Entertainment alle pijlers

Wie is de mol 2016

30-12-2015 20:58 1594 berichten
Alle reacties Link kopieren
2 januari begint het weer! Wie gaat kijken?







Kandidaten:

Airen Mylene (Shownieuws presentatrice)

Annemieke Schollaardt (3FM dj)

Cécile Narinx (hoofdredactrice Harpers Bazaar)

Ellie Lust (politiewoordvoerder)

Klaas van Kruistum (presentator KRO-NCRV)

Marjolein Keuning (GTST actrice)

Remy van Kesteren (harpist)

Rop Verheijen (acteur)

Taeke Takema (hockeyer)

Tim Hofman (BNN presentator)



Zit nu de special te kijken met oudkandidaten, zo leuk
moderatorviva wijzigde dit bericht op 01-01-2016 22:18
Reden: TO= LoiseauCoureur (er is iets mis gegaan tijdens het samenvoegen van 2 topics)
% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Maar als Annemieke vol op Klaas zit, dan snap ik wel dat ze zijn aanwijzing ("dit is Tim's koffer!") naast zich neerlegt. Ze vertrouwt hem voor geen cent en dan lijkt over het algemeen ook terecht te zijn (alleen toevallig bij deze opdracht niet, omdat hij uiteindelijk de waarheid sprak over de koffer van Tim).
Alle reacties Link kopieren
Daarbij, ik wil gewoon niet dat het Klaas is, omdat ik het idee heb dat heel veel mensen al vanaf afl één op hem zitten door zijn onderonsje met Art....en ik dat niet zo leuk zou vinden
"I love not Man the less, but Nature more..."
Alle reacties Link kopieren
quote:Schnudel schreef op 14 februari 2016 @ 13:16:

Maar als Annemieke vol op Klaas zit, dan snap ik wel dat ze zijn aanwijzing ("dit is Tim's koffer!") naast zich neerlegt. Ze vertrouwt hem voor geen cent en dan lijkt over het algemeen ook terecht te zijn (alleen toevallig bij deze opdracht niet, omdat hij uiteindelijk de waarheid sprak over de koffer van Tim).



Alleen is zij de enige die helemaal op Klaas zit tijdens de test (en een beetje op Tim), maar Rop zat ook op Klaas/Tim...alleen is Rop er nu uit. Als Klaas de Mol was geweest dan was Rop er toch niet uit gegaan? Geen van de andere zat meer op Klaas, dan had één van hen eruit gegaan.



Dit ervan uit gaande dat ze de test goed invullen en niet per ongeluk een foutje maken....maar ja...dat weet je natuurlijk nooit...
"I love not Man the less, but Nature more..."
quote:AnAppleADay schreef op 14 februari 2016 @ 11:06:

[...]





Dat vind ik altijd zo zwak. Als dat het geval is dan zouden de makers gewoon in de laatste aflevering een opdracht met veel min-geld kunnen stoppen en dan kan de mol alle afleveringen ervoor een super fanatieke kandidaat zijn.

Nee, ik vind iemand echt een beroerde mol als hij niet gaat mollen omdat hij later weer geld uit de pot kan halen. Dan doe je toch je 'baan' niet goed? Je kan ook zorgen voor weinig geld en ook nog veel geld er uit halen.

Dan doe je je job goed.Maar hij heeft die 2300,- er misschien al uitgehaald eerder inderdaad.
quote:PimPom schreef op 14 februari 2016 @ 13:12:

Net gekeken...en ben nu helemaal op Annemieke!



Tijdens het liedje van Cecile bij de 'Hoera', zegt zij 'Mol'. Je ziet het gewoon, haar mond neemt een vorm aan die je maakt bij een '-ol' klank en niet wanneer je spontaan '-ra!' zingt. Ze staat achteraan en ik neem aan dat de telefoon in 'selfie' stand stond, de andere zouden het ook gezien kunnen hebben....maar daar let je toch niet op bij het zingen van een verjaardagslied. Ik had het zelf niet gezien, maar heb het van de FB groep.



Daarnaast, die koffer, ze wist waar die stond van Tim, maar zaaide toch verwarring door Tim verkeerd te sturen. Zelf hoefde ze niet op zoek te gaan. Tim vond zijn koffer wel door als een gek te gaan rennen en heeft zo geld ingebracht. Hij had kunnen treuzelen door te 'struikelen' om zo helemaal niets in te brengen. Andere aflevering met fietsen, viel hij half van zijn fiets af om een envelop te pakken. Tim is echt niet mijn Mol.



Restaurant Molina? Was toch Molino?



Ze heeft trouwens het laatste woord, elke week, in de intro



Toch nog in een fijn tunneltje beland! Bah. Hoop niet dat zij het is.
Alle reacties Link kopieren
Het zal Klaas wel zijn gok ik, alle hints vanaf aflevering 1 gaan allemaal zijn kant op.

Zou het wel jammer vinden, de makers mogen het dan wel eens wat moeilijker maken.



Las nog deze hint: http://www.opjachtnaardem ... naar-en-de-verliezer.html

Als inderdaad Taeke er uit gaat volgende keer, dan geloof ik deze theorie.
Alle reacties Link kopieren
quote:Boarn schreef op 14 februari 2016 @ 13:44:

Het zal Klaas wel zijn gok ik, alle hints vanaf aflevering 1 gaan allemaal zijn kant op.

Zou het wel jammer vinden, de makers mogen het dan wel eens wat moeilijker maken.



Las nog deze hint: http://www.opjachtnaardem ... naar-en-de-verliezer.html

Als inderdaad Taeke er uit gaat volgende keer, dan geloof ik deze theorie.



Maar dat strookt dan toch niet met de testen?



Rob zat op Klaas/Tim, Annemiek op Klaas....verder zat niemand op Klaas, dan had één van de andere er toch uit moeten vliegen?
"I love not Man the less, but Nature more..."
quote:PimPom schreef op 14 februari 2016 @ 13:30:

[...]





Alleen is zij de enige die helemaal op Klaas zit tijdens de test (en een beetje op Tim), maar Rop zat ook op Klaas/Tim...alleen is Rop er nu uit. Als Klaas de Mol was geweest dan was Rop er toch niet uit gegaan? Geen van de andere zat meer op Klaas, dan had één van hen eruit gegaan.



Dit ervan uit gaande dat ze de test goed invullen en niet per ongeluk een foutje maken....maar ja...dat weet je natuurlijk nooit...

Taeke zat ook op Klaas. Dat zei hij niet in de voice over. Maar hij zat in aflvering vier op Klaas en Tim, in aflevering vijf volgens de montage helemaal op Rop. Aangezien Rop de mol niet is zou het dan vreemd zijn dat Taeke er nog in zit. Mijn theorie is nog steeds dat Taeke al van vroeg steeds in elk geval op Klaas zit en de montage zo is dat dat vaag blijft in een poging er spanning in te houden.

Daarbij: Rop zat op Klaas en Tim, volgens de montage zat Taeke helemaal op Tim en dan zat Klaas nog deels op Tim en deels op Annemieke. Dan zou, met het feit dat Rop er op tijd is uitgegaan, Tim de mol moeten zijn. En Klaas de andere kandidaat die hetzelfde aantal fouten had als Rop. Maar Tim is echt de mol niet. Ik heb echt nul aanwijzingen gezien voor Tim. Daarbij haalt hij veel geld binnen.
Klaas heeft het meeste geld verdient tot nu toe.



En dit zijn de verhoudingen zonder de 2300 euro van aflevering 3, die is in dit overzicht evenredig verdeeld over de kandidaten die toen in het spel zaten:





Dus pas als je weet wie die 2300 euro uit de pot heeft gespeeld weet je wie het meest of minste geld verdient heeft.



Maar zonder dat is het dus niet Tim die het meeste geld heeft verdient. Maar Klaas.

En Annemieke verdachter dan ooit.





Hm, interessant overzicht Goede-Fee! Tenzij Klaas die 230 euro uit de pot heeft gespeeld zou ik na dit plaatje voor Annemieke gaan als mol.
Alle reacties Link kopieren
quote:lechatrose schreef op 14 februari 2016 @ 14:01:

[...]



Taeke zat ook op Klaas. Dat zei hij niet in de voice over. Maar hij zat in aflvering vier op Klaas en Tim, in aflevering vijf volgens de montage helemaal op Rop. Aangezien Rop de mol niet is zou het dan vreemd zijn dat Taeke er nog in zit. Mijn theorie is nog steeds dat Taeke al van vroeg steeds in elk geval op Klaas zit en de montage zo is dat dat vaag blijft in een poging er spanning in te houden.

Daarbij: Rop zat op Klaas en Tim, volgens de montage zat Taeke helemaal op Tim en dan zat Klaas nog deels op Tim en deels op Annemieke. Dan zou, met het feit dat Rop er op tijd is uitgegaan, Tim de mol moeten zijn. En Klaas de andere kandidaat die hetzelfde aantal fouten had als Rop. Maar Tim is echt de mol niet. Ik heb echt nul aanwijzingen gezien voor Tim. Daarbij haalt hij veel geld binnen.



Maar als hij dat niet zegt in de voice over, hoe weet jij dan dat hij op Klaas heeft gestemd?



Misschien is Tim wel de Mol....maar vanuit mijn Annemiek Tunnel en jij in je Taeke tunnel zullen we dat niet zien
"I love not Man the less, but Nature more..."
Alle reacties Link kopieren
Dubbel...
"I love not Man the less, but Nature more..."
Alle reacties Link kopieren
quote:Boarn schreef op 14 februari 2016 @ 13:44:

Het zal Klaas wel zijn gok ik, alle hints vanaf aflevering 1 gaan allemaal zijn kant op.

Zou het wel jammer vinden, de makers mogen het dan wel eens wat moeilijker maken.



Las nog deze hint: http://www.opjachtnaardem ... naar-en-de-verliezer.html

Als inderdaad Taeke er uit gaat volgende keer, dan geloof ik deze theorie.Volgens mij moet dan juist Tim eruit gaan volgende week toch? Ik had trouwens niet gedacht dat Annemieke het minste geld in had gebracht, hmmm, en Klaas juist het meest?!
Alle reacties Link kopieren
Vorige seizoenen zat ik er niet zo ver in als dat ik nu zit....enig verschil: toen las/schreef ik nog niet mee op het viva forum.



Ik vind het echt hilarisch hoe iedereen alles zo uitlegt dan zijn/haar verdachte de Mol is....dat doe ik nl ook



Nog 3 weken en dan hebben we de laatste aflevering!
"I love not Man the less, but Nature more..."
Alle reacties Link kopieren
Mijn mol was Taeke. In het spel naar de koffers zoeken, heeft hij echter heel weinig gedaan. Voor mij was Annemieke niet zo verdacht omdat ze bij een aantal opdrachten hele zinnige dingen had gezegd waardoor een opdracht kon slagen. Maar aan de andere kant speelt zij wel altijd geld uit de pot, zogenaamd omdat ze niet anders kan.

Ik vind Tim nog steeds een "mollende kandidaat".

Ik kijk de afleveringen meestal een dag later, en ik heb moltalk nog niet gekeken. Dat ga ik vanavond doen.



Ik weet het even niet meer zo goed....
Alle reacties Link kopieren
quote:Boarn schreef op 14 februari 2016 @ 13:44:

Het zal Klaas wel zijn gok ik, alle hints vanaf aflevering 1 gaan allemaal zijn kant op.

Zou het wel jammer vinden, de makers mogen het dan wel eens wat moeilijker maken.



Las nog deze hint: http://www.opjachtnaardem ... naar-en-de-verliezer.html

Als inderdaad Taeke er uit gaat volgende keer, dan geloof ik deze theorie.



Volgens deze theorie gaat Tim er als volgende uit... ;)

Dat staat er namelijk ook...
quote:PimPom schreef op 14 februari 2016 @ 14:20:

[...]





Maar als hij dat niet zegt in de voice over, hoe weet jij dan dat hij op Klaas heeft gestemd?



Misschien is Tim wel de Mol....maar vanuit mijn Annemiek Tunnel en jij in je Taeke tunnel zullen we dat niet zien Dat is dus mijn theorie , dat ze in de montage bewust bij Taeke het wat vaag houden op wie hij zit omdat hij het al vanaf heel vroeg goed heeft (Klaas).
quote:GeorgetteDansLeTabak schreef op 14 februari 2016 @ 10:20:

Echt, ik zou het zo jammer vinden als Klaas de mol blijkt te zijn. Dat wordt al vanaf afl. 2 ongeveer het meest geroepen. Hij wordt het hele seizoen al verdacht.

Maar dit zegt toch helemaal niets? Bij Kees Tol (wit voor de mensen die nog eerdere seizoenen terug willen kijken) waren er zelfs vanaf aflevering 1 al hints die duidelijk maakte dat hij de mol was en hadden heel veel mensen dat dus gewoon al door. Toch bleek hij achteraf een heel leuke mol te zijn, dus het hoeft niets over de mol kwaliteiten te zeggen.



Ik snap het gevoel verder wel hoor, ik vind Klaas ook niet zo heul leuk. Toch het meest verdacht, dus hij blijft mijn mol.
Alle reacties Link kopieren
quote:GeorgetteDansLeTabak schreef op 14 februari 2016 @ 10:20:

Echt, ik zou het zo jammer vinden als Klaas de mol blijkt te zijn. Dat wordt al vanaf afl. 2 ongeveer het meest geroepen. Hij wordt het hele seizoen al verdacht.



Ik ga er nog steeds vanuit dat hij het niet is, omdat Art met hem alleen stond in aflevering 1.Valt makkelijk goed te praten. Art bedoelde dit in de rol als mol. Op het station sprak hij Klaas als kandidaat. In widm kan je nooit iemand zo makkelijk afstrepen.
Voor de geïnteresseerden: de review van Tiene
Alle reacties Link kopieren
quote:Merlijne schreef op 14 februari 2016 @ 15:42:

Voor de geïnteresseerden: de review van TieneDe kandidaten presteerden weer zo waardeloos dat zelfs Art er chagrijnig van werd. Voor straf monteerde hij wat shots in het programma van afschuwelijke dieren die ik nooit meer van mijn netvlies afkrijg. Bedankt, Art.



"I love not Man the less, but Nature more..."
Alle reacties Link kopieren
In dat inmiddels verlaten resort Sand Castle zijn wij ooit 2 weken op vakantie geweest. Grappig om het terug te zien in WidM!
Alle reacties Link kopieren
Ik dacht trouwens dat die hagedis/leguaan die aan het vervellen was, misschien een hint kon zijn?
Alle reacties Link kopieren
leuke blog
Alle reacties Link kopieren
Die 2345 euro kan toch niet door de mol er uit gespeeld zijn?

Dit zou het eenaarhoogste bedrag zijn geweest, het hoogste is namelijk van de mol die sowieso het (bijna) volledige bedrag zou hebben ingevuld.



En nogmaals, een mol die het alleen moet hebben van geld uit de pot spelen ipv opdrachten saboteren is naar mijn mening een beroerde mol.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven