Entertainment alle pijlers

Een huis vol - deel 2

13-03-2016 22:06 3010 berichten
Klets hier mee over de Deijsjes, Baumgarts, Quaedackers en de familie Adema.
Joehoe
Alle reacties Link kopieren
Vanaf wanneer op tv?
Alle reacties Link kopieren
Op naar nog veel vermaak!
quote:LL0915 schreef op 13 maart 2016 @ 22:09:

Vanaf wanneer op tv?December! Maar je kunt er niet vroeg genoeg bij zijn
Alle reacties Link kopieren
quote:HelgaV schreef op 13 maart 2016 @ 22:10:

[...]





December! Maar je kunt er niet vroeg genoeg bij zijn Ooh haha ik dacht komen weer nieuwe afleveringen!
Alle reacties Link kopieren
Hoe is het eigenlijk met de andere families?
Familie Q is al maanden rustig. De familie Baumgart volg ik nergens, maar dat vind ik wel een heel leuk gezin!
Marcel volgt volgens mij op ziekelijke wijze dit topic.
Alle reacties Link kopieren
Hahaha Marcel heb je het nieuwe topic ook weer gevonden?



Lekker blijven delen met elkaar....
The finest pleasure is kindness to others.
Tot de volgende keer.
Viva is hem echt een pain in the ass. Nergens wordt er over hen gesproken behalve hier.

Volgens mij draait hij nog eens door en komt hier dan vreselijk zijn gal spuien. Can't wait.
quote:prada schreef op 13 maart 2016 @ 23:22:

Viva is hem echt een pain in the ass. Nergens wordt er over hen gesproken behalve hier.

Volgens mij draait hij nog eens door en komt hier dan vreselijk zijn gal spuien. Can't wait.Wel quoten dan he? Stel ik ben aan het werk en ik mis het!
quote:mwcactus schreef op 14 maart 2016 @ 00:05:

[...]





Wel quoten dan he? Stel ik ben aan het werk en ik mis het!
Alle reacties Link kopieren
.
Alle reacties Link kopieren
Alle reacties Link kopieren
Hij kikt op het geslijm van z'n "fans"
Alle reacties Link kopieren
Wat een zeikstraal is het toch
Alle reacties Link kopieren
Marcel wil een groep van 500 ja knikkers en slijmjurken houden, de laatste keer dat ik keek was het ledenaantal nog over de 2100, het ruimt al lekker op dus, op naar de 28 leden
Alle reacties Link kopieren
Marcel, aangezien je toch meeleest... Waarom post je niet iets leuks over wat je familie heeft gedaan in het weekend? Het was mooi weer,dus grote kans dat in ieder geval een paar van de kinderen de hort op zijn geweest. Zijn jullie alvast in de tuin bezig geweest? Kinderboerderij met de jongere kinderen? Verjaardag van Stefan vieren? In tegenstelling tot wat jij er van probeert te maken, is het niet een vriendengroep, maar een facebookgroep met 1700mensen die op een of andere manier het leuk vinden om wat te lezen over jullie avonturen (hoe klein dan ook!). Daar krijg je comments en gesprekken door, niet door te posten "Goedemorgen, fijne dag" of het zoveelste google-plaatje over het weer.
Alle reacties Link kopieren
Vanochtend een bericht met "goedemorgen, een fijne dag" en dan 65 (!) jaknikkers die reageren met dezelfde tekst. Pfffff. Lekker nuttig ook.
Alle reacties Link kopieren
De woorden "rotte appels", "respect" " "fans" en "jordy" kan ik ook niet meer aanzien.
Alle reacties Link kopieren
Even een update

wij houden de groep zoals hij op dit moment is, ik heb een manier gevonden om de verprutsers te ontmaskeren en te verwijderen wat er al heeft toe geleid dat ik er 2 heb verwijderd, ik ga hier net zolang mee door tot alle die het nodig vinden om berichten te kopieeren uit deze groep verwijderd zijn ( delen doen ze nml niet,want dat valt op ) hoe wij het doen ga ik niemand wijsmaken,aangezien zij dan weer daarop kunnen anticiperen.

Mvg Marcel.





Enne zitten jullie er nog in?
Alle reacties Link kopieren
Ik wel!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven