Entertainment alle pijlers

'Help, mijn man is klusser'

18-02-2016 19:58 2867 berichten
Alle reacties Link kopieren
Een nieuw seizoen 'Help, mijn man is klusser'. Wie Sjont er mee?



Ik vind hier dingen van.
Alle reacties Link kopieren
Jeetje die kerel is 61,en afgekeurd.

Die man heeft geen energie meer om te gaan klussen.
quote:cijfernerd schreef op 18 februari 2016 @ 20:37:

Jeetje die kerel is 61,en afgekeurd.

Die man heeft geen energie meer om te gaan klussen.Die man is te koppig in hulp in te schakelen, gok ik zo.
quote:Sabeltandcavia schreef op 18 februari 2016 @ 20:36:

Zag ik het goed dat die vrouw direct een zwoele blik opzette toen ze de deur open deed voor Sjon? De tekst op haar shirt zegt genoeg
Alle reacties Link kopieren
French Kiss op die trui? Hint naar Sjon?
Alle reacties Link kopieren
quote:a_nick_is_crini schreef op 18 februari 2016 @ 20:36:

O my!!!!! Ik ken deze vrouw Ohw vertel vertel!
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
quote:Timetraveler schreef op 18 februari 2016 @ 20:38:

French Kiss op die trui? Hint naar Sjon?Eerder naar Gordon's "Hotter than my daughter" ;)
Alle reacties Link kopieren
quote:Bloemetje2016 schreef op 18 februari 2016 @ 20:10:

[...]



Mij zou het ook nog kunnen gebeuren in een ander tijdperk. Heb 2 linkerhanden en snap niets van klussen. Ook mijn vriend stelt heel veel dingen uit. Maar sinds je werkelijk alles op YouTube terug kan vinden ben ik ook wel een stuk handiger geworden. ( dat ik 4 uur bezig ben geweest om 5 planken laminaat te leggen tellen we dan maar niet mee haha)



Maar als je beiden onhandig bent, of je weet dat je vriend een uitsteller is, dan koop je toch zeker geen klushuis?

Ik kan best veel zelf, maar ik vind het niet zo leuk om te doen en dus heb ik daar rekening mee gehouden bij het huis dat ik kocht.

En ik ga er verder van uit dat ik sommige dingen pas over een tijd doe, omdat ik ook een uitsteller ben (omdat ik heel veel dingen leuker vind om in het weekend te doen dan wéér iets schilderen of in elkaar timmeren).
Alle reacties Link kopieren
Maar ik ken deze vrouw dus, ze werkt bij ons in de apotheek. En ik lieg niet, maar ik denk altijd als ik haar zie dat zij ongelukkig is. Zo komt ze over. Maar nu zie ik hoe ze woont en kan ik me voorstellen dat ze niet gelukkig is.
Ik ben hier al sinds 2003, maar dat schijnt Viva niet te kunnen weergeven
Zal ze haar haar hebben aangepast op haar shirt of andersom?
Alle reacties Link kopieren
quote:Monatala schreef op 18 februari 2016 @ 20:13:

[...]





Ze hebben er gewoon alles voor over om Sjon een dagje bij hun thuis te hebben. Zou ik ook doen



Dát snap ik dan weer wel!

Ik vind dan ook dat Sjon een programma moet maken: Help, ik heb geen man om te klussen (of een hobby te hebben, of teveel geld uit te geven, maakt niet uit, als Sjon maar langskomt ).
Alle reacties Link kopieren
Ik gluur ook even mee. Hi!
"De cursus rietdekken is afgelast".

"Riet is ziek"
Alle reacties Link kopieren
Mijn god hoelang zitten ze al zo?
Wat een bende ook in dat huis, klussen is niet het enige wat er moet gebeuren...




Voor deze vrouw mag er een versie 'Help ik zoek een kapsel' gemaakt worden.
quote:a_nick_is_crini schreef op 18 februari 2016 @ 20:40:

Maar ik ken deze vrouw dus, ze werkt bij ons in de apotheek. En ik lieg niet, maar ik denk altijd als ik haar zie dat zij ongelukkig is. Zo komt ze over. Maar nu zie ik hoe ze woont en kan ik me voorstellen dat ze niet gelukkig is. Ik vind het altijd zo triest... Zag net al in het voorstukje dat die vriend niet zo prettig is. Wat zal zij al allemaal over zich heen hebben gekregen?
Alle reacties Link kopieren
quote:Sabeltandcavia schreef op 18 februari 2016 @ 20:36:

Zag ik het goed dat die vrouw direct een zwoele blik opzette toen ze de deur open deed voor Sjon? Dat gaat automatisch Caaf. Zou jij hem kunnen verbergen?
Alle reacties Link kopieren
Wel een lieve dochter.
Ik vind hier dingen van.
quote:Penelope_ schreef op 18 februari 2016 @ 20:41:

Wat een bende ook in dat huis, klussen is niet het enige wat er moet gebeuren...Ja, vind je het gek als de spullen van de te verbouwen ruimte in de woonkamer zijn geperst.
Alle reacties Link kopieren
Die man ziet er helemaal niet uit alsof hij van aanpakken weet.
"De cursus rietdekken is afgelast".

"Riet is ziek"
Alle reacties Link kopieren
quote:Pippin schreef op 18 februari 2016 @ 20:41:





Voor deze vrouw mag er een versie 'Help ik zoek een kapsel' gemaakt worden.



Pip!



En
Wat is er ,et deze man dan? is het een hork ja?
Alle reacties Link kopieren
Haha hij denkt doeiiiii, geen ge(french)kus en geklus met Sjon hoor!
Alle reacties Link kopieren
Ow
Oh wat een nare man.
Oh god, ik zie het al.



Ik hoop zo dat die vrouw inmiddels van hem af is

Met dit soort is niet te praten.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven