Minnaar, deel 31

10-12-2015 00:33 3007 berichten
Alle reacties Link kopieren
Al 30 delen lang schrijven we over het wel en wee om en rond onze minnaars.

Heb jij een fladderend hart of zit ze vast verankerd in je eigen borstkas? Eet, slaap en toiletteer jij met je telefoon of leg je hem ook rustig een paar dagen in de la?

Met andere woorden...



Kun jij een minnaar hebben zonder verliefd te worden? Blijf jij met het grootste gemak in de verlust fase hangen of verleg jij constant je grenzen?



Dit topic is voornamelijk bedoeld voor gelijkgestemden al staan we natuurlijk open voor nieuwe input en meningen mits respectvol geschreven, het is de toon die de muziek maakt.



Het is fijn als je een avatar oploadt, zo blijven we kleurrijk en is het makkelijker om de verhalen bij de naam te plaatsen. Bedankt.

...
Alle reacties Link kopieren
Roos..inderdaad heb ik mijn vrouw duidelijk gemaakt dat er wat moet gebeuren..echter waar ik het nu over heb is gewoon een app contact wat toch iets serieuzer wordt...Echter..daar ik eerst mijn vrouw de kans wil geven EN (klaag klaag...) ik nog niet lekker in mijn vel zit hou ik het wat af...



O en klagen doen we allemaal hier..en ook niet altijd met een uitgebreid verhaal erbij hoor...



Dus dames...als het nog niet helemaal aan de strenge forum wetten voldoet, dan helaas



you can't handle the truth
Alle reacties Link kopieren
Ik forum hier niet om mensen te negeren, op nouwnouw na dan. Verder hebben we hier al heel wat harten onder riemen gestoken, gelachen, gehuild, gespiegeld en gekat. Zo gaat dat op een langlopend topic.

Er is input zat maar je moet het wel willen lezen, ik zie je nergens op reageren, Focus, je gaat niet in op verhalen van anderen en neemt dus niet daadwerkelijk deel aan de lopende gesprekken. Dat is prima, dat moet je zelf weten maar voor mij (en voor een paar anderen) leest dat dus niet fijn. Een beetje inlevingsvermogen zou je sieren.



Ik denk dat we meer dan voldoende inleving hebben getoond in de enorme zwaarte van jouw en Jacks liefdesverdriet maar op een bepaald moment is het gewoon klaar. Dat snap je toch zelf ook wel? Als je de draad weer op zou pakken, je zou verdiepen in de verhalen van de mede topicgebruikers kan dit best een leuk topic zijn. Er moet iets zijn dat je ooit aantrok hier anders was je hier niet gaan schrijven.

Beetje lullig om nu te schermen met "zo interessant is het allemaal niet en nieuwe input lees ik ook al niet".



Sorry maar blijf dan gewoon weg.
...
Alle reacties Link kopieren
Sorry hoor, maar er wordt al 13 (!) pagina's tegen je gezegd dat je steeds hetzelfde loopt te verkondigen. En daar mogen wij dan niks van zeggen? Ja doei, inderdaad.
Alle reacties Link kopieren
Jack, voelt dat eerlijk? Je vrouw nog een kans geven en ondertussen toch appen met anderen?

Ik snap dat je eerst over je rotgevoel heen wilt zijn voor je aan een andere minnares begint maar dit is toch niet volledig conform de afspraken?

Het voelt voor mij een beetje alsof je je vrouw geen échte kans geeft.
...
Alle reacties Link kopieren
Roos..appen deed ik al met haar voordat dit allemaal begon.niks nieuw dus..alleen de toon is wel beetje veranderd dus daar zit wat in



Ja ik ga mijn vrouw nog steeds de kans geven en hoop ook dat het goed komt...zo niet dan zie ik dat dan wel weer
you can't handle the truth
Alle reacties Link kopieren
quote:Jack_Off schreef op 12 februari 2016 @ 16:59:

Roos..inderdaad heb ik mijn vrouw duidelijk gemaakt dat er wat moet gebeuren..echter waar ik het nu over heb is gewoon een app contact wat toch iets serieuzer wordt...Echter..daar ik eerst mijn vrouw de kans wil geven EN ik nog niet lekker in mijn vel zit hou ik het wat af...





Oei, dit is wel een beetje dubbel, niet? Je verwacht input en commitment van je vrouw, maar zelf ben je ook niet 100% in je huwelijk. Zit dat ook niet een beetje lastig bij je?



Tja, ik heb niet zo heel veel te klagen. Ik loop al een tijdje mee en heb niet dat heftige van het nieuwe minnaarschap. Het drama wat ik wel had, heb ik hier ook gedeeld en vond de feedback en harten onder de riem heel fijn. Op dit moment gaat het heel steady, dus de enige persoonlijke input is inderdaad mijn dates op de agenda. Ik wil best meer vertellen hoor, ik weet alleen niet wat
Alle reacties Link kopieren
Een discussie ga ik hier niet winnen is niet mijn insteek.

Ik kwam met mijn verhaal, toen het complex werd. Jullie inzichten gekregen, waarvoor dank.



Vragen gesteld, gereageerd heb ik wel degelijk. In de antwoorden projecteerde ik mijn persoonlijke situatie. Het waren stellingen die bij mij herkenbaar maakte.

Zo ook vandaag, iemand meldde dat afkicken zwaar kan vallen. Ik beaamde dat met 1 zin (een reactie dus) en dit werd als jammeren gezien.



Dat ik de 'fout' maakte kort na gebonden minnares 1 een gebonden minnares 2 te krijgen dat is zeker aan te rekenen en dat valt idd te relateren aan jammeren.



Het overgrote deel waren situaties die geponeerd werden alwaar ik dus op reageerde, geïnterpreteerd als een 'one-liner'.



Liefdesverdriet is dan wel weer in een hyperbool geformuleerd, mijn situatie schetsend, en dat noem ik weer woorden in de mond leggen. Dat ga ik niet meer verdedigen.



Ik ben een nuchtere jonge man die het heel even moeilijk had met het pad waar ik in wandelde.

En welke plek is dan het beste als je even je verhaal kwijt kan, dan deze plek.



Overgrote deel waren reacties op herkenbare situaties.



Excuus voor de felheid in mijn vorige bericht.
Love bubbles....
Het gaat mij niet om jammeren of al dan niet wat doen met bepaalde posts. Niemand is verplicht om op iemand te reageren, iedereen mag dit openbaar forum gebruiken op zijn of haar manier. Dat hoort bij het feestje. Maar als je tegen de stroom in wilt dansen, kun je her en der wel eens op tenen worden getrapt.



Ik zie zelf over het algemeen niet de noodzaak om overal op te reageren, vooral als mensen die er veel beter in zijn dan ik, al de adviezen of feedback hebben gegegeven die ik ook had willen zeggen. Dan voegt mijn bijdrage niet meer zoveel toe.



Voor nu kan al dit gekissebis me verder weinig schelen. Ik heb een heerlijke date gehad, de tweede ronde was zo mogelijk nog beter dan de eerste en ik loop enorm te stralen. Het was de bitchfight vorige week meer dan waard ;) en ik zweef nog even lekker door, onderweg naar een echt lange date.
Alle reacties Link kopieren
Bitchfight?

Wauw.
...
Alle reacties Link kopieren
Jeetje wat een gejammer hier en daar inderdaad. Pfff.



Al ben ik zelf wel ook in de stemming voor een potje jammeren want mijn minnaar heeft wat trouble in zijn eigen Paradise waardoor wij even op een iets lager pitje staan en ik heb juist weer zo'n zin in hem. Maar ik ben een grote meid, schouders recht, borst vooruit! Blijf nog wel even teren op de vorigeweekdate.
Jeunette, hoe staat je vriendin er nu in? Je doet dit met medeweten van haar toch?



Roos, ik doelde op ons grapje vorige week
Alle reacties Link kopieren
Ja weet ik. Ik schrok er een beetje van!
...
Ik val op een goed moment binnen zie ik, mag ik hier mee kletsen? :P



Ik ben getrouwd, maar dat loopt niet lekker, hebben eigenlijk geen toekomst meer, maar is nog niet erg genoeg om weg te gaan. Dus een minnaar is een mooie oplossing en vind de spanning en aandacht echt weer heerlijk! Schuldgevoel is er eigenlijk niet, mijn man weet dat het niet goed loopt, meerdere keren over gehad, maar hij doet er niets mee.. Hij gaat zijn gang en ik de mijne..



2 weken geleden me aangemeld op die bekende site en afgelopen week een date gehad.. Rete spannend, maar uiteindelijk miste ik de aantrekkingskracht dus gebeurde niet zoveel.. Daarna werd wel duidelijk dat hij vaker wou afspreken en ook niet wou dat ik met anderen nog iets afsprak.. Lekker hypocriet, terwijl hij zelf ook vreemdging van mij verwachten dat ik hem trouw was... Nu 2 op de chat met potentie..



Ik zal even bijlezen...
Alle reacties Link kopieren
Hoi Ponnie, welkom. Begrijp ik het nu goed dat jullie elkaar wederzijds toestemmen om seks met een ander te hebben? Of doet ieder lang leve de lol totdat de bom barst?

Hebben jullie kinderen?
Alle reacties Link kopieren
Dag! Ik kom hier wellicht op een onhandig tijdstip binnenvallen, gezien de laatste pagina die ik heb gelezen. Daar ga ik me even niets van aantrekken.



Ik ben ook nieuw, zoals jullie begrijpen. Onder een andere naam ben ik wel hier op het forum (o.a. om te praten over kinderen... dus een nieuwe nick leek mij handig). Sinds enkele jaren heb ik een open relatie. Mijn man en ik vinden het leuk en fijn om op allerlei manieren te genieten van seks met andere mensen. Echter ik loop soms tegen zaken aan die ik graag met vriendinnen wil bespreken, wat niet kan omdat we deze relatiestatus voor onze reguliere sociale kringen geheim houden. Daarom sluit ik me graag hier aan in de hoop een specifiek soort online vriendinnen te vinden.



Iets waar ik momenteel mee zit: tot nu toe heb ik het alleen aangelegd met mannen (en een enkele vrouw) die single waren of zelf ook in een open relatie zaten. Nu heb ik contact met een leuke getrouwde man. Zijn vrouw weet er niets van dat hij dit doet. Ik weet niet of ik me nu schuldig moet voelen of dat het vooral zijn zaak is. Ik neig naar het laatste... maar misschien is dat wel alleen omdat ik dat graag wil. We hebben trouwens nog niets gedaan dat voor hem officieel kan gelden als vreemdgaan.
Alle reacties Link kopieren
quote:Ponnie83 schreef op 13 februari 2016 @ 15:07:

Ik ben getrouwd, maar dat loopt niet lekker, hebben eigenlijk geen toekomst meer, maar is nog niet erg genoeg om weg te gaan. Dus een minnaar is een mooie oplossing en vind de spanning en aandacht echt weer heerlijk! Schuldgevoel is er eigenlijk niet, mijn man weet dat het niet goed loopt, meerdere keren over gehad, maar hij doet er niets mee.. Hij gaat zijn gang en ik de mijne..



2 weken geleden me aangemeld op die bekende site en afgelopen week een date gehad.. Rete spannend, maar uiteindelijk miste ik de aantrekkingskracht dus gebeurde niet zoveel.. Daarna werd wel duidelijk dat hij vaker wou afspreken en ook niet wou dat ik met anderen nog iets afsprak.. Lekker hypocriet, terwijl hij zelf ook vreemdging van mij verwachten dat ik hem trouw was... Nu 2 op de chat met potentie..

Wat jammer dat je huwelijk niet lekker loopt. Ik weet niet of je meer wilt vertellen over de redenen daarvan? Hoe dan ook sterkte. Een minnaar lijkt mij trouwens geen oplossing voor je huwelijksproblemen. Allicht wel voor je eigenwaarde! De stumper waarover je hierboven schrijft moet je lekker laten varen. Leuk dat je wilt meepraten in elk geval en ik ben benieuwd of je iemand vindt met wie het wel klikt. Vroeg of laat zal dat vast lukken!
Alle reacties Link kopieren
quote:celestial schreef op 13 februari 2016 @ 20:29:

Ik weet niet of ik me nu schuldig moet voelen of dat het vooral zijn zaak is. Ik neig naar het laatste... maar misschien is dat wel alleen omdat ik dat graag wil. Kun je doen, dat schuldig voelen. Je kunt het ook niet doen. Wat denk je dat de meerwaarde zou kunnen zijn van het schuldig voelen? Of de minderwaarde van niet schuldig voelen?
...
Alle reacties Link kopieren
quote:oranjexx schreef op 13 februari 2016 @ 11:40:

Jeunette, hoe staat je vriendin er nu in? Je doet dit met medeweten van haar toch?



Inderdaad oranje, en die staat er nog steeds goed in! Ik merkte wel dat ik het even spannend vond om haar te vertellen dat er iets speelt (ze had aangegeven graag te willen weten wat er ongeveer gebeurt, zonder namen en veel details) omdat ik toch bang was dat ze dan misschien zou ontdekken "nahh, dit voelt toch niet ok voor mij". Dat zou ik gerespecteerd hebben, maar ik had het wel jammer gevonden.



Maar gelukkig is dat niet aan de orde! Nu mijn minnaar (ik moet er ook een codenaam voor verzinnen. Hoe komen jullie hier allemaal op die namen? :P) zijn problemen op het thuisfront nog op laten lossen en hopen dat hem dat niet mij kost :(
Alle reacties Link kopieren
Ach ja, beetje creatief.



SLman

Tinderman

Baardminnaar

verwegman

Manomdehoek

ooitenmisschienstraksweerminnaar.

En dan de nodige afkortingen!
...
Alle reacties Link kopieren
quote:Rooss4.0 schreef op 13 februari 2016 @ 20:38:

[...]



Kun je doen, dat schuldig voelen. Je kunt het ook niet doen. Wat denk je dat de meerwaarde zou kunnen zijn van het schuldig voelen? Of de minderwaarde van niet schuldig voelen?



Goeie. Ik heb het tot nu toe laten gebeuren vanuit de gedachte dat het geen kwaad kan om te flirten, maar het komt steeds dichter bij het punt waarop het niet meer zo vrijblijvend is. De vraag (die ik mezelf moet stellen) is dan of ik mezelf wil toestaan die vrouw te zijn. Natuurlijk is het niet zo dat het allemaal aan mij ligt. Als er geen wens was van zijn kant, hadden we hier niet gestaan.



Ter aanvulling: als het aan mij ligt, de situatie daargelaten, gaan we ervoor. Zo vaak kom ik ook weer geen mannen tegen die zó leuk zijn als deze.
Phoebal, hij weet niet van sl, met beide ons ding doen bedoel ik de normale dingen. Uitgaan enz, we laten elkaar heel vrij. Dat is ook echt een pluspunt en mede hierdoor hebben we het prima. Wat is mis is waardering, gelijkwaardigheid en passie.. zijn meer broer/zus. De stap om weg te gaan, zover ben ik nog niet.. we hebben trouwens geen kinderen, gelukkig



Roos, creatief met bijnamen :p
Alle reacties Link kopieren
Thanks voor je rijtje Roos ;)



Ik doop hem om tot Ogenman. Want damn, die doen het hem ;)
Alle reacties Link kopieren
quote:Ponnie83 schreef op 13 februari 2016 @ 22:10:

Phoebal, hij weet niet van sl, met beide ons ding doen bedoel ik de normale dingen. Uitgaan enz, we laten elkaar heel vrij. Dat is ook echt een pluspunt en mede hierdoor hebben we het prima. Wat is mis is waardering, gelijkwaardigheid en passie.. zijn meer broer/zus. De stap om weg te gaan, zover ben ik nog niet.. we hebben trouwens geen kinderen, gelukkig





Met wat je hier schrijft zou ik bijna denken dat hij ook al zover is als jij en het wellicht zelfs al doet.



Je relatie klinkt niet eens heel slecht, maar dat zeg ik omdat ik erg gesteld ben op ruimte in relaties. Het zou mij verder niet verbazen als jouw escapades eveneens een impuls geven aan je (seks)leven met je man.
quote:jeunette- schreef op 13 februari 2016 @ 22:17:

Thanks voor je rijtje Roos ;)



Ik doop hem om tot Ogenman. Want damn, die doen het hem ;)



Mooie ogen zijn zoo sexy :D



Celestial, ik weet wel zeker van niet.. Dat het niet meer zo loopt komt meer van mijn kant. Hij vindt dat alles wel prima gaat.. Ook al weet hij dat ik dat niet vind. Meerdere keren over gehad, maar daar blijft het bij.

En ik hoop idd ook dat ik door mijn escapades ook voor hem weer leuker/beter word.
Alle reacties Link kopieren
quote:Ponnie83 schreef op 13 februari 2016 @ 22:24:

Celestial, ik weet wel zeker van niet.. Dat het niet meer zo loopt komt meer van mijn kant. Hij vindt dat alles wel prima gaat.. Ook al weet hij dat ik dat niet vind. Meerdere keren over gehad, maar daar blijft het bij.

En ik hoop idd ook dat ik door mijn escapades ook voor hem weer leuker/beter word.Oké, goed om te weten dat je het in elk geval zo ver hebt besproken en geprobeerd. Ik vind het niet raar dat je zoekt naar dat speciale gevoel en alles wat erbij hoort. Nu hoop ik nog meer dat je het vindt. Wat zul jij dan stralen!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven