Welke naam past bij .......
maandag 13 januari 2014 om 12:35
zaterdag 27 februari 2016 om 21:31
Dank je Teemo! Leuke ideeën en heel mooi om al zo'n combi te zien, maakt het al echter
Vince klinkt wat te 'maffia', Mats of Nino is wat te exotisch. De andere namen gewoon minder gevoel bij... Bij de meisjesnamen: Maya of Ninthe wat te exotisch, Nena te Duits. Janna vind ik mooi maar man minder . Noa en Marijn zijn wat te unisex.
Lieke en Sanne vallen wel in de smaak! Leon of Luuk lijkt ook wel wat, maar jongensnamen vinden we toch een stuk lastiger...
Vince klinkt wat te 'maffia', Mats of Nino is wat te exotisch. De andere namen gewoon minder gevoel bij... Bij de meisjesnamen: Maya of Ninthe wat te exotisch, Nena te Duits. Janna vind ik mooi maar man minder . Noa en Marijn zijn wat te unisex.
Lieke en Sanne vallen wel in de smaak! Leon of Luuk lijkt ook wel wat, maar jongensnamen vinden we toch een stuk lastiger...
zaterdag 27 februari 2016 om 21:51
Gefeliciteerd, muziekmeisje! Hier nog wat ideeën, misschien zit er iets tussen.
MM
Evi en Mara
Evi en Lara
Evi en Loes
Evi en Mirte
Evi en Lise
Evi en Pien
Evi en Juna
MJ
Evi en Pim
Evi en Jens
Evi en Job
Evi en Roan
Evi en Loek
Evi en Nils
Evi en Joris
Evi en Milan
JJ
Combinaties van de jongensnamen hierboven.
Of misschien nog: Levi, Tom, Jasper, Lucas, Sil
MM
Evi en Mara
Evi en Lara
Evi en Loes
Evi en Mirte
Evi en Lise
Evi en Pien
Evi en Juna
MJ
Evi en Pim
Evi en Jens
Evi en Job
Evi en Roan
Evi en Loek
Evi en Nils
Evi en Joris
Evi en Milan
JJ
Combinaties van de jongensnamen hierboven.
Of misschien nog: Levi, Tom, Jasper, Lucas, Sil
zaterdag 27 februari 2016 om 21:52
Muziekmeisje, gefeliciteerd met de tweelingzwangerschap. Ik zou denken dat je eerst en lijstje maakt met namen die je mooi vindt en dan pas gaat kijken naar de combinatie. Een lijstje dus:
Jens
Bram
Wouter
Sam
Stan
Koen
Joep
Raf
Tim
Thijs
Stijn
Lars
Guus
Rein
Ward
Gijs
Pim
Job
Krijn
Joris
Boris
Jasper
Joost
Freek
Rens
Bob
Huub
Jurre
Sjuul
Sarah
Veerle
Merle
Lisa
Rosa
Norah
Tara
Mirthe
Lenne
Fenna
Floor
Fleur
Jolijn
Leah
Suze
Sanne
Eline
Lynn
Isa
Anna
Ninthe
Tessa
Iris
Amber
Mara
Imke
Julie
Emma
Stella
Lauren
Jindra
Ik heb een tijdje over dit lijstje gedaan dus ik zie dat er inmiddels heel wat dubbele zijn...excuus
Jens
Bram
Wouter
Sam
Stan
Koen
Joep
Raf
Tim
Thijs
Stijn
Lars
Guus
Rein
Ward
Gijs
Pim
Job
Krijn
Joris
Boris
Jasper
Joost
Freek
Rens
Bob
Huub
Jurre
Sjuul
Sarah
Veerle
Merle
Lisa
Rosa
Norah
Tara
Mirthe
Lenne
Fenna
Floor
Fleur
Jolijn
Leah
Suze
Sanne
Eline
Lynn
Isa
Anna
Ninthe
Tessa
Iris
Amber
Mara
Imke
Julie
Emma
Stella
Lauren
Jindra
Ik heb een tijdje over dit lijstje gedaan dus ik zie dat er inmiddels heel wat dubbele zijn...excuus
zondag 28 februari 2016 om 09:25
zondag 28 februari 2016 om 12:37
quote:muziekmeisje schreef op 27 februari 2016 @ 21:31:
Dank je Teemo! Leuke ideeën en heel mooi om al zo'n combi te zien, maakt het al echter
Lieke en Sanne vallen wel in de smaak! Leon of Luuk lijkt ook wel wat, maar jongensnamen vinden we toch een stuk lastiger...Misschien dan Jonne?
Lieke en Sanne vallen wel in de smaak! Leon of Luuk lijkt ook wel wat, maar jongensnamen vinden we toch een stuk lastiger...Misschien dan Jonne?
Ik spreek toch geen Chinees?!
zondag 28 februari 2016 om 14:49
Hoi,
Ik ben zwanger van de tweede, we weten niet (nog) of het een jongen of meisje is.
Onze dochter heet S.aar.
Deze namen hebben we in gedachten:
Meisje:
- Mila
- Keet
- Daantje
- Lotte
Jongen:
- Daan
- Mats
- Tijn
Welke namen vinden jullie leuk? Hebben jullie misschien nog leuke ideeën?
Alvast bedankt!
Ik ben zwanger van de tweede, we weten niet (nog) of het een jongen of meisje is.
Onze dochter heet S.aar.
Deze namen hebben we in gedachten:
Meisje:
- Mila
- Keet
- Daantje
- Lotte
Jongen:
- Daan
- Mats
- Tijn
Welke namen vinden jullie leuk? Hebben jullie misschien nog leuke ideeën?
Alvast bedankt!
zondag 28 februari 2016 om 15:01
Mila en Lotte vind ik leuk. Daantje vind ik een klein jongetje en Keet verwijst voor mij naar zo'n bouwkeet waar bouwvakkers zitten in hun pauze of een ruimte waar jongeren zich klem zuipen voordat ze op stap gaan. Niet heel charmant.
Ideeën:
Guusje
Fiene
Iris
Lotta
Gwen
Evi
Van de jongensnamen vind ik Tijn altijd zo'n soort halve naam, kan het niet goed uitleggen. Mats heb ik een (onredelijke) gruwelijke hekel aan en Daan vind ik persoonlijk heel erg dertien in een dozijn. Ideeën:
Mees
Guus
Len
Ties
Stan
Stef
Niek
Nick
Ideeën:
Guusje
Fiene
Iris
Lotta
Gwen
Evi
Van de jongensnamen vind ik Tijn altijd zo'n soort halve naam, kan het niet goed uitleggen. Mats heb ik een (onredelijke) gruwelijke hekel aan en Daan vind ik persoonlijk heel erg dertien in een dozijn. Ideeën:
Mees
Guus
Len
Ties
Stan
Stef
Niek
Nick
zondag 28 februari 2016 om 19:18
Bedankt knotje, mendy, frambloosje en missshopping!
Rosa, Lynn, Lea vinden we ook mooi! Iris of Mara gaan ook mee. Tara is bijzonder, moeten we even over de tong laten rollen.
Bart, Loek en Nils vallen ook in de smaak!
Jonne wordt hem niet, klinkt weer te scandinavisch.
Bedankt weer, super! We gaan de shortlist weer even laten staan en bezinken... En kijken of we daarna kunnen wachten tot 20w echo.
Rosa, Lynn, Lea vinden we ook mooi! Iris of Mara gaan ook mee. Tara is bijzonder, moeten we even over de tong laten rollen.
Bart, Loek en Nils vallen ook in de smaak!
Jonne wordt hem niet, klinkt weer te scandinavisch.
Bedankt weer, super! We gaan de shortlist weer even laten staan en bezinken... En kijken of we daarna kunnen wachten tot 20w echo.
vrijdag 4 maart 2016 om 23:30
he meiden,
sinds een dikke maand weten we dat we een tweede jongen krijgen! erg leuk!
Wat vinden jullie passen bij K.asper?
Namen die het om diverse redenen niet gaan worden (maar we, of ja ik, wel okay vinden): Jesse, Jurre, Vic, Bram, Tobias, Ferris.
Timo is nog een kanshebber, en verder komen we niet.
Welke naam vinden jullie leuk bij onze eerste passen?
Dank alvast voor de reacties!!
Namen die het om diverse redenen niet gaan worden (maar we, of ja ik, wel okay vinden): Jesse, Jurre, Vic, Bram, Tobias, Ferris.
zaterdag 5 maart 2016 om 11:32
quote:eetstokje schreef op 04 maart 2016 @ 23:30:
he meiden,
Tijmen
Simon
Siem
Twan
Timme
Len
Jart/Jard
Elmar
Ebian
Floris
Mart/Marten
Quinten
Xander
Alec
Menno
Nick
Joris
Joas
Lucas
Justin
Fedde
he meiden,
Tijmen
Simon
Siem
Twan
Timme
Len
Jart/Jard
Elmar
Ebian
Floris
Mart/Marten
Quinten
Xander
Alec
Menno
Nick
Joris
Joas
Lucas
Justin
Fedde
zaterdag 5 maart 2016 om 15:58
Ik heb ook een klein beetje hulp nodig, ben over een paar weken uitgerekend van onze tweede jongen. De eerste heet Nils en voor de tweede hebben we nog geen naam. Sven vinden we wel leuk, maar ik ben bang voor een Scandinavische overkill. Omdat het 2 vaak voorkomende Scandinavische namen zijn. Hoe denken jullie hierover?
zaterdag 5 maart 2016 om 20:54
Bedankt voor de extra opties, sommige hiervan zijn al door de selectie geweest, andere nieuw maar toch allemaal net niet. De enige andere naam die we tot nu toe beide leuk vinden in Lars, maar das hetzelfde verhaal als Sven en ik weet ook nog niet of ik Nils en Lars samen leuk vindt omdat ze allebei op een S eindigen. Deze onzekerheid heeft ook echt met de zwangerschap te maken hoor!