Vliegen met een groot achterwerk....

11-02-2016 01:12 471 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoihoi,Ik zit met een enorm dilemma......Mijn man wil graag dat ik naar hem toe kom vliegen.Nu heb ik alleen nog nooit gevlogen en ben best bang dat ik niet in de vliegtuigstoelen pas.Ten eerste ben ik 1,83(beenruimte is beperkt) en ten 2e heb ik maat 50.Nu zit alles wel aardig verdeeld maar ben best breed bij de heupen......Dusss manlief teleurstellen dat ik niet kom,of toch de gok wagen.Tis een vlucht van 1,5 uur met transavia.Graag ervaringen met vliegtuigstoelen
quote:Eleonora-1 schreef op 13 februari 2016 @ 20:57:

[...]





Flauw, nee hoor.

Ironie lieverd.

Pure ironie.

Ik ironie!



@TO, ben blij dat je toch gaat. Have fun!!
Alle reacties Link kopieren
Gewoon lekker genieten van je man.
Alle reacties Link kopieren
quote:annavanandelle schreef op 13 februari 2016 @ 20:10:

[...]



Rekening houden ja.

Maar dat betekend m.i. niet dat ik mijn toch al niet riante plek moet delen met iemand die te dik is.

Prima als je zelf zo wilt leven, maar dat betekend niet dat ik daar last van moet hebben. Dus pas je niet op 1 stoel dan moet je een 2e boeken, en niet een stuk van die van je buurman/vrouw inpikken.
moderatorviva wijzigde dit bericht op 13-02-2016 23:02
Reden: op de man opmerking verwijderd
% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
En dames,bedankt verder.Ik ga zeker genieten😉
quote:saskia18 schreef op 13 februari 2016 @ 22:47:

[...]





Weet je wat het is.....Ik kan tenminste afvallen.....jij zit voor altijd aan dat rotkarakter van je vast.



Fijne avond nog he😊😊Maar waarom doe je het dan niet? Als je het wel kunt?
Alle reacties Link kopieren
Wat zit je ontzettend te zuigen zeg.
Wees altijd jezelf. Tenzij je een eenhoorn kan zijn. Wees dan een eenhoorn.
quote:annavanandelle schreef op 13 februari 2016 @ 22:53:

[...]





Maar waarom doe je het dan niet? Als je het wel kunt?Je "motto" onderaan je tekst is vooral voor anderen bedoeld?
quote:Corona67 schreef op 13 februari 2016 @ 22:58:

[...]





Je "motto" onderaan je tekst is vooral voor anderen bedoeld?Ik zou zeggen... lees je eigen moto eens
quote:annavanandelle schreef op 13 februari 2016 @ 23:00:

[...]



Ik zou zeggen... lees je eigen moto eens Daarmee is het bewijs van mijn moto motto wederom geleverd
Alle reacties Link kopieren
quote:annavanandelle schreef op 13 februari 2016 @ 22:53:

[...]





Maar waarom doe je het dan niet? Als je het wel kunt?Misschien het hele topic eens doorlezen....
[quote]saskia18 schreef op 13 februari 2016 @ 23:06:

[...]
moderatorviva wijzigde dit bericht op 14-02-2016 07:38
Reden: op de man opmerking verwijderd
% gewijzigd
Wat is er aan de hand, annavanandelle? Normaal gesproken reageer je bij mijn weten aanzienlijk gematigder.
Alle reacties Link kopieren
quote:annavanandelle schreef op 13 februari 2016 @ 23:08:

[...]



Niet nodig, als je het tot maat 50 laat komen is het mij wel duidelijk dat afvallen niet zo goed lukt...Voel je je al beter?.........Had ik toch gelijk met dat.........
quote:saskia18 schreef op 13 februari 2016 @ 22:48:

En dames,bedankt verder.Ik ga zeker genieten😉Goed zo!! Veel plezier alvast
Sorry Annavanandelle, maar ik vind jouw posts echt gemeen en onnodig kwetsend. Waarom doe je dat?

Ik vind het gemeen dat je al pagina's lang herhaalt dat mensen die te zwaar zijn er voor kiezen om zo te leven, dat ze er iets aan moeten doen enz. enz.

Dat is allemaal wel makkelijk gezegd. Veel mensen die te dik zijn kiezen hier niet voor en vinden dat zelf niet heel leuk of fijn, denk je wel?

Je kunt daar lang niet altijd iets aan doen. Ik vind het vreemd dat je zo reageert.

En zelfs al eet iemand niet heel gezond en doet iemand te weinig aan sport; ik leef ook zo. En ik snoep ook nog best veel. Ik heb toevallig maat 36. Geluk en goede genen. Niet iedereen heeft dat geluk he?



Ik heb in dit topic ook mijn eerlijke mening gegeven. Want ja, ook ik vind het vervelend als de situatie zich zou voordoen dat ik naast iemand zit die veel te zwaar is en daardoor een stuk(je) van mijn plek in gebruik heeft.



Maar wat jij doet is gewoon mensen de grond in trappen en bashen. Ze aanpraten dat het hun eigen keuze en schuld is dat ze te dik zijn.



Ik ben echt verbaasd dat je pagina's en pagina's lang zo blijft reageren, zo hard. Heb je een persoonlijk probleem met TO of zo, of wat is hier aan de hand?



Ik schrok vannacht heel erg van het berichtje van Saskia dat ze besloten had niet met het vliegtuig te gaan.

Gelukkig heeft ze toch geboekt.

Waarom is de discussie daar niet gestopt en alleen nog maar kwetsender geworden? Waarom?

Zodat ze straks helemaal niet meer durft? Straks nog gaat cancellen? Dat ze besloten had niet te vliegen geeft toch al aan hoe erg ze er mee zit?

Vind je het dan leuk haar verder en verder de grond in te trappen en het zó persoonlijk te maken? Wat is je doel daarmee? Waarom je harde woorden niet 20 keer herhalen, maar 600 keer?
Die opmerking een paar posts voor de mijne ook (23.08 uur).

Come on..... Dat meen je toch niet? Ik weet werkelijk niet wat ik lees en hoe krijg je zoiets je strot uit?



En wat een raar wereldbeeld; waarom denk jij dat mensen er altijd iets aan kunnen doen dat ze te dik zijn? Misschien is iemand wel ziek, gebruikt bepaalde medicijnen, of heeft aanleg en weet-ik-veel-wat voor enorm heftigs meegemaakt.

Iemand doet het vast niet omdat diegene het zo enorm leuk vindt. Maar zelfs al eet iemand ongezond en beweegt diegene niet. Genoeg dunne mensen die op diezelfde manier leven.

En er zit een MENS achter dat beeldscherm, heb je dat wel door? Een mens met emoties en gevoel.
quote:saskia18 schreef op 13 februari 2016 @ 14:25:

Zo,na aanleiding van een paar hele lieve berichtjes van mensen En ook van de ervaringen van andere volle dames hier heb ik toch besloten te gaan vliegen en heb geboekt!!



Misschien houd ik wel iets TE veel rekening met de medemens en dat moet maar eens stoppen.



Vind het nog steeds doodeng hahaha,maar na 1,5 uur sta ik mooi bij mijn man ipv 9 uur in de trein te hobbelen.

De tijd met mijn man is een stuk waardevoller.

Iedereen die wel positief gereageerd hebben,bedankt dat jullie me toch dat laatste schopje onder m'n achterwerk hebben gegeven en me over de drempel hebben geholpen.

Kostte wat moeite,mede door mijn eigen grote onzekerheid......maar heb de stap eindelijk gezet.

Nu nog 3 weekjes wachten :-) :-)



Wat goed dat te horen. Fijn dat je gaat vliegen zodat je meer tijd met je man kunt doorbrengen. Knap dat je je eigen onzekerheid overwint, die onzekerheid is nergens voor nodig!

Eng is het niet. Als er in het vliegtuig raar naar je gekeken wordt of er een vervelende opmerking wordt gemaakt (wat ik echt niet verwacht), bedenk dan dat het voor die mensen goed is dat ze eens een lesje tolerantie krijgen. Dat zou voor een aantal reageerders hier ook geen overbodige luxe zijn.

Veel plezier gewenst!
Goed dat je toch gaat vliegen, TO! Het komt vast goed, misschien kun je bij het inchecken, of wanneer je het vliegtuig binnenkomt een stewardess aanschieten en uitleggen waar je mee zit. Ze stelt je vast gerust, of/en probeert je te helpen aan een goede plek! Ze zijn altijd heel aardig. Veel plezier!
TO, gewoon lekker gaan! Uit je posts lees ik dat je je 1. Absoluut bewust bent van je formaat en 2. Daar ook rekening mee probeert te houden voor anderen. Dat is heel goed! Ik zou gewoon even informeren of je binnen de breedte van de stoel past. Wanneer je helaas toch zitruimte van de medepassagier in zou nemen, zou ik kijken voor een andere (misschien ook duurdere) plek. Als het gaat om een korte vlucht hoeft dat ook niet mega veel geld te kosten! Succes en veel plezier



Edit: oh je hebt al geboekt.. heel goed!
Alle reacties Link kopieren
quote:annavanandelle schreef op 13 februari 2016 @ 20:10:

[...]



Rekening houden ja.

Maar dat betekend m.i. niet dat ik mijn toch al niet riante plek moet delen met iemand die te dik is.

Prima als je zelf zo wilt leven, maar dat betekend niet dat ik daar last van moet hebben. Dus pas je niet op 1 stoel dan moet je een 2e boeken, en niet een stuk van die van je buurman/vrouw inpikken.



Annavanandelle,

Wat heb jij tegen dikke mensen? Stiekem bang om ooit zelf te dik te worden?
Goed voor jou!





Een tip voor je: begin met een paar vriendelijke opmerkingen naar je buren ( voor, achter en opzij). Vraag belangstellend of iemand goed zit, of je kunt helpen met de bagage, dat soort dingen.

Als je voorbuurman daarna de stoel achterover zet en jij komt knel met je knieën, dan kun je daarna veel makkelijker vragen of hij zijn stoel recht wil zetten. Je hebt namelijk al een paar vriendelijke woorden met elkaar gewisseld. Het is voor mensen veel moeilijker om vervelend of geïrriteerd te doen, tegen iemand met wie je even daarvoor aardig gesproken hebt. Of die jou net geholpen heeft.

Vliegen is veevervoer, maar het gekke is dat er veel makke schapen in een hok gaan. Dus vooraf een goede sfeer, maakt alles daarna mak (kelijk)



En heel veel plezier

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven