Lijf & Lijn alle pijlers

15 tot 20 kilo afvallen in 2016! Wie ook?

02-01-2016 09:51 1427 berichten
N.a.v. een topic waar het minimum gelegd werd op 20 kilo, waardoor er een aantal schrijfsters afvielen een topic speciaal voor vrouwen die tussen de 15 en 20 kilo willen afvallen in 2016!



Wijzigingen graag doorgeven in dikgedrukte of gekleurde letters.



Vrijdag weegdag!

NaamLeeftijdLengteStartgewichtStreefgewichtHuidig gewichtAfgevallenLillah261.68907484-6Malafidemoppie281.62776273.8-3.2Aggie12261.74836879.7-3.3Sombrecito301.68877983-4Schorpioen36 381.8299.88297.2-2.6INFJ?1.74866880-6Giliath311.78958085-10Ontherun271.5576.96073.3-3.2Ilonadenise281.7590.67587.6-3Beverratje461.7688.47084.5-4.1Naatie361.7499.57292.2-7.3Kwejeebo211.76877782.5-4.5pielepallepoentje??957594-1
Alle reacties Link kopieren
Ik val ook even snel binnen.



Volgende week ook uit eten, dus deze maand 2 (!!!) cheatday's. Voor mij veel haha. Zal extra mijn best gaan doen in de sportschool...



Welkom voor de nieuwkomers!

Een dikke voor wie het nodig heeft. Ik leef/lees met jullie mee.

Gefeliciteerd als je bent afgevallen, en zet 'm op voor degenen die gelijk zijn gebleven of zijn aangekomen.



En een heel fijn weekend allemaal!
Alle reacties Link kopieren
@ilonadenise Ik ben sinds december begonnen met fitness in de sportschool en daarnaast ook gaan dansen. Ik ga alcohol minderen, snacks vervangen door low-fat en low-sugar opties en mijn dagelijkse calorie inname bijhouden. Ik weeg mezelf ook wekelijks d.m.v. een tanita bodymass meter (die meet ook spier- en vetmassa)
Alle reacties Link kopieren
@INFJ Des te meer motivatie geeft dat om nog even door te zetten! Lijkt me zo heerlijk om de 80 te halen of zelfs een getal met een 7 als begin...



@ilonadenise Een cadeautje voor jezelf... wauw dat heb je mooi verwoord. En mooie bijdrage heb je voor MM.



Ik heb lekker gegeten, rustig aangedaan en echt genoten.
naatie: ik heb je prive bericht gestuurd met link en code. is niet via zo site die kaarten opkoopt en voor hoge prijzen doorverkoop. Is normale prijs volgens mij 54,95
gewicht gister 96,4 was vergeten door te geven.
Alle reacties Link kopieren
Etenslijstje van vandaag



O: speltboterham met boter en rosbief

L: 2 speltboterhammen met ossenworst

D: geroosterde zoete aardappel met knoflook, steak, salade, gebakken champignons/ui/knoflook

misschien een glas wijn

T: kom amandelyoghurt

Hand noten, eventueel Speltbeschuit.
Alle reacties Link kopieren
@mm

We zijn hier om elkaar te helpen! dus als er wat is gooi het er uit!



Ik ben weer op mn gezonde tour. Ben alleen wel ziek dus heb nergens zin in behalve slecht eten!

Wegen doe ik me even niet omdat ik weet dat het getal op dat vervloekte ding me intens sip gaat maken. Gaan jullie nog wat leuks doen dit weekend?
In a fantasyland I nearly fell of my unicorn
Hallo allemaal.

Eetlijstje

O: 3 beschuitjes

L: Berliner bol.

T: Halve appel, paar stukjes grill worst

D: Mac Donalds, patat ,mayo en zo grote hamburger.

Niet gezond maarja daar is het zaterdag voor. Zit ook echt vol nu.



Ontherun: Net gewinkeld met man en kind voor kind en mac. En daarna naar disco en nu thuis lekker in bed serie kijken. En morgen zwemmen kind en daarna zien we wel. Dus weinig bijzonders.
Alle reacties Link kopieren
@Schorpioen Thank you

Haha.. noem dat maar niet veel. Als ik het zo lees, is het best bij elkaar een aardig weekend?



@Ontherun, beterschap! Jammer is dat dan he, dat je dan juist trek hebt in lekkere dingen?



PP: mooi eetlijstje! Gezond! Je avondeten klinkt ook erg lekker



Hier wel een lekker weekend tot nu toe eigenlijk. Vanmorgen heel druk geweest bij de voetbal te helpen bij zoon. Heel veel gelopen ( mn stappenteller ( op mn telefoon ) gaf meer dan 9000 stappen aan. Vond het af en toe wel lastig, al die mensen die in de kantine dan naast me patat zaten te eten. Rook echt lekker!

Maar goed, heb het allemaal afgeslagen en thuis om 13.00 uur brood gegeten.



Zo meteen WIDM kijken en daarna misschien nog die James Bond film, als ik niet in slaap val Was er erg vroeg uit ivm die stomme voetbal
Alle reacties Link kopieren
@schorpioen

Disco? Ik hou van winkelen! Ook al is het voor iemand anders.



@naatie

Snap je frustratie! Als ik mensen friet zie eten wil ik het ook. Moet je iedere zaterdag helpen bij voetbal?



Ik woon in een oud pand in de binnenstad van Utrecht en hoorde vandaag weer een muis.. Ik ben echt panisch voor die vieze dingen. Dus ik heb weer lijmplankjes gelegd. Ja ja ik ben een monster ik weet het. Maar na 15 min zat er al 1 op hebben beestje maar uit z'n lijden verlost Terwijl ik aan het gillen was. M'n buurvrouw kwam vragen of alles goed ging.
In a fantasyland I nearly fell of my unicorn
Naatie: Heb je de kaarten nog kunnen krijgen? Eigenlijk hebbe we altijd zaterdag boodschappen en scouting dochter en zondag altijd zwemmen. En dus soms winkelen. Ik hoop zo dat mijn dochter straks geen sport kiest waarvoor ik heel vroeg op een veld moet staan Zal je net zien dat ze ook wil voetballen.

Ontherun: Disco van scouting 😆 ik heb toch liever levende muizen dan een dode. Kan niet tegen dode beesten brrrr.

Ik hou ook van winkelen. Voor mezelf wat minder nu maar voor mijn dochter is het leuk.
Alle reacties Link kopieren
@schorpioen

Ze komen overal ook bij je in bed. Ik trek ze echt niet gewoon!! Haha

Hoe oud is je dochter?
In a fantasyland I nearly fell of my unicorn
Ok in Me bed vind ik ze levend niet leuk ook. Maar als ik moet kiezen ga ik liever in bak met levende muizen liggen dan dode😆



De jongste is 5 en andere dochter van mijn man is 20. Met de jongste zijn we vandaag gaan winkelen. Die heeft namelijk een mening tegenwoordig
Alle reacties Link kopieren
@schorpioen



Goodluck ! Ik kan niet met kinderen omgaan haha
In a fantasyland I nearly fell of my unicorn
Alle reacties Link kopieren
Schorpioen, jaahh ik heb de kaarten, had je een pb gestuurd.

Haha.. ik ben 5 en ik zoek zelf mn kleren uit



Getver, muizen bij je bed Ontherun? Dat zou ik ook echt niet willen.

Nee gelukkig niet elke zaterdag. Dan hou ik geen weekend meer over
Naatie: Oh wat leuk! Misschien zie ik je daar Nu hopen op lekker weer

Had bericht niet gezien. Eens kijken of ik het kan vinden.

Ontherun: Ik had ook niks met kinderen met mijn eigen kind is het anders. Al kan ik die.ook achter behang af en toe plakken.
Alle reacties Link kopieren
@schorpioen

Ik weet niet wat het is naar ze halen bij mij echt het bloed onder m'n nagels vandaan. 5 min vind ik leuk maar daarna moeten ze weer snel weg. Vooral in de winkel! Zijn een paar die hun moeder compleet in de macht hebben en alles kapot maken en racen met winkelwagentjes en een grote bek opzetten . Het liefst gooi ik ze dan met kop en kont in de diepvries om even af te koelen!
In a fantasyland I nearly fell of my unicorn
Alle reacties Link kopieren




Goedemorgen allemaal
Alle reacties Link kopieren
Ik moet me eens meer gaan bezighouden met het forum, maar kom er even niet aan toe.



Weer een klotenweek gehad. Voelde me nog altijd niet 100% en daardoor dus ook niet wezen sporten.



Ook niet goed gegeten. 1x dominos en 1x shoarma. Maar dan eet ik de korst van de pizza niet, en bij de shoarma geen brood en geen knoflooksaus, maar rode uiensaus.



Gisteren verjaardag gehad en weer flink wat pilsjes gehad. Heb nu de man met de hamer op bezoek.



Net even gewogen. Toch wat afgevallen, maar kan ook vochttekort zijn. We gaan het volgende week zien.



Gewicht vorige week: 94.1

Gewicht vandaag: 92.8



Dus minus 1.3
Ontherun: Gelukkig gedraagd mijn dochter zich redelijk goed in de winkel. ZE heeft een keer gehad dat ze op grond ging liggen krijsen en ben toen gewoon door gelopen en laten kreisen. Je schaamte je dood maar werkte wel. Een war oudere dame sprak haar lief aan en ze wist niet hoe snel ze moest opstaan. Daarna nooit meer gehad. Ik ben blij dat ik een meid heb want jongens kunnen zo druk zijn. Kinderen zijn niet leuk als je er geen controle over hebt.
Alle reacties Link kopieren
@pilsje

Soms heb je zon week!



@schorpioen

Ik heb 1 zon jochie die 3x per week komt en gilt en krijst als hij er met z'n moeder is. Echt een vreselijk jochie van 3-4 jaar. Z'n moeder heeft hem ook totaal niet onder controle dus hij was weer eens bezig en zij stond te huilen bij de zuivelkoeling en hij rende als een idioot door de winkel. M'n collega is naar die moeder gegaan om haar bij te staan en ik ben achter dat jochie aangegaan. Ik kan je zeggen zodra hij mij nu ziet gedraagt hij zich keurig... Zal nog wel even duren voordat hij beseft dat we geen monster in het flessenhok hebben

Ik ben overigens niet gemeen geweest heb alleen gezegd dat we een monster in de winkel hebben die wakker wordt als kinderen gillen en schreeuwen en door de winkel rennen.
In a fantasyland I nearly fell of my unicorn
Alle reacties Link kopieren
Hahaha creatief opgelost ontherun :-D



En bedankt voor het hart onder de riem, de rest ook, het luchtte ontzettend op en was fijn om herkenning te lezen en ook hoe anderen hiermee omgingen. Dank jullie <3



Vanochtend voor het eerst weer gewogen en ik ben zowaar iets lichter! Jeej! Vriend is me ontzettend aan het verwennen vanwege Valentijn, dubbel jeej! . Voel me nu echt wel even happy, ben blij dat dat nog kan.



vorig gewicht: 74.9

Huidig gewicht: 73.8

Totaal afgevallen: -3.2 kg
Alle reacties Link kopieren
@Pilsje: Toch wat afgevallen? 1.3 vind ik niet 'wat'



@MM: Fijn dat je lekker verwend wordt



@Ontherun, haha te grappig. Heb je dat ook tegen zn moeder gezegd dat hij dat nu denkt? Ik vind het geniaal ( zolang het helpt)



I.pv. stroopwafels ( ja het liefst een heel pak ) heb ik rijstwafels gegeten ( zeker geen pak ) Het voelt wel goed, maar het zit nog steeds in mn hoofd. Bleghh
Alle reacties Link kopieren
Helaas ben ik een kilo aangekomen.



Startgewicht 85 kg, streefgewicht 70 kg, huidig gewicht 82,5, leeftijd 40 jaar.



De komende week ga ik weer mijn best doen.
Alle reacties Link kopieren
Goed zeg naatie! Ik ken dat, dat het zo in je hoofd blijft zitten. Maar goed focus je op vandaag en dat je de gezonde keus hebt gemaakt en niet op dat je er nog trek in hebt. Weer een dag dat je verstand heeft gewonnen van de trek.



Jammer nepese, slechte week gehad?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven