Ruzie met vriend van man

12-03-2016 13:52 527 berichten
Bedankt het is mij duidelijk geworden.
Alle reacties Link kopieren
Je relatie perfect? Wat stel jij dan lage eisen aan een relatie. Maar aan de andere kant gedraag jij je ook mallotig.
In november zijn die apps verstuurd, in december kreeg ik als reactie dat hij dat ook echt vind van mij. Daarna geen contact meer met hem gehad.
Als mijn vent dit over mij zou laten zeggen zou ik hem eerst laten afrekenen voor alle keren dat ie gratis over deze k*****hoer is gegaan en daarna mag ie opdonderen.
Beter overdressed dan underdressed!
quote:Doreia schreef op 12 maart 2016 @ 14:11:

Loep maar.

Ik vraag me dus serieus af wat hun kind dus nu doet. Vraagt die niet waar mama is?

Ach, die leert nu Hoe hij/zij met moeder kan omgaan.

Tja, het moet allemaal maar normaal zijn in een relatie.
Huts!
Mijn zoon is er nu niet.

Vriend heeft toendertijd wek sorry tegen mijn man gezegd maar tegen mij nog nooit. Best haatdragend ben ik ook wel in dat soort dingen.
Goh, dus zó ziet de perfecte relatie er uit.

Jouw man vindt die appjes en dat ie je voor psychotische kankerhoer uitmaakt normaal? Grapje of zo?
hahahahahah te grappig dit

Zit je serieus als een klein kind boven te wachten op een emmer waar je op kan zeiken?
i want your loving and all your lovers revenge, you and me could write a bad romance
quote:Lovely1987 schreef op 12 maart 2016 @ 14:16:

Mijn zoon is er nu niet.

Vriend heeft toendertijd wek sorry tegen mijn man gezegd maar tegen mij nog nooit. Best haatdragend ben ik ook wel in dat soort dingen.

En je man heeft niet geëist dat er ook tegen jou sorry werd gezegd?

Ik zou ruzie hebben met je man, niet met die vriend.
quote:BellatrixVanDetta schreef op 12 maart 2016 @ 14:02:

Wat een klootzak.

Je man.Die vriend ook maar soort zoekt soort.
Prrrr, mauw miawwwww.
Wat een slachtofferig gedrag, lovely, waarom sta jij niet beneden, desnoods in je blootje en zrg je niet tegen die 'vriend' dat ie niet welkom is? En waarom ben je bang psychotisch te worden gevonden? Wat is dat voor een gekke uitdrukking? 'Dan ben ik vast weer psychotisch'? Kan je toch aan je derrière oxideren wat iemand van jou in pyjama vindt?

En gooi daarna je vriend eruit. Wat een doffe deurklink zeg.
Leuk dat ik hierom uitgelachen word. Heb hier echt serieus verdriet om. Voornamelijk omdat mijn man het dus prima vind en hem hier ook nog gewoon langs laat komen.
Nou dan zit er niets anders op dan je in je nachthemd te blijven vermaken.

Kun je niet alvast beginnen te laminaten? Ik bedoel, je bent er nu toch.

Ik verwacht trouwens dat vriend blijft avondeten en dat ze daarna op jouw bank nog een filmpje gaan kijken. Eens zien hoe lang je boven blijft. Echt, jij bent hier de schlemiel op dit moment hoor...
quote:Lovely1987 schreef op 12 maart 2016 @ 14:19:

Leuk dat ik hierom uitgelachen word. Heb hier echt serieus verdriet om. Voornamelijk omdat mijn man het dus prima vind en hem hier ook nog gewoon langs laat komen.Er is iets mis met je dat je je zo laat behandelen in je eigen(!) huis
i want your loving and all your lovers revenge, you and me could write a bad romance
quote:BellatrixVanDetta schreef op 12 maart 2016 @ 14:00:

[...]

Dat zou ik ook niet doen.

Wel zou ik naar beneden gaan en vriend van man met poeslieve sneren het bloed onder zijn nagels vandaan treiteren.

Maar ja, zo'n etterbak ben ik. zou ik dus ook doen.
Ik zou nu naar beneden gaan en die vriend verzoeken om op te rotten en als mijn vriend moeilijk zou doen mocht hij ook vertrekken.

Niet te geloven dit. Je laat je toch niet zo behandelen in je eigen huis.
Jullie sporen alledrie niet.

Dat jij zo over je laat lopen zeg, ik zou zo iemand zo mijn huis uitflikkeren. En die achterlijke man van je erbij.

Leuk dat ik hierom uitgelachen word. Heb hier echt serieus verdriet om. Voornamelijk omdat mijn man het dus prima vind en hem hier ook nog gewoon langs laat komen.Jij vindt het ook prima want je doet er niks aan.
quote:ladygaga_xx schreef op 12 maart 2016 @ 14:20:

[...]

Er is iets mis met je dat je je zo laat behandelen in je eigen(!) huisEn dat je je zo laat behandelen door je eigen man.
quote:lionlily schreef op 12 maart 2016 @ 14:19:

Wat een slachtofferig gedrag, lovely, waarom sta jij niet beneden, desnoods in je blootje en zrg je niet tegen die 'vriend' dat ie niet welkom is? En waarom ben je bang psychotisch te worden gevonden? Wat is dat voor een gekke uitdrukking? 'Dan ben ik vast weer psychotisch'? Kan je toch aan je derrière oxideren wat iemand van jou in pyjama vindt?

En gooi daarna je vriend eruit. Wat een doffe deurklink zeg.als ik zeg dat hij niet welkom is dan is dat pech voor mij want hij gaat toch niet weg. En idd ben ik mij nu als een slachtoffer aan her gedragen maar ik kan echt niet normaal doen tegen hem, echt niet. Ben genoeg zwart genaakt door hem en wil hem niet meer geven om mij zwart te maken dus daarom doe ik maar alsof ik er niet ben.
En hoe denk jij dat er een oplossing komt wanneer je boven blijft zitten met een volle blaas?

Je zegt zelf dat je haatdragend bent in dit soort dingen; dat lijkt me geen goede basis om een uit deze situatie te komen.

Vergeven zegt meer iets over jou dan de persoon die je moet vergeven. De keuze is aan jou. Of als klein kind boven blijven mokken, of als volwassen vrouw naar beneden gaan vriendelijk goedendag zeggen en gaan plassen.
I can't control the wind but I can adjust the sail
explore, dream & discover
Jullie zijn alle drie vreselijk raar.

Jouw man vindt het goed dat zijn vriend zijn vrouw uitscheldt.

Vriend scheldt vrouw uit.

En jij zit in je nachtjapon tussen het laminaat woest te appen dat je man een emmer moet brengen waar jij in gaat pissen.

Echt
ik zou naar beneden gaan en tegen hem grommen met ontblote tanden.
wij slapen nooit.
quote:Doreia schreef op 12 maart 2016 @ 14:19:

Nou dan zit er niets anders op dan je in je nachthemd te blijven vermaken.

Kun je niet alvast beginnen te laminaten? Ik bedoel, je bent er nu toch.

Ik verwacht trouwens dat vriend blijft avondeten en dat ze daarna op jouw bank nog een filmpje gaan kijken. Eens zien hoe lang je boven blijft. Echt, jij bent hier de schlemiel op dit moment hoor...haha ik heb al 3 planken liggen want ik verveel mij idd echt kapot. En kan best dat hij blijft, ik weet het echt niet

Leuk dat ik hierom uitgelachen word. Heb hier echt serieus verdriet om. Voornamelijk omdat mijn man het dus prima vind en hem hier ook nog gewoon langs laat komen.Oh please.... Kom uit je slachtofferrol! Je laat t toch allemaal zelf gebeuren?
Beter overdressed dan underdressed!
Wat een tokkie's

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven