Vriend blowde stiekem

12-01-2015 13:08 128 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik ben inmiddels 2 jaar samen met mijn vriend. In het begin van onze relatie blowde hij dagelijks, ik had er niet veel moeite mee omdat ik eerst wou zien of het wel serieus genoeg tussen ons was.



Na een paar maanden stopte zijn studiefinanciering omdat hij met school gestopt was en kreeg 3 maanden lang geen geld. Hij vond het een goede reden om te stoppen met de wiet en ik heb ook duidelijk gezegd dat ik geen geld aan hem geef voor (soft)drugs, voor de rest heb ik hem financieel gesteund uit liefde.



Het leek allemaal goed te gaan, soms waren er wel wat probleempjes maar dat heeft elke relatie natuurlijk. Tot een maand geleden zijn ouders mij hebben verteld dat ze een vermoeden hadden dat hij weer aan de wiet zat als wij niet samen waren! Ze hadden een zakje wiet op de grond gevonden en hij was soms zo 1.5 uur even naar de 'supermarkt'. Dit speelde al een half jaar af zeiden ze en ik heb zelf helaas niks gemerkt.. De reden waarom ze het aan mij verteld hebben is omdat we op een huisje hadden gereageerd want we wilden graag samenwonen. Ik ben blij dat ze het verteld hebben, maar baal er van dat ik het niet eerder wist.



Ik ben op zijn slaapkamer gaan kijken en vond inderdaad opgerookte jointjes en tipjes. Toen hij thuis kwam vanuit zijn werk heb ik hem hiermee geconfronteerd en hij gaf het toe, want hij kon het tenslotte hier niet onderuit komen.



We zijn nu een maand verder maar ik ben nog ontzettend bang dat hij weer dingen stiekem doet. Hij heeft me dit vorig jaar namelijk ook al een keer geflikt.



Wat zouden jullie doen met zo'n vriend? Dumpen of het proberen en erg onzeker zijn? Hij kan hartstikke lief en goed voor me zijn en mijn ouders zeggen dat ik daar ook naar moet kijken.



Ps. Hij heeft wel werk sinds een halfjaar en toen is hij er weer mee begonnen. Ook heeft hij vandaag een gesprek gehad bij de dokter hierover, dus probeert er wel wat aan te doen.
Alle reacties Link kopieren
-
12 but mature for my age
Alle reacties Link kopieren
Dit topic had ik wel eerder willen vinden. Ik zat in een soortgelijke situatie in 2004. We hadden als zes naar verkering. Wilden wij gaan samenwonen, is hij een half jaar helemaal gestopt en daarna blowde hij af en toe. Leek onder controle.....

Tot 21-1 dit jaar, bleek dat hij veel meer blowde, zo'n 200 euro per maand.

Nu denk ik: was ik toen maar gegaan....

Spijt heb ik. En toch ben ik nog steeds niet weg gegaan. Hij is nu op de wachtlijst voor de verslavingszorg en heeft geen eigen bankpas meer, iedere week doen we samen een THC test. Tsja, liefde maakt echt blind.

Hij functioneert ook nog heel gewoon maar weet nu heel zeker, de wiet had hem onder controle en niet andersom.

En nee, ik vertrouw hem echt niet meer...
Alle reacties Link kopieren
quote:Floortje_7 schreef op 13 februari 2016 @ 22:14:

Dit topic had ik wel eerder willen vinden. Ik zat in een soortgelijke situatie in 2004. We hadden als zes naar verkering. Wilden wij gaan samenwonen, is hij een half jaar helemaal gestopt en daarna blowde hij af en toe. Leek onder controle.....

Tot 21-1 dit jaar, bleek dat hij veel meer blowde, zo'n 200 euro per maand.

Nu denk ik: was ik toen maar gegaan....

Spijt heb ik. En toch ben ik nog steeds niet weg gegaan. Hij is nu op de wachtlijst voor de verslavingszorg en heeft geen eigen bankpas meer, iedere week doen we samen een THC test. Tsja, liefde maakt echt blind.

Hij functioneert ook nog heel gewoon maar weet nu heel zeker, de wiet had hem onder controle en niet andersom.

En nee, ik vertrouw hem echt niet meer...Dag Floortje!



Dit topic van mij is al een jaar oud. Ik ben 2 maanden geleden er achter gekomen dat mijn vriend weer blowde, alweer 2 maanden stiekem en dat terwijl hij er 10 maanden af is geweest.



Hij heeft blowde echt ook alweer volop en ook voor zo'n 200 euro per maand net als jij zegt.



Mijn vertrouwen was weg en ik zat telkens heel wantrouwig op de bank als hij even weg wilde gaan. We hebben besloten met de relatie te stoppen... Ik ben nu een maand vrijgezel!



Ik hou nog van hem, heb het er heel erg moeilijk mee! Maar toch ben ik blij dat we nu uit elkaar zijn. De spanning die ik telkens voelde is nu weg! En hij? Hij hangt nu elke avond doelloos in de coffeeshop....



P.s. toevallig dat je er op reageerd.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven