Napraattopic Deel 55

14-02-2016 13:44 2989 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.

Lees hier de OP van het Napraattopic.

Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.

Veel napraat plezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva en Viva Mod.team
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.

Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
quote:Dadel_ schreef op 24 februari 2016 @ 14:19:

[...]

Noem jij je patiënten ook gekkies? Nee dat denk ik niet. Niet echt repectvol of vind je van wel.

Volgens mij wordt het hier op het forum vaak 'liefhebbend' gebruikt.

Ik ervaar het iig niet als beledigend.
If something didn't work the first time, start getting used to that feeling.
Week 10 van de Extremely Demotivational Calendar
quote:Dadel_ schreef op 24 februari 2016 @ 14:17:

[...]

Ja door WD-40. Zou je ook uitlokken/provoceren kunnen noemen.Ik kom niet met die zin van Tass28 aanzetten, maar wel een leuke hobby de boel omdraaien. Gaat goed lukken.
quote:Dadel_ schreef op 24 februari 2016 @ 14:19:

[...]

Noem jij je patiënten ook gekkies? Nee dat denk ik niet. Niet echt repectvol of vind je van wel.Nee, natuurlijk noem ik mijn patiënten geen gekkies. Mogen ze wel over zichzelf zeggen van mij, dus ik begrijp goed dat Moi zichzelf en anderen gekkies noemt. Ze bedoelt er in mijn ogen niets naars mee, zo lees ik het iig niet.
Het vivaforum heeft wel een hoop regels waar de werkelijkheid slecht in past. *Feow
quote:Solomio schreef op 24 februari 2016 @ 14:21:

[...]

Volgens mij wordt het hier op het forum vaak 'liefhebbend' gebruikt.

Ik ervaar het iig niet als beledigend.

Moiren heeft het niet over ( zogenaamd bedoeld als) liefhebbend(e). Die heeft het over mensen die echt psychisch niet in orde zijn. Je gaat als arts toch een patiënt geen gekkie noemen.

Maar Yasmijn bedoeld het helemaal niet liefhebbend hoor. En anderen ook niet. Maar iedereen mag jou voortaan Gekkie noemen.
Sinds wanneer kunnen mensen met 'psychische' aandoeningen allemaal ineens niet meer een forum openenen en dan wat tikken met hun handjes?

Gaan je handjes kapot dan?
quote:Kia-Ora schreef op 24 februari 2016 @ 14:24:

[...]

Nee, natuurlijk noem ik mijn patiënten geen gekkies. Mogen ze wel over zichzelf zeggen van mij, dus ik begrijp goed dat Moi zichzelf en anderen gekkies noemt. Ze bedoelt er in mijn ogen niets naars mee, zo lees ik het iig niet.Huh dus Moiren is een patiënt van jou.
quote:Dadel_ schreef op 24 februari 2016 @ 14:28:

[...]

Moiren heeft het niet over ( zogenaamd bedoeld als) liefhebbend(e). Die heeft het over mensen die echt psychisch niet in orde zijn. Je gaat als arts toch een patiënt geen gekkie noemen.

Maar Yasmijn bedoeld het helemaal niet liefhebbend hoor. En anderen ook niet. Maar iedereen mag jou voortaan Gekkie noemen.Mij wel ja. Ik vind dat juist helemaal geen nare term. Maar dat zal zeker ook te maken hebben met dat ik degenen die dat zeggen beter ken.
quote:Dadel_ schreef op 24 februari 2016 @ 14:30:

[...]

Huh dus Moiren is een patiënt van jou.
quote:WD-40 schreef op 24 februari 2016 @ 14:21:

[...]

Ik kom niet met die zin van Tass28 aanzetten, maar wel een leuke hobby de boel omdraaien. Gaat goed lukken.De boel omdraaien waar heb je het over?
Ach ik ben hier ook wel eens als sneer een certified nutcase genoemt, lekker boeien dat iemand zulke dingen roept om een discussie denken te moeten winnen.

Als het liefkozend is of als zelfspot vind ik het prima. Als het is om te kwetsen kan je staffen als je wil.

Je hebt gewoon weer iets om over door te zaniken.
quote:Goede-Fee schreef op 24 februari 2016 @ 14:29:

Sinds wanneer kunnen mensen met 'psychische' aandoeningen allemaal ineens niet meer een forum openenen en dan wat tikken met hun handjes?

Gaan je handjes kapot dan?Nee dan ga je aan het scherm likken enzo.
quote:Star schreef op 24 februari 2016 @ 14:34:

[...]

Nee dan ga je aan het scherm likken enzo.
quote:Solomio schreef op 24 februari 2016 @ 14:32:

[...]

Ja ik weet ook wel dat het niet echt zo is maar dan moet de zin anders en niet achter elkaar geformuleerd worden. Want zo staat het er nu.

Dat heet nou alles omdraaien doen een aantal hier bij Tas ook.
quote:Dadel_ schreef op 24 februari 2016 @ 14:28:

[...]

Maar Yasmijn bedoeld het helemaal niet liefhebbend hoor. En anderen ook niet. Maar iedereen mag jou voortaan Gekkie noemen.

Moi is geen arts en bedoelt mijn inziens niets naars met haar woorden. Ze had er ook psychiatrische patiënten neer kunnen zetten. Moet eerlijk zeggen dat ik gekkie vriendelijker vind klinken, psychiatrisch patiënt klinkt vrij hard (ondanks dat het zo is natuurlijk). Daarbij ken ik de humor van Moi een beetje dat kan ook uitmaken in hoe ik het lees.

Maar jij valt over gekkie... ik val over heel wat naardere dingen die jij over de medemens durft te zeggen.
Het vivaforum heeft wel een hoop regels waar de werkelijkheid slecht in past. *Feow

[...]

Nee dan ga je aan het scherm likken enzo.Owwww, ja tikt dan wat moeilijker maar als ze echt willen moet dat ook nog wel lukken, likken en tikken tegelijk.
quote:Dadel_ schreef op 24 februari 2016 @ 14:35:

[...]

Ja ik weet ook wel dat het niet echt zo is maar dan moet de zin anders en niet achter elkaar geformuleerd worden. Want zo staat het er nu.

Dat heet nou alles omdraaien doen een aantal hier bij Tas ook.Welnee, zo staat het er helemaal niet. Wel een mooi voorbeeld van de boel omdraaien.
quote:Dadel_ schreef op 24 februari 2016 @ 14:30:

[...]

Huh dus Moiren is een patiënt van jou.Uiteraard... heel Nederland heeft maar één en dezelfde behandelaar, ik dus. Daarom gaat het ook zo goed met sommigen hier nu ik ziek thuis zit.
Ik ga een fruitcake bakken zo.
quote:Star schreef op 24 februari 2016 @ 14:37:

Ik ga een fruitcake bakken zo.Tss.

[...]

Nee dan ga je aan het scherm likken enzo.Huh? Is dat raar dan?
Life is short. Eat dessert first.

[...]

Nee dan ga je aan het scherm likken enzo.Daar zou mijn scherm een stuk schoner van worden.

[...]

Nee dan ga je aan het scherm likken enzo. Vast hierdoor.
quote:Kia-Ora schreef op 24 februari 2016 @ 14:35:

[...]

Moi is geen arts en bedoelt mijn inziens niets naars met haar woorden. Ze had er ook psychiatrische patiënten neer kunnen zetten. Moet eerlijk zeggen dat ik gekkie vriendelijker vind klinken, psychiatrisch patiënt klinkt vrij hard (ondanks dat het zo is natuurlijk). Daarbij ken ik de humor van Moi een beetje dat kan ook uitmaken in hoe ik het lees.

Maar jij valt over gekkie... ik val over heel wat naardere dingen die jij over de medemens durft te zeggen.

Ik weet dat Moiren geen arts is.

Maar vertel wat voor naars heb ik allemaal gezegd? Of bedoel je gewoon mijn mening? Ik heb helemaal niets naars gezegd Kia.
quote:doornroosje9 schreef op 24 februari 2016 @ 14:39:

[...]

Huh? Is dat raar dan?Niets raars aan hoor, net zoals op je toetsenbord zitten niet raar is. Laat ze maar kletsen.
Kijk deze kan ook tikken en plakken tussen het likken door!

What if cannabis cured cancer

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven