Positiekleding primark Eindhoven?

27-02-2016 08:10 22 berichten
Alle reacties Link kopieren
Goedemorgen! Weet niet of er al iemand wakker is met een antwoord, maar weet er toevallig iemand of ze positiekleding hebben bij de primark in Eindhoven? Ga zometeen die kant op maar vermijd zulke winkels liever. Maar aangezien ik op weinig plekken positiebroeken kan vinden die me passen, hoop ik dat ik daar kan slagen!

Bedankt alvast!
Alle reacties Link kopieren
Geen idee. Om de hoek zit een grote C&A, die zal wel positiekleding hebben.
Alle reacties Link kopieren
Heb het daar nog nooit gezien en loop er regelmatig binnen.
Ik denk niet dat de Primark positiekleding heeft?

ZE gaan wel ver in hun maat, tot maat 20 (is denk ik 48) dus wellicht kun je kleding wel aan als positiekleding.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb nog nooit positiekleding bij de Primark gezien.
Alle reacties Link kopieren
Primark heeft geen positiekleding volgens mij. Ik kon t in elk geval niet vinden.
Alle reacties Link kopieren
De c&a kan ik ook eens proberen, die bij mij in het dorp heeft het niet omdat het een klein filiaal is. Koop het liever fysiek want via internet hou ik niet zo van.

Het nadeel bij mij is dat ik juist smal ben, dus heb bijna de kleinste maat broek nodig met eventueel een fijne buikband, maar deze zijn vaak ook al te breed in het middel. Bedankt voor de tips in ieder geval!
Alle reacties Link kopieren
Ik ben er 2x geweest, beide keren hadden ze niets.

Wel in ehv: prenatal, h&m heuvelgalerie, c&a (klein beetje), miss etam (idem), innana (boetiek met duurdere merken)
Alle reacties Link kopieren
quote:Het-groepje schreef op 27 februari 2016 @ 08:18:

Ik denk niet dat de Primark positiekleding heeft?

ZE gaan wel ver in hun maat, tot maat 20 (is denk ik 48) dus wellicht kun je kleding wel aan als positiekleding.Dat werkt voor broeken niet. Dan heb je mega wijde pijpen en enorm veel ruimte bij je kont als je normaal een kleinere maar hebt. En waarschijnlijk nog niet genoeg ruimte voor een buik met 8 maanden.
Alle reacties Link kopieren
Sommige filialen van Primark schijnen positiekleding te hebben, maar Eindhoven niet.

Als aanvulling op bovengenoemde winkels kun je ook nog bij H&M kijken, die hebben wel positiekleding.





Edit: o, H&M was al wel genoemd
Noppies hebben volgens mij vanaf taillemaat 25, mcht je bij de primark niet slagen
quote:nev schreef op 27 februari 2016 @ 08:27:

[...]





Dat werkt voor broeken niet. Dan heb je mega wijde pijpen en enorm veel ruimte bij je kont als je normaal een kleinere maar hebt. En waarschijnlijk nog niet genoeg ruimte voor een buik met 8 maanden.



Ben zelf zwanger geweest en bij mij paste dat wel met bepaalde skinny's. Beter dan sommige positiebroeken. En heb dunnere benen.

Die skinny's lage taille maat 20 zaten heerlijk van de Primark.
Volgens mij niet, kom er ook regelmatig.



H&m in de heuvel heeft wel een kleine afdeling, als je binnengaat ongeveer halverwege aan de linkerkant net na / naast de roltrap
Alle reacties Link kopieren
H&M is al genoemd, maar ik wil toch ook echt nog even zeggen dat zij supergave zwangerschapsjeans hebben. Ik hoop voor jou ook in jouw maat. Succes met shoppen!
Als je twee keer turbo zegt, vlieg ik in brand!
Ik heb er toen één shirt gevonden dat positie was, maar dat hangt dus tussen de gewone collectie en dat was ook goed twee jaar geleden. H&M geeft meer succes denk ik.
Alle reacties Link kopieren
Er zit in Eindhoven ook een winkeltje speciaal voor positie kleding. Innana heet die winkel
Alle reacties Link kopieren
Ik heb bij primark twee toffe jeans gehaald en die voor twee tientjes laten vermaken tot zwangerschapsbroek. Was in totaal ¤30 per broek kwijt. Ook nog een optie als je (net als ik) 95% van alle positiekleding saai vind en er toch een beetje hip bij wil lopen.

Overigens heb ik wel wat kleding van hm, die hebben hier en daar nog wel wat leuks.
Everything will be okay in the end. If it's not okay, it's not the end.
Alle reacties Link kopieren
Ik dacht dat ik wel eens positiekleding heb gezien bij de Primark in Eindhoven. Op de eerste verdieping naast de paskamers dacht ik. Volgens mij was het niet veel, maar hingen er in ieder geval een paar broeken. Helaas weet ik het dus niet zeker, dus heb je hier eigenlijk niks aan haha



Succes TO!
Alle reacties Link kopieren
Ik vond online toch het handigst meeste winkels hadden niets of je moest online bestellen en dan kon je in de winkel komen passen... Was niet echt mijn idee van handig...

Maar goed dat was je vraag niet
Alle reacties Link kopieren
Bij de primark kreeg ik helaas niets gevonden! Heb 1 broek gevonden met elastiek, zonder zo'n band eraan vast. Helaas was dat ook echt de enige in zo'n model. Misschien hebben ze op internet nog wel meer modellen daarvan, weet de maat nu in ieder wel dus zou eventueel daar wel online kunnen bestellen. Bedankt dames!
Alle reacties Link kopieren
Ik heb wel eens een positie broek en een.aantal voedingsbhs gekocht bij primark
Kijk eens bij de newyorker! Heb daar een "gewone" nette broek gekocht maar dan met elastiek bovenaan.. draag m nu op zn strakst naar zit veel ruimte in om te groeien:) een langer shirt erover en niemand ziet dat het een ander broek is dan ik gewoonlijk draag..

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven