Mode & Beauty alle pijlers

Hoe jurk combineren?

12-02-2016 18:56 136 berichten
Ik heb deze jurk al een tijdje in mijn kast hangen, maar nog nooit aangehad







Ik weet namelijk niet goed hoe ik hem moet combineren voor dit seizoen. Blote armen is te koud, maar wat er dan over? Of iets eronder? Ik heb een rood colbertje, maar dat vond ik niet heel mooi staan. De jurk staat op zichzelf heel goed, past mooi en goede lengte. Ik heb voor eronder gewoon pumps of zwarte laarzen, maar ik kom er niet uit met de bovenkant. Tips?

Ik ga morgen de stad in en heb daar een h&m, c&a, Hema, miss etam, daar kan ik dan wel langs. Zou hem graag zondag dragen voor een verjaardag nl
Grijs met lichtroze is inderdaad mooi! Had ik zelf ook niet zo snel aan gedacht. Ben blij met dit topic, want nu kan ik weer wat verder met die jurk. Vind het zo zonde dat ik hem nooit draag, want het is wel een hele mooie jurk eigenlijk.

En die broek heb ik ook gekocht met het oog op de maritieme look ik hou er nu al een paar jaar aan vast (vooral in de lente/zomer) en ben er nog steeds niet op uitgekeken qua stijl.
Vind shirts met streep (wit-blauw) met boothals ook zo mooi. Is ook maritieme look.



Ik combineer graag mijn donkerblauwe bootcut-jeans met zo'n shirtjes met een rode smalle riem.



Vind die kleurcombi ook erg leuk. Eventueel met een leuk matchende klein sjawltje om nek.
Rood draag ik er ook vaak bij inderdaad. Ze hadden bij topvintage ook hele leuke rood/wit gestreepte tops, maar die zie ik nu niet meer. Hopelijk komen die deze lente wel weer, want die wil ik nog graag voor bij die broek
Ik ga denk ik ook maar eens op die site kijken. Zag er leuke dingen bij. Maar je bent al snel geneigd veel leuk te vinden en de beurs moet wel toestemming geven. Hahaha.
Dat is hier ook meestal het probleem ja ik kijk er maar niet te vaak haha!
Bree, bij Hema vandaag een groen vestje gekocht voor 6 euro!



Kleur groen die je mooi vind. Niet het pastelgroen, maar een fellere kleur. Erg leuk voor dat geld.
Alle reacties Link kopieren
Nauwsluitend t-shirt met lange mouwen van Wolford eronder en het lijkt alsof het bij elkaar hoort.

Het sluit namelijk aan als een 2e huid.
Ik ben bij Hema geweest nog, maar zag hier niks hangen. Bij h&m wel een mooie, maar te lang denk ik. En bij wibra zag ik alleen maar vestjes voor 14 euro. Dat heb ik er dan niet voor over, het is toch de wibra.
Alle reacties Link kopieren
Je kan die vestjes ook ietsje te klein nemen, aangezien je ze toch niet dicht draagt. Dat scheelt soms ook in de lengte.
if we all light up, we can scare away the dark...
Alle reacties Link kopieren
Mooie jurk, ik vind het een eenvoudig klassiek model wat je op veel manieren kunt afstylen. Bijv. een kort (nep)leren jasje maakt het stoerder, of een kort vestje, kobaltblauw of felgroen lijkt me ook leuk. Ik heb zelf zo'n model in het zwart met een reliefje in de stof die ik weleens combineer met een kort okergeel vestje en cognackleurige laarzen.

Voor het voorjaar kun je met wit of pasteltinten gaan werken, mintgroen of een heel lichtblauw jeansjasje en pumps of ballerina's in een lichte kleur.

[img]null[/img]

https://cdn.topvintage.nl ... w2topvintage-fb-small.jpg

http://cdn.mode-mania.com ... preset=product-detail-big

https://encrypted-tbn2.gs ... 1vH_WQD0s2wFv5xdC6FoWM9dA
Bree, wat vind je van transparante mouwen eronder? Heb ik weleens bij Tramontana gezien in zwart en donkerblauw. Maar daar hebben ze ze nu niet zag ik. Dit bedoel ik:



http://www.topjurken.com/ ... en-c100-transparant-zwart
Alle reacties Link kopieren
Bree, bedoel je deze

Nee, het was volgens mij een top met korte mouw. Maar weet het niet meer precies. Weet wel dat ze hem altijd hadden en ik dacht "die moet ik de volgende keer meebestellen" helaas haha!
Deze is het! Lijkt me zo mooi op die broek



Hartstikke mooi!



En die van xlong is ook mooi. Dat is die semi boothals die ik beschreef waarvan ik hou, hoewel voor werkgerelateerde zaken dit voorbeeld iets te bloot is aan bovenkant, maar voor mijn vrije tijd draag ik dergelijke shirts dus graag.



Bree, mail anders eens of het shirt nog binnenkomt of bestelbaar is?
Zo'n boothals vind ik vervelend ivm bh-bandjes. Mailen is inderdaad wel een goeie! Ga het eens op fb vragen, is handiger
Voor werkgerelateerde zaken draag ik boothals die geen BH-bandjes showt. Zou niet goed zijn he, in een zakelijke werksetting binnen een mannen-cultuur.



En privé mag het wat mij betreft best wat bloter, vrouwelijker, sexyer.



Succes met Facebooken.
Dat is het probleem ook niet, maar ik heb geen bh's met mooie bandjes
Alle reacties Link kopieren
Ik hou van die maritieme look, je brengt me op een idee met dat rode riempje.

Ik heb een heel donkerblauwe flared jeans van Steps en een witte jeans.





https://cdn.topvintage.nl ... -20160119-0003w-small.jpg



heb ook al heel lang een oogje op een mooie rode tas van Topvintage, nu ik dit zie wordt ik weer hebberig



Dat 2e shirtje vind ik ook zo leuk!! Tas is ook mooi zeg 😊
Ik vind deze tas ook zo schattig! Alleen hadden de strepen blauw moeten zijn



Ik vind een boothals meestal mooi, maar bij mijn geen bh bandjes te zien. Gewoon een hemdje onder dragen waarvan de bandjes over je bh bandje vallen, niet te breed en niet te smal. Ik vind het altijd juist iets extra's hebben, hier bv met een rood hemdje omdat dat ook in het shirt zit van xlong. Of de kleur van je rok of broek of een accessoire. Ik heb er ook van kant, staat ook leuk bij sommige tops.
Maar Bree, hoe kan dat dan?

Zijn je BH's verwassen, of verwacht je bandjes met applicaties of opgestikte toeters en bellen om ze mooi te laten uitkomen?



Omdat je schrijft dat je geen mooie BH-bandjes hebt.



Wanneer het gaat om de eerste optie, je kunt toch weinig fout doen? Ik heb lingeriesets in alle kleuren, altijd wel een kleur die matcht met het shirt.

Bij de tweede optie stel ik je gerust....BH-bandjes met veel opsmuk zijn juist niet mooi.
Ik heb van die bh-topjes van de action die ze ook bij tellsell verkochten zeg naar. En die hebben van die hele brede banden, huidskleur. Of anders een sport-bh. Ik heb geen lingerie, gewoon huidskleurige slips en dus die bh's.
Ok, ja, dat veranderd de zaak.



Ik, maar dat ben ik en jij bent jij, vind lingerie wel heel belangrijk om me mooi en vrouwelijk te voelen. En mijn man is er ook erg blij mee dat ik dat belangrijk vind.

Het is geen dure lingerie. Dus qua kosten hoeft dat de pret niet te drukken.



Wellicht is het een optie voor je om 1 zwarte en 1 witte BH te kopen die je speciaal draagt voor dit soort shirts. Want brede bandjes zijn inderdaad niet zo mooi. Alhoewel......een topje met dunnere bandjes die over een BH-band heenliggen is helemaal geen bezwaar. Zal er niet minder leuk uitzien.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven