Beter worden in het spel van verleiden en flirten

14-02-2016 12:44 12 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hai allemaal,

Ik wordt snel ongemakkelijk en verlegen als een man interesse in mij toont of wanneer ik zelf interesse heb in een man. Ik ben hier wel klaar mee want ik heb wel weer zin in een relatie.

Wie heeft tips om mij te helpen om beter te worden en vooral te genieten van het spel van verleiden en flirten?
http://mens-en-samenlevin ... n-in-een-handomdraai.html
Alle reacties Link kopieren
laat je nemen. hoef je niks te doen.
very metal
Alle reacties Link kopieren
of koop een ijsje en lik dat heel smerig af terwijl je iemand aankijkt.
very metal
quote:-KING- schreef op 14 februari 2016 @ 13:51:

of koop een ijsje en lik dat heel smerig af terwijl je iemand aankijkt.Misschien moeten wij ons opofferen om een dag lesmateriaal te zijn
Alle reacties Link kopieren
Heb je wat meer toelichting? In welke situatie wordt je dan verlegen? Als je iemand leuk vind in de kroeg of als je samen uit eten bent?



Wil je een relatie of gewoon een leuke date af en toe?
Misschien KING en Corona toch inhuren?
quote:Nicotientje schreef op 14 februari 2016 @ 15:30:

Misschien KING en Corona toch inhuren?Huren? Wij zijn van die cheap suckers he. Gratiesj
Alle reacties Link kopieren
quote:lisannez schreef op 14 februari 2016 @ 15:20:

Heb je wat meer toelichting? In welke situatie wordt je dan verlegen? Als je iemand leuk vind in de kroeg of als je samen uit eten bent?



Wil je een relatie of gewoon een leuke date af en toe?Als ik iemand leuk vind in de kroeg bijvoorbeeld ja. Ik houd de boel dan vooral vriendschappelijk en ga de spanning uit de weg.
Meer alcohol?
Buit je verlegenheid uit en kijk hem verleidelijk net iets te lang aan om daarna verlegen weg te kijken, draai in het café niet per se naar hem toe maar kijk met een lachje over je schouder. Sommige mannen vinden dat heel leuk en nemen dan graag de taak van contact leggen over.
Herkenbaar florabella! Ik ben al lang alleen en sinds een jaar weer actief aan het daten. De dates zijn eigenlijk altijd gezellig, maar er gebeurt maar weinig 😏

Ik klap dicht als mannen bij voorbaat al aangeven wat de bedoeling vd date is, ik word gereserveerder terwijl ik soms juist precies hetzelfde wil hahaha..

Ik wil het liefst gewoon wat gaan drinken en als het gezellig is en er is een bepaalde klik dan wil ik echt meer. Alleen straal ik blijkbaar iets anders uit.. Zelf iniatief nemen durf ik niet..



Ik heb eigenlijk 2 soorten dates:

Met zeer lieve, betrouwbare mannen. Gezellige dates die eindigen met een vluchtige zoen op de mond. Tot nu toe helaas geen man bij waar ik gevoelens bij kreeg. De dates kregen dus geen vervolg.

Of dates met leuke mannen waar ik wel meer mee wilde, maar die eindigen met 3 zoenen op de wang..



Ik hoop natuurlijk ooit (nou ja, liefst wat sneller, ben inmiddels 40) een leuke vent te vinden voor een serieuze relatie, maar wil in de tussentijd dus wel leuke dates met wat actie 😉



Ik ben gewoon te onzeker op relatiegebied..

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven