Entertainment alle pijlers

'Help, mijn man is klusser'

18-02-2016 19:58 2867 berichten
Alle reacties Link kopieren
Een nieuw seizoen 'Help, mijn man is klusser'. Wie Sjont er mee?



Ik vind hier dingen van.
Hoe laat komt dat?
Alle reacties Link kopieren
sjon of temptation island



keuze, keuzes, keuzes
Alle reacties Link kopieren
Ik snap die vrouwen niet. Jarenlang in de rotzooi of in een halve bouwval zitten omdat manlief niet meer weet hoe het recht te breien. Sorry hoor, maar dan bel ik toch écht na één maand al een aannemer of een klusbedrijf om het af te komen maken, no way dat ik dan lijdzaam jarenlang in de troep ga zitten.
Time for the real me to emerge, Possum! Get out the gladiolas!
Alle reacties Link kopieren
Ik snap die vrouwen niet. Jarenlang in de rotzooi of in een halve bouwval zitten omdat manlief niet meer weet hoe het recht te breien. Sorry hoor, maar dan bel ik toch écht na één maand al een aannemer of een klusbedrijf om het af te komen maken, no way dat ik dan lijdzaam jarenlang in de troep ga zitten.
Time for the real me to emerge, Possum! Get out the gladiolas!
Alle reacties Link kopieren




Ik kijk straks mee! Nog heel even stofzuigen zodat het hier niet op zo'n klushuis lijkt en een bepaald dier met lange tanden mailen en dan kom ik eraan!
Alle reacties Link kopieren
quote:pejeka schreef op 18 februari 2016 @ 20:02:

Ik snap die vrouwen niet. Jarenlang in de rotzooi of in een halve bouwval zitten omdat manlief niet meer weet hoe het recht te breien. Sorry hoor, maar dan bel ik toch écht na één maand al een aannemer of een klusbedrijf om het af te komen maken, no way dat ik dan lijdzaam jarenlang in de troep ga zitten.Ik snap ook nooit dat die vrouwen helemaal niks zelf doen. Waarom moet een man alles doen, kunnen die "vrouwtjes" niks?
Alle reacties Link kopieren
Ik zit er ook al klaar voor!

Heerlijk programma!
Tralalalala
Alle reacties Link kopieren
Wow! Hier wordt al getrasht terwijl het programma nog moet beginnen. Jullie zijn goed!!
Ik vind hier dingen van.
Alle reacties Link kopieren
quote:S0LEIL schreef op 18 februari 2016 @ 20:06:

[...]





Ik snap ook nooit dat die vrouwen helemaal niks zelf doen. Waarom moet een man alles doen, kunnen die "vrouwtjes" niks?Mij zou het ook nog kunnen gebeuren in een ander tijdperk. Heb 2 linkerhanden en snap niets van klussen. Ook mijn vriend stelt heel veel dingen uit. Maar sinds je werkelijk alles op YouTube terug kan vinden ben ik ook wel een stuk handiger geworden. ( dat ik 4 uur bezig ben geweest om 5 planken laminaat te leggen tellen we dan maar niet mee haha)
quote:pejeka schreef op 18 februari 2016 @ 20:02:

Ik snap die vrouwen niet. Jarenlang in de rotzooi of in een halve bouwval zitten omdat manlief niet meer weet hoe het recht te breien. Sorry hoor, maar dan bel ik toch écht na één maand al een aannemer of een klusbedrijf om het af te komen maken, no way dat ik dan lijdzaam jarenlang in de troep ga zitten.Ik hoorde Sjon vanochtend op de radio en hij zei dat ze de vrouwen dit seizoen ook iets harder gaan aanpakken. Die hebben het immers laten gebeuren.
Alle reacties Link kopieren
quote:pejeka schreef op 18 februari 2016 @ 20:02:

Ik snap die vrouwen niet. Jarenlang in de rotzooi of in een halve bouwval zitten omdat manlief niet meer weet hoe het recht te breien. Sorry hoor, maar dan bel ik toch écht na één maand al een aannemer of een klusbedrijf om het af te komen maken, no way dat ik dan lijdzaam jarenlang in de troep ga zitten.Ze hebben er gewoon alles voor over om Sjon een dagje bij hun thuis te hebben. Zou ik ook doen
Als het niet gaat zoals het moet, dan moet het maar zoals het gaat
Ik begrijp daar ook niks van, dat rolbevestigende gedrag. Help mijn man is klusser? Of help mijn vrouw zit op haar reet en wacht tot ik een keer wat ga doen?
quote:Penelope_ schreef op 18 februari 2016 @ 20:15:

Ik begrijp daar ook niks van, dat rolbevestigende gedrag. Help mijn man is klusser? Of help mijn vrouw zit op haar reet en wacht tot ik een keer wat ga doen?
Alle reacties Link kopieren
ja zit er weer klaar voor.
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
Ik mocht niks klussen van mijn ex, hij deed het immers beter. De grote bekken die ik hierover heb gekregen zijn niet op de vingers van één hand te tellen.



Gevolg was dat het huis bijna instortte (letterlijk!) van de niet afgemaakte klusjes en de reparaties die zich opstapelden. Maar toen had ik mijn boeltje allang gepakt ;) (niet alleen daarom)
Alle reacties Link kopieren
quote:pejeka schreef op 18 februari 2016 @ 20:02:

Ik snap die vrouwen niet. Jarenlang in de rotzooi of in een halve bouwval zitten omdat manlief niet meer weet hoe het recht te breien. Sorry hoor, maar dan bel ik toch écht na één maand al een aannemer of een klusbedrijf om het af te komen maken, no way dat ik dan lijdzaam jarenlang in de troep ga zitten.Moet je wel het geld voor hebben natuurlijk.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Alle reacties Link kopieren
Het programma zie ik niet zo vaak, wel de voorstukken, mijn partner ergert zich daar al aan. Nu is hij redelijk technisch aangelegd en ben ik van huis uit gewend dat mannen dat soort dingen gewoon doen (pa heeft tot zijn pensioen jaren in de bouw gezeten en moest nog alles doen, dus ja, timmerwerk, tegelwerk, metselwerk etc. alleen electra dat doet ie niet, dat mag mijn partner doen). Dat wil niet zeggen dat ik het niet kan, maar het is makkelijker als iemand anders het doet.

Jaren geleden bv was ik op een fietsvakantie en vertelde ik mijn ouders over onze avonturen "en toen had ik ineens een lekke band en moest ik in de wildernis mijn band plakken....." waarop mijn vader helemaal verbaasd was; "kun je dat zelf dan? waarom doe ik het dan altijd" Oeps.....
O ik liet mijn ex ook al te graag dat soort klussen doen hoor, maar no way dat ik in de bende ga zitten. Dan doe ik het zelf, of schakel ik (al dan niet betaalde) hulp in.
Alle reacties Link kopieren
Alle reacties Link kopieren
Zag ik het goed dat die vrouw direct een zwoele blik opzette toen ze de deur open deed voor Sjon?
Ik vind hier dingen van.
Alle reacties Link kopieren
O my!!!!! Ik ken deze vrouw
Ik ben hier al sinds 2003, maar dat schijnt Viva niet te kunnen weergeven
quote:Sabeltandcavia schreef op 18 februari 2016 @ 20:36:

Zag ik het goed dat die vrouw direct een zwoele blik opzette toen ze de deur open deed voor Sjon? Geef haar eens ongelijk
We krijgen volgens mij een dwarsligger vandaag.
Alle reacties Link kopieren
Weer



Wat heb ik gemist?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven