Viva zoekt alle pijlers

Koningsdag: mode en dilemma's

02-03-2016 09:43 42 berichten
Hoi forummers!



In VIVA 17 plaatsen we een dossier over Koningsdag-mode, met allerlei tips en tricks. Wat zijn jouw grootste outfitdilemma's op Koningsdag? En wat is jullie beste manier om kleding te verkopen?



Als je je dilemma's en tips met ons wilt delen: graag! Wie weet zie je ‘m terug in VIVA 17.
Alle reacties Link kopieren
quote:missmisery schreef op 02 maart 2016 @ 10:15:

Ik doe dit aan.

[afbeelding]



Cool, ik trek dit aan.



I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
Hoezo dilemma? Elke Viva-vrouw doet toch een oranje King Louie jurk aan met bijpassende oranje legging en Shabbies En oranje bloemen aan het stuur van de fiets?

Ga mij niet vertellen dat iemand wat anders aandoet.
Alle reacties Link kopieren
Om aan het jaarlijkse dilemma en de bijbehorende trauma's te ontkomen zorg ik gewoon dat ik dit jaar in het buitenland zit zodat die hele Koningsdag ongemerkt aan me voorbij gaat.
Alle reacties Link kopieren
"I'm gonna see if you know the words to this song. If you don't you better ask somebody!"
Alle reacties Link kopieren
Wie bedenkt dit soort onderwerpen voor de Viva?!!
Alle reacties Link kopieren
quote:Goede-Fee schreef op 02 maart 2016 @ 10:00:

Ow jee zijn we de Yes geworden?
Alle reacties Link kopieren
quote:missmisery schreef op 02 maart 2016 @ 10:15:

Ik doe dit aan.

[img]http://www.themakleding.nu/media/catalo ... olland.jpg[/img]





Dillema:





Ga ik voor die of de variant in rood, wit blauw?
You can breathe, you can blink, you can cry. Hell, you’re all gonna be doing that.
Alle reacties Link kopieren




Ik heb geen dilemma, ik heb namelijk maar 1 oranje T-shirt dat al jaren dienst doet op Koningsdag, vroegah Koninginnedag en tijdens WK's en EK's.



Zijn er echt mensen die ouder zijn dan 16 die hier mee bezig zijn voor koningsdag? Nee toch? Niet hier op viva lijkt me. Wat een non-onderwerp en wat een duidelijk teken dat de doelgroep niet wordt aangevoeld. Ik lees het blad zelden, maar ook daar denk ik niet dat een item als dit echt aanslaat.
Alle reacties Link kopieren
En http://www.mtv.com/news/w ... gaga-london-weekend-3.jpg als ik in de mood ben voor lekker luchtig en alles wil laten uitwaaien.
You can breathe, you can blink, you can cry. Hell, you’re all gonna be doing that.
Alle reacties Link kopieren
Leuk, violetskies. Je hebt er ook écht het figuurtje voor



"I'm gonna see if you know the words to this song. If you don't you better ask somebody!"
Alle reacties Link kopieren
quote:missmisery schreef op 02 maart 2016 @ 10:15:

Ik doe dit aan.

[img]http://www.themakleding.nu/media/catalo ... olland.jpg[/img]

Nou als je dit aan doet, snap ik het dilemma wel hoor!

Ik bedoel, hoe ga je het dan doen wanneer je iets wil eten of drinken op de vrijmarkt/koningsdagfestival?
Alle reacties Link kopieren
quote:groenebroek schreef op 02 maart 2016 @ 11:21:

[...]



Nou als je dit aan doet, snap ik het dilemma wel hoor!

Ik bedoel, hoe ga je het dan doen wanneer je iets wil eten of drinken op de vrijmarkt/koningsdagfestival?



Drinken kan gewoon door het pak! Je krijgt er wel een mooie natte plek van.

Roken gaat ook gewoon.



Eten is wel moeilijker.
Alle reacties Link kopieren
quote:Teemo schreef op 02 maart 2016 @ 10:16:

En voor diegenen die dit topic onzin vinden, jullie hebben vast nog nooit een echte outfitdilemma gehad, en dan ook nog al die bijwerkingen zoals nachtmerries dat iemand dezelfde outfit aandoet als jij ow jawel hoor. Had ik vorig jaar met koningsdag ook. Ik draag normaal nooit geen oranje, dacht laat ik eens voor een dag een keer gek doen en oranje dragen... en wat denk je... De hele stad had blijkbaar hetzelfde idee! wat een nachtmerrie
Alle reacties Link kopieren
quote:groenebroek schreef op 02 maart 2016 @ 11:21:

[...]



Nou als je dit aan doet, snap ik het dilemma wel hoor!

Ik bedoel, hoe ga je het dan doen wanneer je iets wil eten of drinken op de vrijmarkt/koningsdagfestival?

Eten en drinken is echt zo 2015.

Ik neem een hand vol hennepgras, zo kan ik de hele dag herkauwen.
Silence is golden. Duct tape is silver.
Alle reacties Link kopieren
quote:AnAppleADay schreef op 02 maart 2016 @ 11:25:

[...]

Drinken kan gewoon door het pak! Je krijgt er wel een mooie natte plek van.

Roken gaat ook gewoon.



Eten is wel moeilijker.Nee hoor, gewoon een keer een soepje kan best.
"I'm gonna see if you know the words to this song. If you don't you better ask somebody!"
Alle reacties Link kopieren
Verroest, nu weet ik pas waarom ik de laatste jaren zo vreemd aangekeken werd.. ik had mijn groene outfit aan
De waarheid is dat iedereen zomaar wat probeert
Wanneer ligt die Viva 17 in de winkel? Op 1 april?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven