Ruzie met vriend van man

12-03-2016 13:52 527 berichten
Bedankt het is mij duidelijk geworden.
Alle reacties Link kopieren
quote:Lovely1987 schreef op 12 maart 2016 @ 15:39:

Stoer hoor onschuldige kinderen hierin betrekken. Denk je nou serieus dat mijn zoon hier wat van meekrijgt als hij er niet eens is?

Oja.

Zeker dat jouw kinderen hier wat van meekrijgen.

Die vent van je voedt ze op toch?

Met zijn manier van met jou omgaan.

Word gadorie eens wakker.
Huts!

Stoer hoor onschuldige kinderen hierin betrekken. Denk je nou serieus dat mijn zoon hier wat van meekrijgt als hij er niet eens is?Ik weet niet hoe oud je zoon is,maar hoe zijn vader in het dagelijks leven zijn moeder behandeld gaat hij met de jaren als 'normaal ' zien.
quote:BellatrixVanDetta schreef op 12 maart 2016 @ 15:41:

[...]

Oja.

Zeker dat jouw kinderen hier wat van meekrijgen.

Die vent van je voedt ze op toch?

Met zijn manier van met jou omgaan.

Word gadorie eens wakker.Bella, we zitten in het verkeerde topic

Stoer hoor onschuldige kinderen hierin betrekken. Denk je nou serieus dat mijn zoon hier wat van meekrijgt als hij er niet eens is?

Lieverd, je zoon krijgt hier natuurlijk wel iets van mee. Als papa en mama niet lief zijn tegen elkaar merkt hij dat echt wel op. Als mama verdrietig is ook. Als hij straks vrolijk thuis komt, maar papa mokt aan de ene kant van de kamer en mama aan de andere kant en de sfeer is om te snijden, dan merkt zo'n kleintje dat echt wel. Die hebben er een radar voor.

En je wil hem geen onveilig gevoel meer geven.

Praat het dus uit voor zoon thuis komt. Op een volwassen manier.
quote:Lovely1987 schreef op 12 maart 2016 @ 15:36:

Nou ik zit hier anders wel te huilen ja. Mijn man heeft al nauwelijks vrij en z'n enige 2 vrije dagen die we samen konden zijn die zij. Al verziekt want morgen zal ook wel weer hetzelfde verbaal worden. Maar iig bedankt dag ik zo'n tokkie ben hoor.

Het is ook om te huilen wat hij je aan doet. Het is ook om te huilen dat hij jou, zijn vrouw en moeder van zijn kinderen, als vuil behandelt. En dat jij denkt dat je op je tenen moet lopen om niet zo behandeld te worden.

Heb je familie waarbij je terecht kan? Je moet je echt niet als vuil laten behandelen hoor, dat ben je namelijk niet. Je bent een vrouw, een die sterker is dan ze denkt. Als jij deze shit keer op keer aan kunt is er niks dat jij niet aan kunt. Het zal alleen even wennen zijn dat je opeens voor jezelf opkomt. Maar je zult er zo ontzettend veel voor terug krijgen! Heb je al professionele hulp? Ik denk dat je daar veel baat bij kunt hebben. Niet omdat je gek bent, maar omdat iemand jou in moet laten zien hoe waardevol je bent. Je hoort zo niet behandeld te worden en je hoeft niet zo behandeld te worden.
Je kunt je boosheid beter richten op je man ipv hier boos te worden.
quote:Moiren_ schreef op 12 maart 2016 @ 15:42:

[...]

Bella, we zitten in het verkeerde topic

Ja ik merk het lieverd.

Ga bij Pa koffieleuten.
Huts!
Lovely word jij vaker zo behandeld door mensen? Klopt het wat zij zeggen? Ben jij echt mensenschuw? Of ben je het gewend om 'de sjaak' te zijn?
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.

Nu gelukkig niet nee, fijn dat iig hij een leuke dag heeft.

Maar to, dit komt niet ineens uit de lucht vallen hè. Respecteert je man überhaupt jouw mening wel? Of moet alles naar zijn snotje en ga jij daar voor de lieve vrede dan maar in mee?

Want daar krijgen kinderen echt wel e.e.a. van mee hoor.
Wat zou je man hebben gedaan als je zoon geen uitje had? had hij dan ook zijn vriend uitgenodigd?
Ik denk dat Lovely in eerste instantie dit topic opende om haar boosheid richting die "vriend" te uiten. Ze komt nu pas tot de conclusie (Door wat de meesten hier aangeven) dat haar man hier een hele grote rol in speelt.

Als je zoiets zelf niet zo had bekeken, kan ik mij voorstellen dat Lovely dit even moet laten bezinken. Sommige vrouwen zien het gewoon echt niet als hun man hen verkeerd behandeld.
quote:Doreia schreef op 12 maart 2016 @ 14:00:

[...]

Dit doe je echt helemaal zelf hoor. Niemand verbeid jou naar beneden te gaan, je kleren aan te trekken en er op uit te gaan met het mooie weer. Nadat je naar je eigen wc bent gegaan.

Wel lekker dramatisch, boven op een lege bovenverdieping wachten op een emmer....Is dat dialect of een onwijze typfout?
quote:Enn schreef op 12 maart 2016 @ 15:44:

Lovely word jij vaker zo behandeld door mensen? Klopt het wat zij zeggen? Ben jij echt mensenschuw? Of ben je het gewend om 'de sjaak' te zijn?

Als ik vanuit het niets zo zwart wordt gemaakt dan wordt ik idd mensenschuw als ik op een feestje ben waar 50 man zijn die ik allemaal niet ken maar waar die vriend wel over mij heeft lopen spuien. En ik ben het gewend dat afspraken met mij afgezegd worden enzo dus dat vind ik niet eens zo Heek erg maar wek als het voor die vriend is.

En dit is al de 2de keer dat ik boven Zit. De vorige keer was het van sochtends vroeg tot savonds laat tot ik het zat was en naar beneden ging. Toen deed hij wek normaal tot ik over die screenshots begon, eerst ontkennen en toen ik het liet zien zei hij dat het ook klopt en dat ik nu eenmaal zo ben en dat ik mensenschuw ben omdat ik op dat feestje voornamelijk buiten heb gezeten in m'n eentje en niks tegen iemand zei maar alle pogingen om met mensen in gesprek te komen werd ik genegeerd dus daarom was ik naar buiten gegaan en wou het toen niet voor mijn man verzieken dis dacht ik wacht gewoon tot het feestje afgelopen is. De enige die toen tegen mij sprak was de ex van mijn man en zij is de enige die tegen die vriend ingaat elke x als er slecht over mij wordt gesproken.

En heb gewoon vrienden en familie waarbij ik terecht kan maar wik hun ook niet hiermee lastig vallen want het maakt ze alleen maar kwaad.
quote:ana_isabel schreef op 12 maart 2016 @ 15:48:

Ik denk dat Lovely in eerste instantie dit topic opende om haar boosheid richting die "vriend" te uiten. Ze komt nu pas tot de conclusie (Door wat de meesten hier aangeven) dat haar man hier een hele grote rol in speelt.

Als je zoiets zelf niet zo had bekeken, kan ik mij voorstellen dat Lovely dit even moet laten bezinken. Sommige vrouwen zien het gewoon echt niet als hun man hen verkeerd behandeld.

Dat is waar.

Zelf weet ik hoe een verziekte relatie is.

Daarom worden er denk ik ook stevige reacties gegeven.

Niet om jou de grond in de boren Lovely.

Maar om je te waarschuwen en wakker te schudden.
Huts!
quote:cijfernerd schreef op 12 maart 2016 @ 15:47:

Wat zou je man hebben gedaan als je zoon geen uitje had? had hij dan ook zijn vriend uitgenodigd?Weet ik niet. Na het hele app gedoe is hij hier 2keer geweest en beide keren was onze zoon toen weg.
quote:Lovely1987 schreef op 12 maart 2016 @ 15:51:

[...]

Als ik vanuit het niets zo zwart wordt gemaakt dan wordt ik idd mensenschuw als ik op een feestje ben waar 50 man zijn die ik allemaal niet ken maar waar die vriend wel over mij heeft lopen spuien. En ik ben het gewend dat afspraken met mij afgezegd worden enzo dus dat vind ik niet eens zo Heek erg maar wek als het voor die vriend is.

En dit is al de 2de keer dat ik boven Zit. De vorige keer was het van sochtends vroeg tot savonds laat tot ik het zat was en naar beneden ging. Toen deed hij wek normaal tot ik over die screenshots begon, eerst ontkennen en toen ik het liet zien zei hij dat het ook klopt en dat ik nu eenmaal zo ben en dat ik mensenschuw ben omdat ik op dat feestje voornamelijk buiten heb gezeten in m'n eentje en niks tegen iemand zei maar alle pogingen om met mensen in gesprek te komen werd ik genegeerd dus daarom was ik naar buiten gegaan en wou het toen niet voor mijn man verzieken dis dacht ik wacht gewoon tot het feestje afgelopen is. De enige die toen tegen mij sprak was de ex van mijn man en zij is de enige die tegen die vriend ingaat elke x als er slecht over mij wordt gesproken.

En heb gewoon vrienden en familie waarbij ik terecht kan maar wik hun ook niet hiermee lastig vallen want het maakt ze alleen maar kwaad.Lieve Lovely het zou je MAN kwaad moeten maken..
quote:ana_isabel schreef op 12 maart 2016 @ 15:54:

[...]

Lieve Lovely het zou je MAN kwaad moeten maken..Dat vind ik dus ook.
quote:Annelaure schreef op 12 maart 2016 @ 15:43:

[...]

Het is ook om te huilen wat hij je aan doet. Het is ook om te huilen dat hij jou, zijn vrouw en moeder van zijn kinderen, als vuil behandelt. En dat jij denkt dat je op je tenen moet lopen om niet zo behandeld te worden.

Heb je familie waarbij je terecht kan? Je moet je echt niet als vuil laten behandelen hoor, dat ben je namelijk niet. Je bent een vrouw, een die sterker is dan ze denkt. Als jij deze shit keer op keer aan kunt is er niks dat jij niet aan kunt. Het zal alleen even wennen zijn dat je opeens voor jezelf opkomt. Maar je zult er zo ontzettend veel voor terug krijgen! Heb je al professionele hulp? Ik denk dat je daar veel baat bij kunt hebben. Niet omdat je gek bent, maar omdat iemand jou in moet laten zien hoe waardevol je bent. Je hoort zo niet behandeld te worden en je hoeft niet zo behandeld te worden.

Wat een mooie post!

Lees deze nog eens door TO
quote:BellatrixVanDetta schreef op 12 maart 2016 @ 15:52:

[...]

Dat is waar.

Zelf weet ik hoe een verziekte relatie is.

Daarom worden er denk ik ook stevige reacties gegeven.

Niet om jou de grond in de boren Lovely.

Maar om je te waarschuwen en wakker te schudden.

Juist.

Alhoewel een normale reactie is dat to de zaak zal bagatelliseren en alleen maar kijkt naar de letterlijke "dader" en niet naar de persoon die haar zou moeten beschermen.

[...]

En heb gewoon vrienden en familie waarbij ik terecht kan maar wik hun ook niet hiermee lastig vallen want het maakt ze alleen maar kwaad.Lieverd echt, blijf gewoon lekker weg uit dat wespennest. Het is heel normaal je eigen vriendengroep te hebben. En dat je zegt dat je het gewend bent dat afspraken met je afgezegd worden vind ik echt verdrietig.
Lovely, als jouw kind zo werd behandeld, of een goede vriendin van je, wat zou je erger vinden, dat hij/zij zijn hart bij je kwam luchten en door je gesteund werd of dat ze helemaal alleen in de ellende zaten?

Jij bent het waard gesteund te worden! Je bent het waard dat iemand je nu een echte knuffel geeft. Je hoeft nu niet eenzaam en alleen te zijn. Jij zou toch ook graag voor anderen klaar staan?

[...]

En heb gewoon vrienden en familie waarbij ik terecht kan maar wik hun ook niet hiermee lastig vallen want het maakt ze alleen maar kwaad.

Waarom ben je toen opnieuw naar boven gegaan vandaag? Je wist van toen dat man zich totaal niet om je bekommert als je boven zit. Waarom ben je wéér naar dat saaie boven gegaan?

Een cursus assertiviteit is echt geen overbodige luxe.
Ik denk niet dat Lovely het begrijpt..
Okay, wanneer is dat allemaal gebeurd dan? Als het langer dan 2 weken geleden is dat hij je een k-hoer heeft genoemd en al die andere dingen heeft gedaan: trek je kleren aan, ga plassen en ga wat leuks doen.

Nu gedraag je je een beetje passief-agressief en aanstellerig, vind ik persoonlijk.

Ik heb zo'n vermoeden dat die dingen jaren geleden zijn gebeurd, heb ik gelijk?
Ja mijn vriendinnen zeiden vanmorgen al dat ik naar ze toe moest komen maar ik durfde niet naar beneden te gaan om mij klaar te maken.

En als ik mijn familie hierover bel worden ze weer kwaad en dat wil ik niet. We hebben het allemaal al moeilijk genoeg ( demente moeder) en dan kom ik er nog eens bij met mijn gezeik en dan maken ze zich ook weer zorgen en dat wil ik niet dus ik kan beter mijn mond houden.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven