Tabel - Zwanger worden in 2016!

28-12-2015 19:48 2256 berichten
Alle reacties Link kopieren
Wil je graag zwanger worden in 2016 en op dit forum lief en leed met elkaar delen? Praat dan gezellig mee in dit topic! De tabel is gesloten.



NaamLeeftijdStartRondeN.O.D.ZwangerUitgerekend?Bijzonderheden88kiki28januari 2016xxEerste kindjesalacia28januari 2016424 meiEerste kindjeSade778332zsm0xEerste kindjeJaim201623februari/maart 2016111 maartEerste kindjeHakunamatata9026januari 2016619 juniEerste kindjeMevrouw_X30maart 20160Eerste kindjebelle8828maart 201656 juliEerste kindjeUilenkopje27november 2015627 aprilEerste kindjeNanny9421november 2015428 juniEerste kindjeTeja29201615 mei1e kindje via IUIBloempje18729maart 2016230 aprilEerste kindjeCarmen8828januari 201639 maartEerste kindjeProfessor8629november 2015415 maartnovember 2016Eerste kindjevalkgezicht27januari 2016120 maartEerste kindjeWomen198926november 2015411 januari22 september 2016Eerste kindjeineke120227november 201529 januari19 september 2016Tweede kindje-elle-30december 20151x 1 november 2016Eerste kindje
Alle reacties Link kopieren
@prof: gelijk heb je! Een lekker glas wijn kan veel goed maken

@ women: klinkt als een mooi en intens moment!

@uilenkopje: wij beginnen pas volgende maand, dus was blij dat mijn ms is gekomen. De regelmaat zit er gelukkig goed in. Fijn dat de sleuteloverdracht nadert. Dat brengt weer een leuke en spannende fase met zich mee en gelukkig ook zat afleiding.

@ bloempje: jaaaa.....zeker spannend nu het moment van starten steeds meer nadert. Nog een ms en dan stap ook ik in de achtbaan van het zwanger proberen te worden en alle emoties die daarbij komen kijken. Bij jou gaat het ook de goede kant op lees ik ;) Misschien starten we straks wel samen/in dezelfde maand.
Doe eens gek...Wees jezelf!
Alle reacties Link kopieren
Nou ik snap weer niks van die ovulatietesten.. Sorry moet het toch even kwijt:

Zondag: geen streep

Maandag: heeeeele lichte streep

Dinsdag: lichte streep

Woensdag: geen streep



Had verwacht dat er dus vandaag weer een iets donkerdere streep zou komen. Snap er niks van!
Alle reacties Link kopieren
Ook hier weer helemaal bijgelezen. We zijn weer boven water na 6 geweldige dagen carnaval. Hopelijk hebben diegenen die gevierd hebben ook zo genoten!



@prof hopelijk heeft je wijntje gesmaakt. Geniet ervan zo lang het nog kan. Mijn vriend en ik hebben besloten om tot aan Pasen sowieso geen alcohol te drinken, muv 6 dagen wintersport. Hopelijk ben ik tegen Pasen zwanger en kan ik het meteen doorzetten..



@uilenkopje alvast veel succes maar ook plezier met de verhuizing. De plek waar jullie kindje gaat opgroeien. Zo spannend .



Ook wij gaan er vanaf nu volop voor, dus in de tabel mag dit aangepast worden naar ronde 1.
Alle reacties Link kopieren
Welkom terug dames, zal morgen uitgebreider reageren. Belle, de tabel is aangepast! Spannend!
Alle reacties Link kopieren
Of ja Prof de tabel mag voor mij ook aangepast worden: ronde 4 met nieuwe NOD op 2 Maart
Alle reacties Link kopieren
Salacia, hoeveel keer per dag heb je getest? Ik lees ook wel eens dat sommige vrouwen twee keer per dag moeten testen om een duidelijke streep te kunnen zien. Met één keer per dag missen ze hem dan soms net.



Uilenkopje, ik heb de tabel aangepast!



Bloempje, leuk om te horen dat je zo'n goeie carnaval gehad hebt! En over je vriend… Hij weet waar hij mee bezig is :-)
Alle reacties Link kopieren
@ava en @carmen: spannend voor jullie! Hopelijk een positivie test !



@prof: genieten van je wijntje hoor. Voor je het weet kan het niet meer. Hihi. Ik laatst ook meteen lekker een wijntje gepakt.



@women: leuk om het je ouders te vertellen he. Dat lijkt mij ook zoo leuk! Hopelijk komtdie dag snel..



@uilenkopje: nog even wachten op de sleutel. Snap dat als je al 1.5 jaar wacht je blij bent dat je hem bijna krijgt ! Moeten jullie nog veel doen aan het huis?

Over de ovulatietesten weet ik het ook niet zo. Ik hoor iedereen erveel over en heb zoooo de neiging ze te halen. Maar ik weerhoud mezelf er elke keer weer van haha. Ik wil het echt op zijn beloop laten. Heb ook het idee dat als je er teveel mee bezig bent het misschien wel niet lukt dus ik wacht nog even met de testen... (Denk ik...) haha



@bloempje: wat spannend! Precies zoals et bij mij was gegaan. Haha. Neem aan dat het dan toch ronde 1 is vanaf deze maand?



@salacia: wat betreft die ovulatietesten weet ik ook niet. Misschien inderdaad 2x op een dag testen? Die dikke streep wat je te zien krijgt is dus maar even te vinden zoals ik het zo hoor?
Alle reacties Link kopieren
Ik denk dat dat weleens kan kloppen. Ik was vandaag thuis aan het werk dus had gelegenheid om het uit te proberen. Test tussen de middag was niks op te zien, test eind van de middag een lichte streep. Eigenlijk kan je er nog niet echt van op aan, tenzij je meerdere keren per dag kan testen 😁



Ik heb ze nog in huis, dus gebruik ze nog wel uit nieuwsgierigheid, maar geloof niet dat ik ze hierna opnieuw zou bestellen.



@ uilenkopje: na zolang wachten kan ik me voorstellen dat je ongeduldig wordt. Super leuk een nieuw huis!



@ ava en Carmen: nog geen nieuws?

Knap dat je het vol kan houden Carmen haha!



@ bloempje: mannen zijn rare wezens.. Maar volgens mij zou jouw vent gewoon hartstikke blij zijn als het zo ver is
Alle reacties Link kopieren
Haha dat wachten is me ook niet meer gelukt Salacia!!

Al 2 testen ('s avonds, dus niet optimaal, 1 keer een normale, 1x een early) gedaan, nog geen positief nieuws... Ook nog niet ongesteld, dus ben eigenlijk nog niks wijzer! Of nog niet genoeg HCG ivm mijn korte cyclus, of deze keer een langere cyclus...



Hoe is het met jou, Ava??



Lastig Bloempje, dat hij nu wel positief lijkt, maar het nog niet wil uitspreken...



En Belle, leuk dat jullie nu ook echt starten!
Alle reacties Link kopieren
Hmmm je houdt het spannend Carmen! Duim voor je!
Alle reacties Link kopieren
Dag dames.

Ik ben serieus ziek geweest en ik ga hier heel wat moeten bijlezen... Er zitten precies wat dames in een spannende periode. Ik duim!
He Teja, dat is erg vervelend!! Hopelijk ben je nu al wel weer opgeknapt??!!

@hakunuma. Ronde 1, niet helemaal.. gisteren heeft hij zich weer terug getrokken..

Máár hij zei wel ineens dat hij een kindje in feb wel leuk lijkt.. Dan kan je er in het voorjaar al lekker mee naar buiten. (Dat is wat hij echt zei!!) Was helemaal in shock

Maar ja dat hebben we niet voor het zeggen he, wanneer we iets willen! Dus vandaag nog maar eens verder op in gaan, had gisteren een lange dag gewerkt!



@carmen, jij houdt het ook spannend zeg!! Ik zou helemaal gek worden....



Heb er toch wel vaak aan gedacht dat het evt raak zou kunnen zijn. Werd een beetje zenuwachtig van

Werd vandaag wakker met een beetje zeurende buik, ms gevoel.. Eisprong zit er aan te komen :-)



Fijn weekend allemaal! Wij gaan nog een beetje bijkomen van de carnaval

Alle reacties Link kopieren
Goedemorgen!

Hoe is het met iedereen? :-)

De dames die overtijd zijn, hoe lukt het? Al getest.. Ik duim alvast!

Teja hopelijk ben je genezen en kan je van het laatste weekend van de vakantie genieten..

Bij mij mag 1 dingetje in de tabel veranderen.. Ik ben 28 ondertussen ipv 27 haha



Voor de rest heb ik een topweek gehad. Opeens heb ik nergens meer last van gehad en voel ik me enorm goed! Weer energie, nergens pijn alsof mijn hormonen zijn gekalmeerd.

Ik heb nu ook alles los gelaten. Ik zie wel wat er op mij af komt en wanneer..
Alle reacties Link kopieren
Teja ik hoop dat je inmiddels bent opgeknapt.



Spannend voor de meiden die overtijd zijn.

En Kiki ik ben blij dat jij je weer goed voelt. En natuurlijk hartelijk gefeliciteerd nog!
Alle reacties Link kopieren
Dankje women! Hoe is het met de mama in spe?
Alle reacties Link kopieren
Fijn Kiki! En gefeliciteerd met je verjaardag!
Gefeliciteerd kiki!!
Alle reacties Link kopieren
@salacia : dankje! Hoe zit het met jou en de ovulatietesten? Merk je aan je slijm niet of je vruchtbaar bent of niet? De verloskundige vriendin van mij zei dat je lichaam ook veel signalen kan geven.. Zoals je slijm en je libido dat dan echt hoger zou moeten zijn.. Want ik geloof ook niet meer in die testen, ik test bijna altijd positief! Gewoon lekker genieten van elkaar dan zal het wel raak zijn een keertje e 😉
Alle reacties Link kopieren
Hallo allemaal



@kiki: proficiat ! Gelukkig is het allemaal weer wat rustiger en het is ook beter dat je er nu zo in staat. Het komt allemaal wel. Even loslaten is ook goed!



@carmen : jammer dat je nog geen positieve test had. Heb je alweer opnieuw getest? Hoeveel dagen ben je nu overtijd?



@ bloempje: mannen zijn echt raar. Mijn vriend ook. Ene keer trekt ie terug andere keer niet.. We hebben het er niet echt over. Ik zie het wel. Hij weet wel dat et kan gebeuren ...



Fijn weekend allemaal!
Alle reacties Link kopieren
Allereerst Kiki gefeliciteerd!!



Zo wij zijn weer thuis! Na een heerlijke vakantie! Echt genoten van elkaar, heerlijk om even een keer een hele week alleen met zijn tweeën te zijn! Ik heb het zo druk dat we daar weinig tijd voor hebben! Hele mooie pistes gehad en heerlijk weer, alleen ik had in een keer super veel angst. Ik weet niet of dat is omdat je ergens een stemmetje in je hoofd hebt die steeds zegt pas op misschien ben je zwanger of omdat ik gewoon een beetje angstig was. Is er iemand anders al gaan skiën? Had die daar ook last van? Maar toch heerlijk genoten!



@teja wat vervelend! Ben je alweer beter?



@professor fijn dat je een korte cyclus hebt! Dan heb je sneller weer kans! Maar dan moet je ook rekening houden met de sprong toch dat die eerder is?



@bloempje gisteren had mijn ms moeten komen, is er nog niet. Ik heb wel spanning want er zijn veel verschillende gevoelens. Pijnlijke borsten, heel heel heel emotioneel, last van rammelende buik. Maar dat zijn ook allemaal dingen die bij ms horen bij mij. Behalve de pijnlijke borsten. Ik durf alleen die test niet te doen. Denk steeds misschien moet ik nog maar een weekje wachten, ik wil het niet jinxen!

Wel jammer dat je nog steeds geen zekerheid hebt,hopelijk kun je er nog even over praten.



@carmen en ava super spannend! Ik hoop het van harte! (ik durf het eigenlijk nog niet te denken, maar misschien met zijn 3e tegelijk een hartje?)



@kiki ging je nog naar de gyn?



@studie, gelukkig zijn er meer mensen die een studie na hun werk doen hier, dus we kunnen erover klagen hier haha!



Sorry voor de mensen die ik vergeten ben! Ik heb heel veel in een keer gelezen haha.
Alle reacties Link kopieren
Kiki, van harte!!



Valkgezicht: ook voor jou spannend! Fijn dat je een lekkere vakantie hebt gehad!



Ik heb vanochtend weer getest, weer een min.... Weet inmiddels niet meer zo goed wat ik er van moet denken. Ik ben nu 5 dagen over mijn heel korte cyclus, as. maandag is pas dag 28. Er blijven dus meerdere scenario's open, zeker omdat ik ook vorige week woe. enorme kramp heb gehad. Ik wacht iig tot de 20e, dan zou ik ongesteld moeten worden als die kramp mn eisprong was.

Op dag 11 heb ik ook 'wat' gevoeld, dus daar ging ik eerst vanuit (dat kwam ook qua telling overeen met 1e cyclus).

Ben die testen nu wel zat, steeds weer hoop hebben en dan toch weer een streepje. Afgelopen week kon ik ze verklaren, want vroeg in cyclus en in de avond, maar vanochtend is lastiger te verklaren.

Ik moest wel aan jou denken, Kiki. Al die testen en er maar niks van kunnen begrijpen. Frustrerend!!



Fijn weekend allemaal!
Alle reacties Link kopieren
Dubbel feest hier... Ziek en ongesteld
Aaah beterschap Carmen! En balen dat je ongesteld bent geworden..

Lekker rustig aan doen vandaag!
Alle reacties Link kopieren
Carmen ik vind het negatief testen ook vreselijk steeds. Laat maar weten wat ik in de tabel moet zetten.



Valkgezicht, ja zou wel fijn zijn als het nu 31 dagen is ipv 35-37 zoals hiervoor. En ik had deze ronde mn eisprong inderdaad eerder, daardoor verwachtte ik mn ms ook eerder. En dat bleek te kloppen. Ik gebruik trouwens de dipsticks van sensitest, werkt top en is niet duur. Ik ga deze maand vanaf de 22e testen voor het geval dat mn cyclus onregelmatig blijft. Merk dat ik ovulatietesten best leuk vind, geeft me ook een beetje rust. En spannend bij jou dus?



Kiki, nog gefeliciteerd! Ik pas de tabel aan. Fijn dat je je beter voelt.
Alle reacties Link kopieren
Gefeliciteerd Kiki!



Een knuffel voor Carmen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven