Entertainment alle pijlers

Live optredens/concerten-Topic

31-03-2012 13:43 477 berichten
Alle reacties Link kopieren
Eén van de leukste dingen om te doen vind ik het bezoeken/ervaren van live muziek. Praten/lezen erover doe ik ook graag. En ik ben nieuwsgierig naar de ervaringen van anderen, dus hier een paar vragen.



1. Welke artiest/band heb je het laatst bezocht?

2. Hoe was het?

3. Had je deze artiest/band al eerder live gezien?

Zo ja, was het beter/slechter dan de vorige keer?

4. Wat is je volgende concert (en wat verwacht je ervan)?
quote:theamuts schreef op 06 november 2015 @ 07:12:

Ik ben ook niet geweest

Maarrrrrrrrrr, ik ga vanavond naar de Editors Ik ook !
quote:laverne schreef op 06 november 2015 @ 11:38:

[...]



Ik ook !Hey Laverne, hoe vond je het? Waar stond je ongeveer?
quote:theamuts schreef op 07 november 2015 @ 10:46:

[...]





Hey Laverne, hoe vond je het? Waar stond je ongeveer?

Geweldig!

Wij stonden helemaal achterin, grotendeels het optreden op de schermen gevolgd

Waar stond jij en wat vond je ervan?
Oh, en het was niet cynisch bedoeld, ik vond het echt geweldig. Een mooie show!
Jaaaahhh, was fantastisch hè?!

Ik stond links ongeveer derde rij van het podium. Fantastische plek. Ik ben niet zo groot, dus het is altijd even kijken waar je gaat staan zodat je niet pal achter een lang persoon komt te staan. Dit keer kon ik precies tussen twee mensen door kijken, en als hij op het podiumpje middenvoor ging staan leek het helemaal alsof je hem aan kon raken
Ik ben ook relatief klein, dat is hier echt een nadeel, de zaal is mega groot! De laatste paar keren met optredens op een balkon gestaan maar dat was gisteren voor de happy few voorbehouden.
quote:laverne schreef op 07 november 2015 @ 11:26:

Ik ben ook relatief klein, dat is hier echt een nadeel, de zaal is mega groot! De laatste paar keren met optredens op een balkon gestaan maar dat was gisteren voor de happy few voorbehouden.Het blijft lastig als je niet zo lang bent. Wij proberen altijd bij het binnenkomen meteen door te lopen naar een plek zover mogelijk vooraan. Meestal lukt dat wel omdat heel veel mensen op de grond gaan zitten wachten. Als je daar tussenin gaat staan heb je dus een mooie plek.
Alle reacties Link kopieren
quote:theamuts schreef op 06 november 2015 @ 07:12:

Ik ben ook niet geweest

Maarrrrrrrrrr, ik ga vanavond naar de Editors Eerste reactie waren de Foo fighters beter.
quote:slobberbone schreef op 07 november 2015 @ 16:23:

[...]





Eerste reactie waren de Foo fighters beter.Ben je naar allebei geweest?
Alle reacties Link kopieren
Gisteren naar Guy Garvey (zanger van Elbow) geweest in Paradiso. Wow, wat heeft die man toch een mooie stem! Erg genoten. Donderdag naar dEUS, zin in! Helaas wel in Carré, maar goed, ben benieuwd!
Alle reacties Link kopieren
1. Welke artiest/band heb je het laatst bezocht?

Saybia

2. Hoe was het?

Leuk!

3. Had je deze artiest/band al eerder live gezien?

Zo ja, was het beter/slechter dan de vorige keer?

Ja, 1 keer. Toen kende ik ze nog niet, een vriend nam me mee. Daarna gelijk gaan luisteren, waardoor het laatste concert leuker was omdat ik de muziek nu wel kende.

4. Wat is je volgende concert (en wat verwacht je ervan)?

Er staat nog niks in de planning. Ik wil graag weer naar Beth Hart als ze weer in NL is. En naar Christina Aguilera, maar die heeft al zo lang geen europese tour gedaan dat ik dat voorlopig ook niet verwacht, helaas :(
Laat los wie je denkt te moeten zijn.
Alle reacties Link kopieren
quote:Max.Daffie schreef op 30 november 2015 @ 07:43:

Gisteren naar Guy Garvey (zanger van Elbow) geweest in Paradiso. Wow, wat heeft die man toch een mooie stem! Erg genoten. Donderdag naar dEUS, zin in! Helaas wel in Carré, maar goed, ben benieuwd!dEUS kan je me voor wakker maken. Kom je even vertellen hoe het was?
Alle reacties Link kopieren
Tuurlijk! Ik vond het weer erg mooi! Ging technisch her en der wat mis, maar dit werd luchtig en met humor opgepakt.



Ik word altijd erg blij van de "dEUS sound". Combi viool, jengelend/opzwepend gitaarsound en de stem van Tom. Oké, het totaal plaatje is ook niet verkeerd. Ik vind een concert in Carré, ondanks de akoestische set, wel even wennen. Geef mij maar gewoon Paradiso. Had het gevoel dat dit ook niet de tour van de bassist is. Die verstopt zich het liefst achter de drummer en dat kan niet echt in een theater...



Maar heerlijk avondje! Nu op naar de Jeugd van Tegenwoordig....even iets heel anders:)
Alle reacties Link kopieren
Afgelopen donderdag naar de musical Jesus Christ Superstar geweest. Met de 71-jarige Ted Neeley als Jesus. Ik had een week vantevoren kaarten gekocht voor mijn 81-jarige moeder en mij. En ja, we zaten dus op de allerlaatste rij op het balkon. Voor ossn was het een hele belevenis en we hadden veel pret. We waren al blij dat de heenreis goed verlopen was en dat we op tijd waren.

Komt er een man naar ons toe: zijn jullie met z'n 2en? Eh... huh? Wie is dat? Ik mag u een upgrade aanbieden voor de eerste rang. Huh, wat...? En argwanend als ik was vroeg ik: Wat kost dat dan? Nee, het was gratis. De directie had de kaarten niet nodig en hij bood dit ons gratis aan! Wat geweldig! Van helemaal boven, naar helemaal beneden. Met zo'n big smile. 1e rij stalles, midden voor het podium. Ik kon al zijn rimpels tellen Het was een fantastische show, helemaal geweldig. Al vele jaren draai de ik de muziek van deze musical/film grijs en nu echt met een waanzinnige show op de 1e rang...... Ongelooflijk. De dansers op een gegeven moment op armlengte van me af en ook Judas en Jesus. Ook geweldig om dit met mijn moeder mee te maken. Is iemand anders toevallig ook geweest?
ahahah you didn't say the magic word
Alle reacties Link kopieren
Wat leuk zeg mirdespir!

Altijd fijn zo'n verrassing.
Alle reacties Link kopieren
Ik ben een aantal jaren geleden wel naar een musical van Jesus Christ Super star geweest. O.a. Jamai speelde daarin. Geweldig!
Laat los wie je denkt te moeten zijn.
Alle reacties Link kopieren
Ik ga donderdag naar Steven Wilson in Groningen, wie nog meer? :-)
Alle reacties Link kopieren
Gisteren naar Alberta Cross in de kleine zaal van Paradiso geweest. Leuk bandje. Niet een must see, maar gewoon leuk. Volgende week vrijdag naar De Staat. Erg veel zin in!
Alle reacties Link kopieren
Kaartjes voor Neil Young. Eentje voor m'n vaders verjaardag. Dit moet lukken, 4e keer dat ik kaartjes gekocht heb en heb hem nog nooit gezien.
Alle reacties Link kopieren
Net terug van De Staat in Paradiso. Wow, wow, wow!
Alle reacties Link kopieren
Gisteren naar Sam Hunt in de Melkweg geweest. Ehm...niet mijn kopje thee..
Waarom ging je dan?
Alle reacties Link kopieren
Afgelopen zondag Anneke van Giersbergen gezien, samen met de Ijslandse band Arstidir. Het was echt ongelooflijk goed!
Alle reacties Link kopieren
Vanavond naar Jekkers en Jeroen, ben benieuwd. Heb er wel zin in.
Maar waar zijn dan de oren van het konijn? Die zitten nog in mijn potlood opa (vrij naar Herman van Veen)
Bij de Staat geweest in de Patronaat 3 weken geleden , dat was echt heel erg goed en vorige week naar Muse geweest. Dat was een concert 4.0. Nu gaat alles tegen vallen.

Maar ik ga ze toch weer bekijken op Lowlands.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven