Entertainment alle pijlers

Een huis vol

15-12-2014 18:52 3003 berichten
Vanavond op NPO 1 om 19:25 uur, begint weer een nieuwe reeks van "een huis vol".
Alle reacties Link kopieren
Volgens mij begint de inspiratie bij Marcel nu echt op te raken.



1. Gezeur over vluchtelingen (uiteraard met toevoeging "dit mag gedeeld worden" erbij)

2. Gezeur over hun sociale vrienden vd fb-groep

3. Fotos van Jordy (en nog meer fotos van Jordy)

4. Liedjes/teksten voor zn allessie (aka Ingridt)

5. Fotos uit de oude doos (marokko, fotoshoot, slechte kiekjes uit adam noord)

6. Grappige teksten over dat ie gaat stoppen (wat uiteindelijk alleen blijkt te betekenen dat hij fb gaat afsluiten en gaat slapen)
Id allemaal oude kost en niets nieuws. Flauwe grappen.
Och heden Yvonne is ook weer van de partij.
Alle reacties Link kopieren
Whaha hoor net van een kennis van me dat zijn broer die ergens vlakbij Purmerend woont komend weekend bij de Deijsjes op de koffie gaat met vrouw en kind. Dochtertje heeft down en Marcel heeft ze uitgenodigd om gezellig op de koffie te komen.
quote:Liene85 schreef op 24 januari 2016 @ 17:20:

Interesseer hem niks maar toch houdt hij het bij

1.790 nu



Voor de statistieken;

1.776 nu
Alle reacties Link kopieren
Ik zie op een paar foto's van Jordy een baby flesje naast hem staan, echt met een speentje Zal toch niet waar zijn!!
Alle reacties Link kopieren
Nou itheheart, ik heb precies hetzelfde gedacht toen ik dat zag! Een dikke vette croissant met een speenfles ernaast...
Ik ben die foto's van Jordy echt meer dan zat.
En al die andere oude foto's ook.
Er heeft weer iemand topicdiarree
Wat een onzin komt er uit die man! Het blijft me elke keer verbazen. " Buiging voor jullie vriendschap!" "Wat vinden jullie ervan dat ik over 15 jaar al met pensioen ga?" Er reageert altijd een klein clubje mensen trouw naar Marcel. De teller staat op 1775 nu.

Ook over die open luchtdagen. Peter en Danny gaan ook. Vraag me af of die weten dat het een fan dag is
Alle reacties Link kopieren
Marcel: "Mochten er leden zijn die iets verwachten wat wij niet waar kunnen maken wat betreft tv dan zeggen wij .................Sorry"



Sorry in de vorm van een youtubeclip van Hazes.



Alle reacties Link kopieren
1770 leden ondertussen.

Wat een poep komt er uit z'n toetsenbord.
En je mag niets kopiëren want de anders word je verwijderd. Net of hij dat kan controleren.

En id al die oude foto's. En ook zo slecht gefotografeerd.
Alle reacties Link kopieren
Marcel:"Je kent het wel, kleine klusjes die jezelf niet meer kunt doen of niet weet hoe, wij zijn bezig met de beheerders om iets op te zetten in deze groep,onze leden/fans/vrienden zitten door het hele land en kunnen dan elkaar misschien helpen door een helpende hand te bieden in de plaats waar zij wonen............... later meer......"
Alle reacties Link kopieren
quote:Sugarbaby schreef op 14 februari 2016 @ 18:32:

Marcel:"Je kent het wel, kleine klusjes die jezelf niet meer kunt doen of niet weet hoe, wij zijn bezig met de beheerders om iets op te zetten in deze groep,onze leden/fans/vrienden zitten door het hele land en kunnen dan elkaar misschien helpen door een helpende hand te bieden in de plaats waar zij wonen............... later meer......"Wat wil die doen? Een hulpgroep op facebook opzetten? Alsof die er nog niet meer dan genoeg zijn.
Alle reacties Link kopieren
Net of hij zelf komt klussen zeker.
Alle reacties Link kopieren
Volgens mij is hij weer biertjes aan het drinken



Wisten jullie dat na het plaatsen van 3 foto's op At5 van Jordy,dat allerlei kranten en omroepen zich drongen om opnames? Weten jullie dat wij vele verzoeken kregen van omroepen? weten jullie dat dat sbs6 een serie over ons wilde maken? weten jullie dat daarna skyhigh tv aan de beurt was en dat wij met hen in zee gingen, zij nog een naam moesten verzinnen voor een nwe serie en een ander gezin erbij zoeken, weten jullie nu gelijk wie de aanleiding was voor een huis vol............... weten jullie nu ook gelijk hoe wij bedonderd zijn,maar dat wij dat met trots dragen........
Alle reacties Link kopieren
Oeh, die laatste zin! Hopelijk gooit ie er nog wat biertjes in en vertelt ie alle dirt.
Alle reacties Link kopieren
Wij en de familie Baumgart zijn een huis vol en wie ze er ook in duwen, wij blijven Een Huis Vol. smile-emoticon



Een huis vol! ja wie kent het niet? wij zijn blij dat wij onze medewerking hebben mogen geven aan dit mooie programma, waarom wij meededen? onze en enige medewerking gaven wij om DS meer in de openbaarheid te brengen en daar zijn wij enorm goed in geslaagd,na vele jaren van enorme positieve reacties, heb je natuurlijk ook alle azijn pissers die het allemaal beter weten, wij trekken ons daar niets van aan en zijn blij dat wij een mooie bijdrage hebben mogen leveren aan kids met DS die er gewoon bij horen en niets minder zijn dan wijzelf, wij willen al onze kijkers/vrienden/leden & fans danken voor het vertrouwen in ons.

dank namens de Deijsjes.
Alle reacties Link kopieren
"Wij en de familie Baumgart zijn een huis vol en wie ze er ook in duwen, wij blijven Een Huis



"Een huis vol! ja wie kent het niet? wij zijn blij dat wij onze medewerking hebben mogen geven aan dit mooie programma, waarom wij meededen? onze en enige medewerking gaven wij om DS meer in de openbaarheid te brengen en daar zijn wij enorm goed in geslaagd,na vele jaren van enorme positieve reacties, heb je natuurlijk ook alle azijn pissers die het allemaal beter weten, wij trekken ons daar niets van aan en zijn blij dat wij een mooie bijdrage hebben mogen leveren aan kids met DS die er gewoon bij horen en niets minder zijn dan wijzelf, wij willen al onze kijkers/vrienden/leden & fans danken voor het vertrouwen in ons.

dank namens de Deijsjes."



Man, man, man, wat laat je je kennen...
Alle reacties Link kopieren
Wat is Marcel toch een sneuneus
Was Jordy al geboren toen het eerste seizoen startte?
Alle reacties Link kopieren
Ja het programma begon volgens mij in 2011
Alle reacties Link kopieren
Jordy was 1.5 in het eerste seizoen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven