Alle TTTOT-tjes wederom verzamelen!!!

30-12-2015 20:31 1294 berichten
Alle reacties Link kopieren
Begin 2012 opende ik met onderstaande tekst het meest briljante topic ooit op Viva (voor mij dan he?)



Als pasbenoemd President van de TTTOT* open ik hierbij ons eigen topic. (decreet twee).

Hier kunnen we alle decreten melden, net als gezellige kletstopics signaleren.

Dames: go your gang!



*Troll Topic Take Over Team



**Disclaimer: dit topic is niet bedoelt als troll-hunting topic, noch om bepaalde forummers een veer in de reet te steken of juist van het forum te jagen. Dit topic is bedoelt om Viva weer Viva te maken: gezellig ouwenelen over helegaar niets!



(t is maar goed dat we geen plaatjes kunnen plakken, want ik heb nog steeds geen idee hoe dat moet!)



We hebben toen página's en topics volgeschreven met een fijn clubje mensen. Ik zeg: zullen we het nog eens dunnetjes overdoen?
Your life could depend on this. Don't blink. Don't even blink. Blink and you're dead. They are fast. Faster than you can believe. Don't turn your back, don't look away, and don't blink! Good luck. - The Doctor
Alle reacties Link kopieren
De spierpijn in mn komt is gelukkig weer over.
Been there, done that, got the T-shirt.
Alle reacties Link kopieren
Anti faalangst pil is onderweg:
Als je bang bent dat alles in de soep loopt, neem dan een pannetje mee.
Alle reacties Link kopieren
Merci. Ff werken helpt ook wel.

Beetje aandacht van de transporteurs die hier komen
Been there, done that, got the T-shirt.
Komt helemaal goed dus!



Oh men, ik ben moe
Wat is het stil hier joh?
Alle reacties Link kopieren
Behoorlijk stil. Hier weekend met vriend gehad, vooral veel lekker eten en zondag een zelfgemaakte high tea (vooral de citroen kwarktaart was goed gelukt).



Vandaag 0,5 dag thuis gewerkt, morgen weer vol aan de slag.



Hoe is het met de rest?

Flip merk je al wat van de hormonen?
Als je bang bent dat alles in de soep loopt, neem dan een pannetje mee.
Alle reacties Link kopieren
Ik had cursus vandaag en een uber druk weekend. Blij dat ik morgen een dagje heb om te knutselen.

Ow en iets lekkers bakken: http://www.voedzaamensnel ... en-kaneel-ontbijtmuffins/

Te makkelijk en zooo lekker.
Been there, done that, got the T-shirt.
Ik ben carnavallen .
Alle reacties Link kopieren
Hier nog steeds bezig met alles op te ruimen en inruimen. Kast heeft veel meer ruimte dan ik ooit had durven dromen.

Ik kom er al mijn knutselwerkjes en materiaal in kwijt. Dus alle kleine kasten/lades/hoekjes zijn nu leeg. En alles staat georganiseerd op 1 plek.

Heerlijk. Wat een rust ook.



Apa, ik heb hier een wekker, die is al flink oud.

Die loopt niet meer omdat de 'opwinder' erg strak zit aangedraaid. Tenminste, denk dat het daar aan ligt.

Als ik een beetje met hem rammel, en tegen de zijkant/onderkant 'mep' dan loopt ie een seconde of 5.

Ik krijg hem niet 1,2,3 open.

Heb je een tip?
Scherven brengen geluk
Alle reacties Link kopieren
Te strak opdraaien kan niet. Er is waarschijnlijk ergens een asje (af)gebroken waardoor het raderwerk niet meer kan draaien.

Voor een wekker is meestal totalloss de conclusie.
Been there, done that, got the T-shirt.
Alle reacties Link kopieren
Aaaaaaah dat is jammer.

Is zo'n mooie.



Heb gisteren nog een kast op de kop weten te tikken! Dus ben helemaal blij. En hij is al geverfd en ingericht.

Goed bezig! Wahahahahaa
Scherven brengen geluk
Goed bezig idd! Fijn zeg!



Hoi allemaal!
Alle reacties Link kopieren
Had even andere dingen te doen, maar ik ben er weer! Goedemorgen allemaal!



Vandaag even een rustig dagje. Beetje rondklooien in huis, boodschapje doen, en vast een bingewatch sessie op Netflix.



Morgen en het weekend weer werken, en volgens mij krijg ik het druk. Fijn! Heb de laatste tijd noodgedwongen te weinig te doen gehad. Dan duurt een dag lang hoor! Er komen gelukkig spannende tijden aan, waar ik veel nieuwe dingen mag doen. Altijd leuk!
Your life could depend on this. Don't blink. Don't even blink. Blink and you're dead. They are fast. Faster than you can believe. Don't turn your back, don't look away, and don't blink! Good luck. - The Doctor
Alle reacties Link kopieren


Waarom gebeuren er deze week zoveel ongelukken op mijn weg? Hele week (goed nu overdrijf ik want gisteren was ik vrij en maandag ging alles vlot) was de route vooral stil staan... voor het eerst een paar dagrooster de trein misschien toch sneller was.

*klaagmodus uit*



Gisteren lang gewandeld, wat is de Nederlandse natuur toch mooi.



Welke serie ga je bingewatchen Hasse?
Als je bang bent dat alles in de soep loopt, neem dan een pannetje mee.
Alle reacties Link kopieren
Jessica Jones denk ik.. met David Tennant...



Dag word waarschijnlijk toch ietsje drukker, moet als het tegenzit een vriend naar t ziekenhuis brengen. Niks ernstigs hoor, maar zorgt toch voor wat meer te doen vandaag
Your life could depend on this. Don't blink. Don't even blink. Blink and you're dead. They are fast. Faster than you can believe. Don't turn your back, don't look away, and don't blink! Good luck. - The Doctor
Hier wordt het vooral uitpakken enzo. Helaasch
Alle reacties Link kopieren
Hoezo helaas!?! Je mag je nieuwe stekkie inrichten.



Mijn kiespijn is terug, misschien toch een tandarts bellen (geen zin in, weer gedoe)
Als je bang bent dat alles in de soep loopt, neem dan een pannetje mee.
Alle reacties Link kopieren
Vind je dat niet fijn Peacy? Alles een eigen plekje geven? Of zie je door de bomen het bos niet meer?
Your life could depend on this. Don't blink. Don't even blink. Blink and you're dead. They are fast. Faster than you can believe. Don't turn your back, don't look away, and don't blink! Good luck. - The Doctor
Alle reacties Link kopieren




Ik heb me een bandrecorder gekocht. En nieuwe aandrijfriemen gekocht, en nu loopt ie weer helemaal goed!

Heb hem 2x uit elkaar moeten draaien, ik bleek een snaar niet helemaal goed te hebben geplaatst waardoor hij een beetje te langzaam liep. Maar nu zit de snaar goed en kan ik luisteren naar diverse banden die ik van, jawel, de kringloop heb.

Nu staat 'pop 60-70' op. En het klinkt echt leuk!



Waarom ben ik nooit met mijn handen gaan werken??

Dat ligt me zoveel meer dat met de geest



Iemand 'jusitified' gezien?

Aanradertje om te binge-watchen!
Scherven brengen geluk
Alle reacties Link kopieren
Justified komt op mijn lijstje. Homeland ben ik bijna doorheen dus kan wel een nieuwe serie gebruiken.
Als je bang bent dat alles in de soep loopt, neem dan een pannetje mee.
quote:Hasse88 schreef op 11 februari 2016 @ 13:19:

Vind je dat niet fijn Peacy? Alles een eigen plekje geven? Of zie je door de bomen het bos niet meer?Ik heb veel spul van mama en ook foto-albums uit m'n babytijd en kindertijd, heel confronterend.
Over een week hebben de kindjes lekker vakantie. Heerlijk.
Alle reacties Link kopieren
quote:Peacy schreef op 14 februari 2016 @ 19:13:

[...]





Ik heb veel spul van mama en ook foto-albums uit m'n babytijd en kindertijd, heel confronterend.Ah ja, dan komen herinneringen wel binnen... sterkte ermee meis!
Your life could depend on this. Don't blink. Don't even blink. Blink and you're dead. They are fast. Faster than you can believe. Don't turn your back, don't look away, and don't blink! Good luck. - The Doctor
Alle reacties Link kopieren
Ojee muziekquiz op het werk, als er 1 ding is waar ik echt slecht in ben is het weten wie wat zingt.
Als je bang bent dat alles in de soep loopt, neem dan een pannetje mee.
quote:neweve schreef op 15 februari 2016 @ 10:07:

Ojee muziekquiz op het werk, als er 1 ding is waar ik echt slecht in ben is het weten wie wat zingt. Zal ik helpen? Ik ben over het algemeen wel goed!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven