a. slaap en stappen.



Ik wil mij mogelijk ook inschrijven voor weight watchers. Werkt de app goed? Kunnen jullie snel alles invoeren? Wat voor abonnement hebben jullie? Ik zag dat er een aanbieding was voor de combi (online en bijeenkomsten) voor 3 maanden en ben benieuwd naar de ervaringen hiermee



Hallo Nora,



ik ben zelf ook maar net begonnen. maar heb een combi abonnement voor een jaar met gratis fitbit.

zelf wil ik een stok achter de deur hebben. Woon alleen dus niemand die mij zegt wat te eten en wat niet. Dus mijn cursusleidster is mijn watchdog.
Alle reacties Link kopieren
Ooh single wat goed zeg !!! ieder ons is er 1. ht gaat gestaag naar beneden en das belangrijk.

heb de bouwvakkers hier. ze gaan ventilatie maken in de kruipruimte. lawaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaai.

maar goed moet anders krijg ik weer problemen met een volgende vloer door het teveel aan vocht

vanmorgen alwel heel fysiek bezig geweest.

planken sjouwen naar de aanhanger en weer terug en dat een keer of 10.

en alle oude ondervloerplanken in de auto gelegd.

die wil ik zo alvast naar het stort brengen.

dus lichaamsoefeningen genoeg
Alle reacties Link kopieren
Single wat goed dat er weer wat af is, op naar de -10 kilo.

Zou je mij de inloggegevens willen sturen voor de tabel. Vind het ook wel leuk om het daar in bij te houden.



En de weegschaal was nog steeds lief, er is deze week 1,5 kilo vanaf

Was zo blij vanochtend haha.

De kinderen heb ik vanavond patat beloofd. Nog maar even denken of ik meedoe of zelf toch voor wat anders ga. Dit motiveerd wel!



Kattija vervelend van dat lawaai, maar die extra beweging is nooit weg

Heb je de fitbit inmiddels in gebruik?
Zooooowwww met klotsende oksels die enge tabel aangepast maar volgens mij klopt het nu. Voor de nieuwe mensen: ik heb jullie (misschien ten overvloede) de inloggegevens gestuurd.



Het makkelijkste is om een regel van iemand anders te kopiëren en die te overschrijven met je eigen gegevens. Zorg in ieder geval dat je die plakt boven deze code: [/table]



Dat is namelijk het einde van de tabel.



Succes!
Alle reacties Link kopieren
Mooi gedaan Silvershadow!
Mooi gedaan Silvershadow super!!



@ paulien01 wat goed ook weer afgevallen als het goed is heb je de inlog gegevens van silvershadow gehad.

Ik zou toch voor een paar patatjes gaan en er voor jezelf een lekkere salade of iets van soep er bij te doen.



Ik heb vanmorgen voor mijzelf een weekschema opgezet en boodschappen gedaan ik ga een drukke week krijgen waarbij ongezonde dingen op de loer liggen maar ga het mijzelf erg makkelijk maken. Ga straks voor de hele week avond eten koken en voor ontbijt en lunch word het brood.

En dan hoop ik echt volgende week 4 ons te zijn afgevallen.
Alle reacties Link kopieren
je bent mij vergeten in de tabe;



174 cm begonnen met 116.4 kg nu 115,1 kg

beogonnen op 4 februari streefgewicht 85 kg
Kattija als het goed is heb je een.pb ontvangen met de gegevens dan kan je het zelf doen.
Alle reacties Link kopieren
Wat een goede resultaten Single en Paulien. Fijn!! En een weekmenu helpt mij ook altijd.



Jufmevrouw, succes met het doorbreken van je plateau. Volhouden hoor!



Silver, mooi de nieuwe tabel! Zo knap dat je al zoveel kwijt bent. Kan je voorstellen hoeveel pakken melk dat zijn en waar die dan geplakt zaten (zo visualiseer ik mijn gewichtsverlies altijd).



Lekker bezig Kattija met klussen.

Mijn lichaamsbeweging vandaag zat met name in het rennen achter mijn zoontje aan, die moet leren fietsen maar ondertussen de hele straat bij elkaar krijste....
Alle reacties Link kopieren
Ik heb de inloggegevens voor de tabel ontvangen en ga me straks proberen toe te voegen.



En ben toch niet voor de patatjes gegaan. Heb van die Celavita schijfjes gehaald en in de koekenpan gebakken. Scheelt enorm in de punten. Verder een salade erbij en een pitabroodje met shoarmavlees. Zonder saus want daar houd ik gelukkig niet van

Heerlijk zitten smullen voor niet heel veel punten.

En ben straks lopend boodschappen gaan doen en heb me 10.000 stappen voor vandaag bij elkaar.



Wat goed van dat weekschema Single en dat moet goed komen die paar ons eraf deze week. Zet hem op!
Super Paulien wat knap van je.





Even aan vraag aan jullie of jullie het misschien herkennen. Sinds de komst van de fitbit een week of 4 geleden iets meer gaan bewegen. Met name op mijn vrije dagen ben ik meer gaan wandelen.

Alleen kamp ik nu dus al lange tijd met constante spierpijn in mijn bovenbenen. Ook als ik het zit voel ik het. Als ik ga lopen googelen kom ik vooral op berichten waaruit blijkt dat het te maken kan hebben als je te weinig eet. Minder dan 1000 kcal per dag. Maar naar mijn idee eet ik dus niet te weinig.

Herkennen jullie dit of niet?
Alle reacties Link kopieren
quote:single1985 schreef op 13 februari 2016 @ 18:45:

Even aan vraag aan jullie of jullie het misschien herkennen. Sinds de komst van de fitbit een week of 4 geleden iets meer gaan bewegen. Met name op mijn vrije dagen ben ik meer gaan wandelen.

Alleen kamp ik nu dus al lange tijd met constante spierpijn in mijn bovenbenen. Ook als ik het zit voel ik het. Als ik ga lopen googelen kom ik vooral op berichten waaruit blijkt dat het te maken kan hebben als je te weinig eet. Minder dan 1000 kcal per dag. Maar naar mijn idee eet ik dus niet te weinig.

Herkennen jullie dit of niet?



Ik heb de fitbit nu 1,5 week en ben ook meer gaan lopen sinds die tijd. Maar herken het niet.

Maar kan me ook niet voorstellen dat je met WW onder de 1000 kcal per dag uitkomt en het daardoor dan zou komen.

Misschien "gewoon" spierpijn?
Kan gewoon spierpijn echt zolang duren heb het al zeker 3 weken last van. Ik dacht het juist op te bouwen met wandelen omdat mijn lichaam die 10.000 stappen wel gewent is probeer ik die op mijn vrije dagen ook te halen.

Vanuit daar wilde ik verder gaan opbouwen naar meer stappen.

Maar met die spierpijn in mijn bovenbenen durf ik niet goed.



Nee ik kom met mijn 44 punten zeker niet onder die 1000 kcal want dat word gezien als crash dieet en dat is weight watchers in mijn ogen niet.



Lukt het met de tabel Paulien?
Alle reacties Link kopieren
Single, ik herken jouw spierpijn heel goed.



Van juni t\m december 2015 heb ik hardgelopen; opgebouwd met Evy naar de 5 km. Vanaf september had ik ook dagelijks spierpijn en ook na een weekje rust was het er nog. Nu heb ik al 6 weken niet hardgelopen en het is helemaal weg. Kwam duidelijk door het hardlopen, blijkbaar waren m'n spieren wel overbelast... Nu wil ik het weer gaan opbouwen, maar zit hier ook mee.



Ik heb dus helaas geen tips, alleen herkenning. Wat ben jij van plan te gaan doen? Ik heb gewoon doorgezet en de spierpijn voor lief genomen. Dat is mijn plan nu weer, ook al is het erg vervelend. Dus wel gewoon opbouwen.. Die spierpijn heb je toch al. Ik hield het wel steeds goed in de gaten, dat zou ik je wel adviseren..



Goed bezig trouwens met je weekschema!! Structuur en plannen helpt mij ook altijd enorm.
Wat fijn toch herkenning want ik kan op google er zo weinig over vinden.



ik weet het niet waar ik verstandig aan doe misschien op de dagen dat ik niet werk toch minder stappen maken en kijken voor zwemmen of iets?

Ik wil ook ergens wel doorzetten maar waar ligt die grens want je loopt de kans dat je langer bezig ben om te herstellen of echte blessures op te lopen.



Bedankt die structuur zal ik volgende week nodig hebben.
Alle reacties Link kopieren
Het is gelukt met de tabel
Alle reacties Link kopieren
Single, ja ik zoek ook altijd op Google naar herkenning haha

Ik had voor mezelf besloten dat ik het schema van Evy volgde, dat was mijn houvast. Misschien zijn er ook loop opbouw schema's te vinden? Dan heb je iig een houvast wat dat betreft?

Ik heb over 2 weken afspraak met m'n fysio, die ga ik ook vragen.
Jeehhh paulien leuk



Ik zal eens kijken voor een opbouw schema voor lopen. Maar ik loop op mijn werk al 10.000 stappen. Dus was er van uit gegaan ik dit op mijn vrije dagen ook wel kon gaan doen. Maar misschien daar toch meer rust pakken.

Maar ben wel blij dat er herkenning is.
Alle reacties Link kopieren
Vervelend single die spierpijn! Ik heb een idee of tips, heb zelf eigenlijk nooit spierpijn. Of eigenlijk voel ik wel wel vaak een vermoeid lijf, maar dat schrijf ik meer toe aan slaapgebrek.

De huisarts toch even contacten voor advies?



Wat goed trouwens jufmevrouw dat je ooit het programma van Evy hebt afgemaakt. Ik ben vaak begonnen maar altijd afgehaakt voor les 15 😡.



Hier een vrij slechte dag. Pas aan het einde van de dag mijn punten ingevuld en toen bleek dat ik nogal wat kleine extraatjes op heb (biscuitje bij de koffie, broodje makreel bij de visboer, thuis een glaasje rode wijn met twee blokjes kaas). Daar blijf ik me soms toch op verkijken, hoewel punten die kleine dingen soms innemen.



Nou ja, morgen weer beter. Ik heb tot woensdag nog maar drie weekpunten over 😬.
Als het echt blijft die pijn ga ik zeker of naar de huisarts of sport fisio.



Heb je wel van je extra dingen genoten Samarkant?
Alle reacties Link kopieren
Nou, ik heb het eigenlijk allemaal zo terloops in mijn mond gestoken, dat het niet echt bewuste keuzes waren 😔.

Ik moet gewoon echt nog leren om beter met de weekenden om te gaan. Een ochtendprogramma met zwemles en aansluitend boodschappen dat uitliep en dus niet thuis om te lunchen, man die een borrelhapjes maakt (waarbij ik alleen paprika wil eten maar toch twee blokjes kaas neem), wat makkelijker weekendeten waarbij ik dan net te veel neem. Nergens dus echt eetbuien of veeeel te veel maar net alles meer dan gepland. En dat tikt aan. Nou ja, shit happens.
Vandaag een nieuwe kans Samarkand
Alle reacties Link kopieren
ik heb vandaag ruim 5000 stappen gezet. kom echt niet an 10.000 hoor. maar goed.

dieet gaat volgens mij wel goed.

allen het drinken in het weekend is stukken slechter
Je heb meer stappen dan mij gezet vandaag ik ben niet verder gekomen dan 2500 stappen.

Misschien met jezelf afspreken dat je ieder uur een glas water pakt?
Alle reacties Link kopieren
Pffff, wat een dag hè gisteren? Uiteindelijk door de natte sneeuw buiten nog een rondje gemaakt maar ook de 10.000 niet gehaald hoor.



Gisteren qua eten wel een betere dag, dus dat geeft weer moed. Fijne werkweek allemaal!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven