"Ik beken"

31-01-2016 22:26 3024 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hier hebben wij viva-vrouwen een sterke mening over vrijwel alles. Soms wordt iets genadeloos afgefikt, waarbij je zelf denk "oh maar dat doe ik ook"

Dus even een luchtig topic: Wat doe jij wel wat eigenlijk not done is volgens de viva-vrouw?

TO trapt af:

I smulsteen. En ik raad t iedereen aan
Ik beken dat ik op de basisschool jarenlang verliefd ben geweest op een niet al te slimme maar oh zo aardige jongen met werkelijk prachtige ogen die vrachtwagenchauffeur wilde worden. En dat ik nu wil weten hoe de jouwe heet
Het is beter om een kaars aan te steken dan de duisternis te vervloeken
In memoriam AnnA_C
quote:streepjessokken schreef op 23 maart 2016 @ 18:50:

Ik beken dat ik op de basisschool jarenlang verliefd ben geweest op een niet al te slimme maar oh zo aardige jongen met werkelijk prachtige ogen die vrachtwagenchauffeur wilde worden. En dat ik nu wil weten hoe de jouwe heet

Dat zeg ik niet, want dan ben ik echt herkenbaar.

Laten we het erop houden dat zijn naam in de categorie Delano, Jaymie, Mario, Destiny etc. valt.

Ook dàt nog
Huts!
Leuk Bella geniet ervan!
quote:BellatrixVanDetta schreef op 23 maart 2016 @ 19:12:

[...]

Laten we het erop houden dat zijn naam in de categorie Delano, Jaymie, Mario, Destiny etc. valt.

Ook dàt nog Bellatrix en Delano, klinkt goed.
“Intelligentie zonder vriendelijkheid is een zeer gevaarlijk wapen”. (Francoise Sagan)

"De moord die niet mocht worden opgelost". (Maaike Vaatstra)
Ik ben #teamfatsoenlijkemannen. En of die mannen nou econoom of automonteur zijn, dat zal me wat. Als er iets zinnigs uit komt en als ze deugen, dan is alles mooi.
quote:BellatrixVanDetta schreef op 23 maart 2016 @ 19:12:

[...]

Ook dàt nog Die van mij had een (destijds een beetje ouderwetse) Hollandse naam. Jammer, niet dezelfde
Het is beter om een kaars aan te steken dan de duisternis te vervloeken
In memoriam AnnA_C
quote:streepjessokken schreef op 23 maart 2016 @ 20:07:

[...]

Die van mij had een (destijds een beetje ouderwetse) Hollandse naam. Jammer, niet dezelfde Die van mij is turks. Als mijn man me ooit verlaat weet ik het wel.
Ik beken dat ik het irritant vind als mensen op de to reageren in topics met 100+ berichten maar niet verder lezen dan de openingspost
quote:Wolder schreef op 23 maart 2016 @ 17:16:

[...]

Dit is een andere - gescheiden - chauffeur. Heeft ze net uitgelegd. I know :-)
Frankly my dear, I don"t give a damn
Ik beken dat ik Redbulletje mis.
quote:Het-groepje schreef op 23 maart 2016 @ 20:18:

[...]

Die van mij is turks. Als mijn man me ooit verlaat weet ik het wel. Een klein hoekje van mijn verdorven ziel ziet wel wat in een balkanachtig type dat net iets te vadsig is. Maar mijn boomlange lichtgetintier is nog steeds nummer 1, natuurlijk.
quote:LittleRedRidingHood schreef op 23 maart 2016 @ 18:27:

[...]

Ik beken dat ik dat ook heel hard roep maar daar inmiddels toch wel een tikkeltje over twijfel

Ooh wat leuk voor je!!

En voor Bella.

lentekriebels in de lucht.

Ik beken dat ik hier stiekem meelees
All people have the right to stupidity. But some abuse the privilege.
quote:Mejuffrouwmuis schreef op 23 maart 2016 @ 20:47:

Ik beken dat ik Redbulletje mis.Ik beken dat ik me al tijden afvraag waar ze is? Ban?
Bella
quote:Kwejeebo schreef op 23 maart 2016 @ 21:02:

[...]

Ik beken dat ik me al tijden afvraag waar ze is? Ban?Ik dacht dat ze gereincarneerd was. Maar de incarnatie zie ik ook bijna nooit meer.
Ik beken dat ik net gebeld werd door onbekend 06-nummer - die verkeerd verbonden was - en ik dat nummer gelijk heb geblokkeerd omdat ik in het verleden vaker ongevraagd in whatsappgroepjes (100+ man) ben gestopt door en met mensen van bepaalde afkomst. (Hij klonk Marokkaans, vandaar.) En ik dat niet weer mee wil maken.

Ik beken ook dat ik misschien een beetje heel erg paranoïde reageer en dat de gedachte die ik had na dat gesprek ook nogal paranoïde was. (Dat een jongen van zo'n whatsappgroepje me alleen belde om achter mijn naam te komen om er vervolgens kwaad mee te doen. (Geen flauw idee wat voor kwaads dan, maar ik ben gewoon heel erg op mijn hoede. Héél erg op mijn hoede...))

(Dit is absoluut niet racistisch bedoelt, lees een reactie later mijn uitleg.)
Paranoïde én racistisch bedoel je?
quote:Wolder schreef op 23 maart 2016 @ 21:14:

Ik beken dat ik net gebeld werd door onbekend 06-nummer - die verkeerd verbonden was - en ik dat nummer gelijk heb geblokkeerd omdat ik in het verleden vaker ongevraagd in whatsappgroepjes (100+ man) ben gestopt door en met mensen van bepaalde afkomst. (Hij klonk Marokkaans, vandaar.) En ik dat niet weer mee wil maken.

Ik beken ook dat ik misschien een beetje heel erg paranoïde reageer en dat de gedachte die ik had na dat gesprek ook nogal paranoïde was. (Dat een jongen van zo'n whatsappgroepje me alleen belde om achter mijn naam te komen om er vervolgens kwaad mee te doen. (Geen flauw idee wat voor kwaads dan, maar ik ben gewoon heel erg op mijn hoede. Héél erg op mijn hoede...))Nee joh dat was Zwarte Piet die vroeg zich af of je volgend jaar weer vooraan staat bij de optocht.
quote:Het-groepje schreef op 23 maart 2016 @ 21:11:

[...]

Ik dacht dat ze gereincarneerd was. Maar de incarnatie zie ik ook bijna nooit meer.Ow! Dat kan natuurlijk ook. Ik zal eens goed opletten op een aantal pijlers of ik haar herken.
quote:Deadpool schreef op 23 maart 2016 @ 21:21:

[...]

Nee joh dat was Zwarte Piet die vroeg zich af of je volgend jaar weer vooraan staat bij de optocht.

[...]

Nee joh dat was Zwarte Piet die vroeg zich af of je volgend jaar weer vooraan staat bij de optocht.
quote:-Puss-in-Boots- schreef op 23 maart 2016 @ 21:17:

Paranoïde én racistisch bedoel je?

Het laatste wat ik ben is racistisch! Ik heb helemaal niks tegen mensen van buitenlandse afkomst. Vroeger vriendinnen van Marokkaanse of Turkse afkomst gehad op de middelbare school. Ik ben niet tegen de azc die hier komt.

Het is nou eenmaal zo dat het grootste gedeelte van zo'n whatsappgroepje buitenlands was, dus als je dan ineens gebeld wordt door iemand met buitenlands accent, ben ik in ieder geval op mijn hoede. Ik wil gewoon niet wéér ongevraagd in een whatsappgroepje gestopt worden. Daar gaat het om. Om het ongevraagd in een groot whatsappgroepje gestopt te worden.
quote:Wolder schreef op 23 maart 2016 @ 21:36:

[...]

Het laatste wat ik ben is racistisch! Ik heb helemaal niks tegen mensen van buitenlandse afkomst. Vroeger vriendinnen van Marokkaanse of Turkse afkomst gehad op de middelbare school. Ik ben niet tegen de azc die hier komt.

Het is nou eenmaal zo dat het grootste gedeelte van zo'n whatsappgroepje buitenlands was, dus als je dan ineens gebeld wordt door iemand met buitenlands accent, ben ik in ieder geval op mijn hoede. Ik wil gewoon niet wéér ongevraagd in een whatsappgroepje gestopt worden. Daar gaat het om. Om het ongevraagd in een groot whatsappgroepje gestopt te worden.

Het is sowieso niet slim om onbekende nummers op te nemen.

Dus dat was wel slim.

Maar jouw reden is redelijk uniek. Ik ken werkelijk niemand die dit heeft meegemaakt. Ik heb wel in rare app groepjes gezeten (meer met zeikwijven) maar daar ben je ook zo weer uit.
Ik beken dat ik de shemale uit de plista blogs op de viva pagina stiekem op Ipie uit Koefnoen vind lijken...

[...]

Nee joh dat was Zwarte Piet die vroeg zich af of je volgend jaar weer vooraan staat bij de optocht. man kijkt me hoofdschuddend aan. Ineens uit het niets een lachbui van mij!
If God is watching us, the least we can do is be entertaining

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven