Entertainment alle pijlers

Huishoudbeurs 2016

13-02-2016 19:45 64 berichten
Hoi,



Donderdag of vrijdag 26/27 feb ga ik naar de huishoudbeurs.

Omdat ik een paar dagen ervoor een medische ingreep krijg mag ik weinig tillen. Maar nu is manlief zo lief om met mij mee te gaan :-)



In principe heb ik vrijkaarten voor s avonds maar ik vroeg me af: is het overdag drukker of juist rustiger dan s avonds?



Ook vroeg ik me af: kun je (met een hand stempel of zo) in- en uitlopen wat je wilt? Om bijv wat naar de auto te brengen.



Is het echt zo lastig om in de parkeergarage van de RAI terecht te kunnen?



Wil graag zo dicht mogelijk bij de deur parkeren.



Nog tips?
Alle reacties Link kopieren
Er is maar 1 goede tip; ga niet!
Alle reacties Link kopieren
Parkeren is idd een ramp ik ben een keer smorgens heeel vroeg gegaan (was voor werk hoor...) toen kon ik in de parkeergarage, anders moet je ergens in de buurt parkeren en wordt je met een pendelbus gebracht. "s avonds heb je misschien mazzel dat er dagmensen weer weg gaan en je een plekje hebt maar reken er niet op en hou dus rekenening met pendelbus etc
Parkeren is op de P15. Dat is bij Zuid/wtc in de buurt en dus een pendelbus. Kosten 16 euro voor parkeren (ik weet dat omdat ik normaal op de P15 parkeer en nu dus niet mag deze week ivm de beurs, de kosten staan ook aangegeven op het bord. Veel krijg je overigens niet meer echt mee. Meer foldermateriaal.



Maar even naar de auto gaat dus niet, want je staat niet in de garage van de Rai. Je wordt al ver voor de Rai (op de ring al) naar de P15 geleidt. De garage is dit jaar alleen voor de exploitanten.
En eens met de eerste reactie. Het is verschrikkelijk. Ik heb nog liever een wortelkanaalbehandeling.
Het is echt superdruk! 's avonds iets minder druk dan overdag, maar nog steeds heel druk! Ik hou er wel van, maar het is best vermoeiend Weet je wel zeker dat je wil gaan na een medische ingreep? Ik ben er zelf een paar keer heen geweest met de trein, dat is goed te doen.
Alle reacties Link kopieren
Je man gaat vrijwillig mee? dat moet toch wel echte liefde zijn.
anoniem_186199 wijzigde dit bericht op 13-02-2016 20:11
Reden: Typ hier de reden van wijziging..
% gewijzigd
Trein is echt veel beter. Die stopt nagenoeg voor de deur. Een stuk dichterbij dan de dichtstbijzijnde parkeergelegenheid.
Alle reacties Link kopieren
Wow, jij durft! Er openlijk voor uitkomen dat je naar de HHB gaat!
Les temps sont durs pour les rêveurs...
Alle reacties Link kopieren
Ik sluit me trouwens aan bij een paar anderen hier. Je bent net geopereerd, de HHB is superdruk, er is niks aan... Je kan beter thuisblijven.



Wat ik wel leuk vond is het Allerhande Kerstfestival. Gratis kaarten voor gehad dus gegaan. En eigenlijk is dat wat de HHB was en nog zou moeten zijn. Lekker veel proeven overal en niet te druk. Dus tip alvast voor eind van het jaar!
Les temps sont durs pour les rêveurs...
Alle reacties Link kopieren
Ben je van plan om zo veel te gaan kopen dan?

Of ga je heel hebberig voor eventuele gratis meuk?
Frankly my dear, I don"t give a damn
Neem een trolley op wielen mee.
Alle reacties Link kopieren
quote:calvijn1 schreef op 13 februari 2016 @ 20:22:

Ben je van plan om zo veel te gaan kopen dan?

Of ga je heel hebberig voor eventuele gratis meuk?



Welke gratis meuk? De laatste keer dat ik (erin geluisd) was, was er helemaal niks gratis.



Sowieso is gratis een raar begrip als de meeste mensen best flink entree ervoor betalen.
Les temps sont durs pour les rêveurs...
Alle reacties Link kopieren
quote:Troelalaaaa schreef op 13 februari 2016 @ 21:15:

Neem een trolley op wielen mee.





Gratis meuk? Verkruimelde koeken waarvoor de trolley's zich in de pruiken vliegen om hun holle tand mee te vullen.

Neem gewoon een klapstoel mee en popcorn als je dan per se wilt gaan.

Laat je vent thuis als je huwelijk je heilig is.
Gratis meuk is er al jaren niet meer. Je moet overal voor betalen. Zelfs geen monsterverpakkinkjes oid. Het enige dat gratis is zijn de foldertjes. Maar ik denk dat TO dat nog niet wist. Gezien ze de trolley zo nu en dan denkt te moeten legen in de auto ;)
Alle reacties Link kopieren
Die trolleys legen moet haar man doen. Daarom 'mag' hij ook mee.
Alle reacties Link kopieren
De laatste keer dat ik er was, jaren geleden, zag je vrouwen zeulen met tassen waar dan bijvoorbeeld 2 flessen allesreiniger voor 3 euro in zitten en nog meer van dat soort mega aanbiedingen... Daarna moet je 14 behandelingen bij fysio ondergaan om de boel weer recht te trekken. Maar he, je hebt een koopje!
quote:GeorgetteDansLeTabak schreef op 13 februari 2016 @ 20:13:

Wow, jij durft! Er openlijk voor uitkomen dat je naar de HHB gaat! Nou idd, je hebt lef!
Alle reacties Link kopieren
En zo dicht mogelijk bij de deur parkeren is natuurlijk een utopie.
Alle reacties Link kopieren
quote:winkelfanaat schreef op 13 februari 2016 @ 22:03:

De laatste keer dat ik er was, jaren geleden, zag je vrouwen zeulen met tassen waar dan bijvoorbeeld 2 flessen allesreiniger voor 3 euro in zitten en nog meer van dat soort mega aanbiedingen... Daarna moet je 14 behandelingen bij fysio ondergaan om de boel weer recht te trekken. Maar he, je hebt een koopje!

Niet als je geen aanvullende verzekering hebt.

Daarnaast heb je bij de Stuntwinkels voor 3 euro een hele doos reinigingsspul.

Maar hee, geld moet/mag rollen als je het kunt verantwoorden.
Alle reacties Link kopieren
Je kunt idd beter met de trein gaan. Krijg je wel zulke toestanden, maar zooo gezellig!



https://youtu.be/b0A9-oUoMug



edit; is jouw man op de hoogte wat hem te wachten staat?
Alle reacties Link kopieren
Ik zou met een bus gaan. Veel fijner en geen gesjouw terug.
Alle reacties Link kopieren
quote:My-nick-is_Dick schreef op 13 februari 2016 @ 22:10:

[...]



Niet als je geen aanvullende verzekering hebt.

???
Alle reacties Link kopieren
Vanwege al die fysio behandelingen...
Les temps sont durs pour les rêveurs...
Alle reacties Link kopieren
Al kreeg ik geld toe dan zou ik nog niet gaan.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven