Kitler 14, home of the Kitlers

25-02-2016 20:21 3003 berichten
Welkom in alweer de 14e deel van de beroemde en beruchte kitlers. Ook welkom voor de nieuwelingen en stille meelezers

Ben je nieuw, dan rollen we de rode loper voor je uit en krijg je een onverzorgde voetreis naar de meest vreselijkste oord op aarde. Ook krijg je van onze ondergewaardeerde Corona een sexy plaatje wat word gegoogled op je nickname

Lijkt het je leuk om mee te schrijven? Iedereen is van harte welkom.

Het is hier een voor allen, allen voor een. Ook word je gedompeld in een warm bad. Plaatjes plakken is altijd welkom

Wij vinden Kitlers alleen grappig puur vanwege zijn gelijkenis. Wij distantiëren ons verder geheel van zijn waanideeën

Dan hier de kat waar het allemaal omdraait

Meme (spreek uit als: miem)

A cultural item in the form of an image, video, phrase, etc., that is spread via the Internet and often altered in a creative or humorous way.[ /i]

Little Kitler felt alone,

he wished his moustache was all gone.

Little Kitler thought: let's give catnip a try,

it made him happy and very very high.

Little Kitler loved to catnipping,

he was all day long tripping.

He can play with unicorns and he can fly,

little Kitler loves catnip, he cannot lie.

He went all crazy and got addicted,

little Kitler wished he never licked it.

He is just a crazy little purrer,

little Kitler thinks he's now the Furrer.

© Mama-Emeritus[ /b]

Een kitler is een kat

die eruit ziet als Hitler

Desondanks toch een schat

daarom houden we van Kitler

Want het arme beest

kan er zelf ook niks aan doen

dat hij lijkt op de geest

van iemand die alleen maar kwaad kon doen

daarom verdienen ze een kroel

en een aai over hun lelijke bol

dus dit topic is een vrolijke boel

al gaat het over....geen ene hol

© Tardarsauce[ /b]

Poor little Kitler

Little Kitler feels displeased..

He can not rest NOR sit with ease..

Some women, our fine Kitler heard,

think he’s evil! Which is absurd!

“It’s not my feline fault!”, he yells!

You all are mad at someone else!

I’m just a cat, it’s clear to see.

I luvz al Huuumins, equally!

© Enora[ /b]

Although some Huuumins really suck

Which is simply their bad luck

It's so obvious to spy

Kitler is a cutie pie!

© Max[ /b]

I’m a Kitler and I’m just a cat

Some people think something different and that makes me sad

I have nothing to do with the man with the moustache, so don’t be mad

If you stick here around, you’ll see: I’m not that bad

© Lovestar[ /b]
anoniem_251917 wijzigde dit bericht op 26-02-2016 11:09
Reden: Gewaardeerder moet ondergewaardeerder zijn
% gewijzigd
quote:ChuckTaylor schreef op 12 maart 2016 @ 17:02:

Kan iemand die migraine trouwens eens verbieden? Gisteravond begon het. Kotsen en lichtflitsen. Vanochtend was t nog niet weg en heb tot ongeveer een uur geleden plat gelegen. Net lekker gedouched, aangekleed, verveelde me dood in bed nl want ik was klaarwakker en nu beginnen de flitsen weer.

AAAHHHH

Migraine, ik verbied je nog te bestaan!

Zo, en nu hopen dat migraine naar me luistert.
quote:Kittens schreef op 12 maart 2016 @ 17:07:

[afbeelding]

Kan iemand die migraine trouwens eens verbieden? Gisteravond begon het. Kotsen en lichtflitsen. Vanochtend was t nog niet weg en heb tot ongeveer een uur geleden plat gelegen. Net lekker gedouched, aangekleed, verveelde me dood in bed nl want ik was klaarwakker en nu beginnen de flitsen weer.

AAAHHHHMigraine

AAAHHHHWeet er alles van. Migraine is een fucking bitch
Alle reacties Link kopieren
Sterkte, Chuck. Heb er gelukkig nog nooit last van gehad, en als ik de verhalen hoor hoop ik er ook nooit mee te maken te krijgen
Oef dat lijkt me echt verschrikkelijk migraine!

Sterkte!

Vanavond eindelijk weer eens naar de kroeg! Fijn! Proost allen.
Twilight. Morgen heb je een migraine kater 😆
Ik ben zooooo blij dat ik ook dan geen migraine en ook geen kater heb!
Ik heb nog nooit een kater gehad, wel in het bezit van een poes
Goedemorgen late kitlers.

Het is al 7 uur geweest en jullie slapen nog.

Niet normaal hoor.
quote:Corona67 schreef op 13 maart 2016 @ 07:12:

Niet normaal hoor.

ik ben ook al wakker hoor.

Lig al op een heet snoepje te kauwen omdat m'n keel aanvoelt als een schuurmachine, anders had ik nog heerlijk geslapen.

En wat leuk dat je gisteren als eerst aan m'n kont met een waterpomptang dacht
quote:OldWood schreef op 13 maart 2016 @ 07:40:

[...]

ik ben ook al wakker hoor.

Lig al op een heet snoepje te kauwen omdat m'n keel aanvoelt als een schuurmachine, anders had ik nog heerlijk geslapen.

En wat leuk dat je gisteren als eerst aan m'n kont met een waterpomptang dacht

Goedemorgen Old

Ohhh niet leukkk die keel..

En ja. Zo ben ik he. Romantisch is mymiddle name
Goedemorgen. Ben ook al even wakker, maar heb nog een uur geprobeerd weer in slaap te vallen. Nu zit ik nog maar een half uurtje beneden.

De zon schijnt!
quote:Corona67 schreef op 13 maart 2016 @ 07:59:

[...]

Goedemorgen Old

Ohhh niet leukkk die keel..

En ja. Zo ben ik he. Romantisch is mymiddle name

Nee, vind er geen zak aan. Ik klink alsof ik gisteravond een slof sigaretten heb gerookt. En dat is niet zo.

En cor, je bent zo'n romanticus.
quote:Kittens schreef op 13 maart 2016 @ 08:36:

Goedemorgen. Ben ook al even wakker, maar heb nog een uur geprobeerd weer in slaap te vallen. Nu zit ik nog maar een half uurtje beneden.

De zon schijnt!Ja lekker hé gewoon jammer dat ik moet werken straks.
quote:OldWood schreef op 13 maart 2016 @ 08:51:

[...]

Ja lekker hé gewoon jammer dat ik moet werken straks.

Gelukkig wordt het weer straks alleen maar beter. Héérlijk dat de lente er aan komt.

Beterschap met je keel.

Ik lig nog op de bank met de kat boven op me. Lekker warm.
Ik zit nog op de bank. Met koffie.

Zo maar douchen en boodschappen doen. Lekker rustig op zondagmorgen
quote:Corona67 schreef op 13 maart 2016 @ 07:12:

Niet normaal hoor.

Was vanacht om half 2 al wakker, moest suiker controleren. Heb gisteren een dagcurve gemaakt, en 1 ding is zeker, never nooit meer. Werd gek van al dat geprik iedere keer. Dus ik ga god om mijn blote knietjes bidden dat ik alleen maar langwerkend insuline hoef te blijven spuiten, ik zou dat niet kunnen de godganse dag moeten spuiten en testen.

Oh ja, ik had een paar weken terug een medisch plaatje besteld, en zie ik gisteren in de spiegel dat het kettinkje adgeeft. Dus mail gestuurd, net antwoord gekregen, maandag sturen ze nieuwe ketting. Ik weet ik ben allergisch voor nikkel. En anders een zilveren ketting en anders moet ik kijken hoe ik he doe, heb ook een siliconen srm and en diabetespas in portemonee.
Is een pomp niks voor je Kensi? Of is dat sowieso nog niet aan de orde of ter sprake gekomen?
Pomp is alleen handig bij kortwerkende insuline. Langwerkend hoeft maar één keer per dag gespoten te worden, weegt niet op tegen de hele dag met een venflon in je huid en een slangetje met apparaatje eraan rondlopen.

Kensi, hoe vaak moet je die bloedsuikercurve bijhouden? Was hij goed gisteren? Je hoeft geen getallen te noemen, hoor . Maar meestal is eens in de drie maanden als je eenmaal goed ingesteld bent en geen gewichtsschommelingen of stemmingswisselingen hebt voldoende. Ik moet eerlijk zeggen dat ik het idee heb dat je emotioneel ook wat stabieler bent sinds je spuit. Maar misschien beeld ik me dat in hoor
Ik weet hoe de pomp werkt uit ervaring

(En nee. Niet zelf)

Maar Kensi geeft aan dat ze hoopt dat ze alleen langwerkende hoeft te blijven spuiten. Dus misschien zijn er al signalen dat kortwerkend ook aan de orde is. In dat geval kan een pomp een uitkomst zijn omdat je daarmee de suiker behoorlijk goed kan regelen. In het algemeen beter dan met spuiten.
quote:MadameHooch schreef op 13 maart 2016 @ 11:14:

Pomp is alleen handig bij kortwerkende insuline. Langwerkend hoeft maar één keer per dag gespoten te worden, weegt niet op tegen de hele dag met een venflon in je huid en een slangetje met apparaatje eraan rondlopen.

Kensi, hoe vaak moet je die bloedsuikercurve bijhouden? Was hij goed gisteren? Je hoeft geen getallen te noemen, hoor . Maar meestal is eens in de drie maanden als je eenmaal goed ingesteld bent en geen gewichtsschommelingen of stemmingswisselingen hebt voldoende. Ik moet eerlijk zeggen dat ik het idee heb dat je emotioneel ook wat stabieler bent sinds je spuit. Maar misschien beeld ik me dat in hoor De dagcurve was in principe eenmalig, ik wou eens weten wat de insuline doet over de gehele dag doet en de POH vond dat een goed idee. De resultaten mail ik morgen, dan hoor ik hoe of wat. Ik moet elke dag eerst controle dan spuiten en de waardes steeds opschrijven en dat op de maandag en donderdag doormailen, per keer ga ik 4 IE omhoog. Ik zit nu op 34 IE
Huh? Chuck op anoniem?
quote:Corona67 schreef op 13 maart 2016 @ 14:37:

Huh? Chuck op anoniem?
quote:Kittens schreef op 13 maart 2016 @ 14:40:

[...]

Zo keek ik ook ja

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven