Viva zoekt alle pijlers

Wat vind jij van VIVA MAMA online?

25-02-2016 14:28 22 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,



Zwanger worden, zwanger zijn, niet meer zwanger zijn, baby’s, opgroeiende kinderen: op het forum en op viva.nl/mama wordt er veel over gesproken. Jullie beantwoorden elkaars vragen, geven tips en bieden steun en wij delen verhalen, columns en andere artikelen waarvan we denken dat ze relevant zijn. Hoe kunnen we dit volgens jullie beter doen? Wij zijn benieuwd!



Voor een onderzoek naar de online wensen en behoeften van (aanstaande) moeders willen we graag weten wat jullie mening is over de content (artikelen, video’s, columns, etc.) op viva.nl/mama. Wij zijn benieuwd:



Wat vind je het leukst op viva.nl/mama?

Wat vind je minder leuk op viva.nl/mama?

Wat mis je nog op viva.nl/mama?



Wil je nog meer kwijt met betrekking tot VIVA MAMA? Geef je dan op voor het VIVA MAMA panelgesprek. Op vrijdag 11 maart nodigen we je daarvoor graag uit op de VIVA-redactie in Hoofddorp. Hier krijg je een rondleiding en vragen we je het hemd van het lijf over VIVA MAMA online.



Mail je naam, leeftijd en telefoonnummer naar redactie@viva.nl o.v.v. Panelgesprek.

Let op: er is een beperkt aantal plekken beschikbaar. Wie weet tot 11 maart!





Groetjes,

de VIVA-redactie
Ik vergeet altijd dat er een blad en een hele website bij dit forum horen..
Alle reacties Link kopieren
quote:mwcactus schreef op 25 februari 2016 @ 14:46:

Ik vergeet altijd dat er een blad en een hele website bij dit forum horen..haha ik ook. en soms denk ik in de winkel: ah. ik gebruik het forum zo intensief, laat ik eens zo'n blad kopen. maar het is eigenlijk niet zo'n leuk blad :-)
En doooooor!
Alle reacties Link kopieren
Ik heb het nog nooit gelezen.
Alle reacties Link kopieren
Ik wist niet eens dat het nog bestond.
Les temps sont durs pour les rêveurs...
Alle reacties Link kopieren
Nooit van de site gehoord.

Het blad Viva Mama nog wel, maar dat is inmiddels 13 jaar geleden.

Betty White: "Once you go blackberry... Hmmmmmhmmmm"
Alle reacties Link kopieren
Ik kijk er wel eens op, maar niet heel vaak. Moet ook eerlijk zeggen dat ik het vergeet. Ik vind de onderwerpen wel meestal leuk.
Read until you drop
Alle reacties Link kopieren
Ik wist niet eens dat viva/mama bestond.



Net even gekeken,maar volgens mij heb je veel meer aan de kinderen & zwanger pijler van het forum. De antwoorden op de viva.nl/mama is (wat ik nu zo snel even zie) net zo willekeurig als "leer pijpen in 5 stappen". Een beetje standaard, kort door de bocht. Terwijl hier op het forum je tenminste (vaak) goede feedbackkrijgt.
Ik heb ook even gekeken, en gezien dat ik geciteerd ben. Dat was dan wel even een hoogtepuntje
Ik had een abbo. Cadeau gekregen. Om heel eerlijk te zijn, de tijdschriften liggen nog steeds ongelezen in mijn kast. En de laatste dateert al van minimaal 3-kwart jaar geleden.

Vind het gewoonweg niet interessant ogen.

Toen het abbo afliep heb ik dat dan ook niet willen verlengen.

Ik ben geen tijdschriftenmens.
quote:Lady_Voldemort schreef op 25 februari 2016 @ 16:48:

Ik heb ook even gekeken, en gezien dat ik geciteerd ben. Dat was dan wel even een hoogtepuntje Jij weer!
quote:Troeteltje schreef op 25 februari 2016 @ 17:00:

[...]



Jij weer! De eerlijkheid gebiedt me te zeggen dat ik niet de enige forummer was die er geciteerd werd hoor. Bij lange na niet.
Zal ik eens een kijkje nemen? Misschien is mijn alter ego van lang geleden, of van recent, ook ergens te bespeuren.
Alle reacties Link kopieren
quote:Lady_Voldemort schreef op 25 februari 2016 @ 17:02:

[...]





De eerlijkheid gebiedt me te zeggen dat ik niet de enige forummer was die er geciteerd werd hoor. Bij lange na niet.



Ik heb eens zitten neuzen en verrek! Ik ook.



Ze halen hun inspiratie dus rechtstreeks van het forum.
Les temps sont durs pour les rêveurs...
We zitten hier natuurlijk ook niet voor de kat zijn kut te schrijven he.
Alle reacties Link kopieren
Nee dat is waar. Daar heb je helemaal gelijk in. We schrijven om geciteerd te worden.
Les temps sont durs pour les rêveurs...
Maareh....dan zijn we dus blijkbaar, voor mij, oninteressant. Want tijdschriften liggen te verstoffen, ongelezen en wel. En daarin worden eveneens citaten aangehaald.
Alle reacties Link kopieren
quote:Lady_Voldemort schreef op 25 februari 2016 @ 17:02:

[...]





De eerlijkheid gebiedt me te zeggen dat ik niet de enige forummer was die er geciteerd werd hoor. Bij lange na niet.Met mijn vorige nick ben ik nog geciteerd in de papieren Viva. Een topic dat ging over een vibratorinruilactie van een niet nader te noemen vrouwvriendelijk erotisch postorderbedrijf.



Mijn waardevolle bijdrage:



"Smakelijk... "
Betty White: "Once you go blackberry... Hmmmmmhmmmm"
Alle reacties Link kopieren
quote:Troeteltje schreef op 25 februari 2016 @ 18:11:

Maareh....dan zijn we dus blijkbaar, voor mij, oninteressant. Want tijdschriften liggen te verstoffen, ongelezen en wel. En daarin worden eveneens citaten aangehaald.





De topics waaruit inspiratie is geput om het papieren blad te maken liggen natuurlijk allang ergens in de krochten van het forum te verstoffen. Je gaat toch ook niet elke week oude topics opgraven, die niet meer actief zjn.



Bij de papieren versie krijg je dan het "dat heb ik toch al gelezen gevoel".
Betty White: "Once you go blackberry... Hmmmmmhmmmm"
Alle reacties Link kopieren
Oh, vandaar. We zijn gratis ghostwriters.

Sanoma, koester je forummers dus.





"Elke zondag zetten we een populair topic – voor en door moeders – van het VIVA forum in de schijnwerpers. Deze week: Na de bevalling, ga ik… Wil jij zelf ook meepraten op het VIVA-forum? Ga dan naar de pijlers Kinderen of Zwanger."



"Elke donderdag bespreken we een populair topic van het VIVA-forum. Deze week: Wat als je vriend close is met een andere vrouw?"
Betty White: "Once you go blackberry... Hmmmmmhmmmm"
Alle reacties Link kopieren
Beste allemaal,



Het klopt inderdaad dat VIVA jullie leerzame, soms grappige, hart onder de riem stekende, tips en bemoedigende reacties uit topics soms samenvat in blogs. Wij merken uit reacties dat vrouwen zichzelf hier enorm in herkennen én dat de blogs hen aanmoedigen zelf deel te nemen binnen het forum.



In jullie reacties bespeur ik hier en daar al het een en ander aan nuttige tips voor VIVA mama. Het verwerken van jullie feedback gaat beter als jullie na het bezoeken van viva.nl/mama, de volgende drie vragen (in het kort) zouden willen beantwoorden.



Wat vind je het leukst op viva.nl/mama?

Wat vind je minder leuk op viva.nl/mama?

Wat mis je nog op viva.nl/mama?



Nogmaals bedankt, jullie feedback is erg waardevol voor ons!



Daphne
Alle reacties Link kopieren
Leukst ? Geen idee. Het richt zich op klein grut.

Minder leuk ? Klein grut.

Wat mis ik ? Pubers.



Je forum wordt ouder, je forummers ook. Er lopen hier ook behoorlijk wat grootouders rond.



Misschien iets plaatsen over waarom je niet moet verwachten dat opa&oma hun leven opzij gaan zetten voor hun kleinkind(eren) ? Ik heb collega's die vaak hun kleinkind bij de opvang moeten ophalen, zij zijn daar drukker mee dan ik ooit voor mijn eigen kind....



Snoezekind is 13, wat ben ik blij dat we eindelijk weer wat vrijheid krijgen.

Geen speelafspraakjes meer regelen etc.
Betty White: "Once you go blackberry... Hmmmmmhmmmm"

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven