Ben er doodziek van.....

02-05-2007 09:35 32 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hai,



na twee maanden nog hoop gehad te hebben dat het wel weer goed kwam met mijn ex is hij gisteren zo intens gemeen geweest. Hij heeft een nieuwe vriendin en stom als ik ben, wilde ik weten of de sex beter was dan met mij.

Weetje wat hij zei? Ja en ik vroeg waarom? Zijn botte antwoord:

Ze is klein, Braziliaans, 1,55 , 45 kilo, grote borsten, goeie kont, zij kan wel deep throat en vraagt zelf of hij haar anaal wil nemen en aangezien ze Braziliaanse is loopt ze standaard de hele dag op hoge hakken ( zijn fetish) en daarnaast voegde hij er aan toe en ze is bloedmooi. Ik ben er echt kapot van! Toen ik vroeg of hij verliefd op haar was zei hij "niet zoals op jou" hij is degene die contstant contact met me opnam( via msn) en wilde weten of ik al een ander had ( nee natuurlijk niet ik heb er ontzettend veel verdriet van!) Elke keer als ik hem sprak op msn en daarna aan de telefoon was ik aan het huilen en overstuur.

Gisteren was de druppel. Een klap in mijn gezicht. Het pijnlijkste is ook dat sex bij ons voor hem zo belangrijk was dat ik ver over mijn grenzen ben gegaan voor hem. Dat ik , hoe ongemakkelijk ook, ik voor hem hoge hakken ging dragen ( ook in bed) tijdens onze relatie vertelde hij mij meerdere keren hoe fijn de sex was en dat er voor hem ook nieuwe ervaringen waren die hij nog nooit had beleefd....en nu dit.

Ik hou me maar voor dat hij niet wijs is om iemand waarvan van hij zegt veel te houden op deze manier te kwetsen. Ook al heb ik er zelf naar gevraagd.

Sorry hoor, ik moest even mijn verhaal kwijt aangezien ik een klote nacht heb gehad en er diep van binnen iets helemaal kapot is gemaakt....
Alle reacties Link kopieren
Ongeveer hetzelfde meegemaakt....ik was er kapot van maar mijn vriendje beweerde de liefde van zijn leven gevonden te hebben.



Twee maanden later was hij weer bij mij....en ik was alles weer vergeten (en hij ook....)
Alle reacties Link kopieren
hoi dat je zo een vraag steld indd,waar dan ook alleen maar een kwestend antwoord op kan komen.

meid ben blij dat je van zo iemand verlost bent.je bent toch zeker wel wat meer als een paar gaten op hoge hakken!!.

als dat een relatie is,hahah.ben blij dat je die loser kwijt bent,je bent veel meer waard als wat hij je ooit kan bieden.
Alle reacties Link kopieren


Hahaha eigenlijk heerlijk om jullie reacties te horen! Had ik even nodig:)



Ik geloof ook idd dat hij mij wil raken, en ja dat is gelukt.

Hij was het die vrienden wilde blijven. Toen ik vroeg wat ik in godsnaam nog aan zijn leven zou toevoegen als vriend zijnde zei hij dat hij zo fijn met me kon praten, dat hij nog nooit zoveel van iemand heeft gehouden als van mij, dat we zo'n bijzondere band hadden bla bla bla. Hij wilde weten of ik alweer verliefd was. Hij was ervan overtuigd dat ik al een ander had. Hij zei ik kan je niet loslaten. Maar een relatie wilde hij ook niet meer. En elke keer als ik dacht "nu heb ik een goeie dag" kreeg ik weer een teken van hem ( msn/sms) en was ik weer van slag. Het lijkt wel alsof hij er een soort  genoegdoening uit krijgt als ik me klote voel.

Die Braziliaanse zal ongetwijfeld bestaan. En wat zou het mij ook kunnen schelen dat ze graag anaal doet of deep throat:? maar hij noemde precies alle dingen op die hij bij mij 'miste' ...incl grote borsten:P

Hij heeft me idd keihard geraakt en zijn intentie om vrienden te blijven is wat mij betrefd nooit meer mogelijk. Laat hij lekker met zijn 13 jaar jongere Braziliaanse die geen woord nederlands spreekt zijn ego opkrikken.

Als het idd alleen daarom gaat: mooi, dikke tieten, dikke kont, 45 kilo en petite, deep throat, anaal.....tsja dan pasten we toch niet zo goed bij elkaar!
Wat een ontzettend oppervlakkig gezwets van je ex zeg! En al die details van zijn sexleven aan jou te vertellen is geen gedrag van een gentleman. Laat lekker gaan, je bent toch zeker meer waard dan zo'n oppervlakkige zak die alleen op je kickt als je met hakken loopt. Die Braziliaanse is binnenkort uit beeld en dan moet jij je niet laten inpakken hoor. Ga lekker leven en ban die man..
Alle reacties Link kopieren
Hoi Lucifer70, ik herken je gevoel maar al te goed! Wat een botte opmerking. Het is nu even moeilijk en dat zal het ook nog wel een tijdje blijven, maar hopelijk slijt het gevoel. Gelukkig kan jij hem helemaal uit je leven bannen.



Mijn relatie is nu 5 maanden uit en ik heb het er nog iedere dag wel moeilijk mee. Ook door regelrechte botte opmerkingen van zijn kant uit, echt niet normaal, intens gemeen en respectloos, om mij maar extra te raken. Zelfs waar ons dochtertje bij zat moest hij even zeggen dat hij weer bezig was "nieuwe chickies te scoren", nadat hij 2 weken daarvoor de relatie had beëindigd. Dus ik was er dubbel kapot van. Zag het niet aankomen en was dus nog erg in shock en dan om zulk soort botte opmerkingen te horen, breekt je ziel.

Helaas kan ik dus kan lang van zijn leven niet los van hem komen.



Ik wens je veel sterkte. En het klopt wel, door boosheid kun je wel een heel stuk loslaten. Hopelijk slijt de boosheid ook na een tijdje.



Knuffel van Yulia.
Alle reacties Link kopieren
Hier snap ik nou nooit een reet van! wie gaat er nou in godsnaam ver over zijn grenzen wat seks betreft voor een vent!!?? wie gaat er nou met hakken in bed  liggen, terwijl je daar zelf niet achter staat!!?? Dan lig je toch voor lul, of ben ik nou gek?! Wees blij dat je van 'm af bent, want hij klinkt niet echt als een lot uit de loterij!
Dat iemand over zijn/haar grenzen heen gaat voor de liefde is niet zo heel vreemd Sunny, al kun jij je er niks bij voorstellen.



Je geliefde gelukkig maken gaat voor de een verder dan voor de ander. Het rotte is dat als je eenmaal begonnen bent, het lastig is er mee op te houden. Zo te zien was Luciferkes relatie niet helemaal gelijkwaardig en heeft ze hard moeten werken om haar vriend te behouden. Seks was belangrijk voor hem en dus ook voor haar want zij dacht hem op die manier geboeid te houden. Dat een relatie meer diepgang nodig heeft en dat seks niet het belangrijkste is, bleek later pas.



Lucifer, probeer je niet te schamen voor je relatie met je ex. Dat je je grenzen overschreed is heel vervelend maar je dacht op dat moment dat je jezelf er uiteindelijk een plezier mee deed. Je zult het waarschijnlijk niet snel weer doen, over je grenzen heengaan voor een man bedoel ik.



Seksueel gezien pasten jij en je ex misschien wel niet zo heel goed bij elkaar. Jij wilde blijkbaar andere dingen in bed dan hij, op zich is dat goed te begrijpen en jullie zijn dan ook niet voor niets uit elkaar, hoewel er wel meer aan de hand was dan een verschil in seksbeleving, neem ik aan. Dat hij het nodig vindt om jou in te peperen dat zijn nieuwe liefde hem beter bevalt in de koffer is kinderachtig maar wel lekker duidelijk.



Dat jullie van elkaar verschillen in seksualiteit betekent namelijk niet dat jij minder 'goed' bent in bed dan wie dan ook, het betekent dat jij 'anders' bent dan hij en zijn nieuwe bedpartner bevalt hem. Fijn voor 'm. Wens hem een fijn leven en hoop voor jezelf ook iemand te vinden die als een handschoen bij je past, dan hoeft seks niet iets te zijn waarbij jij over allerlei grenzen heengaat en dingen doet die je eigenlijk niet wil doen maar iets wat je samen beleefd en waar je beiden evenveel van geniet.



Gelijkwaardigheid, ook tussen de lakens, meid, dát is pas genieten!



Voor jou geen onhandige, torenhoge stiletto's of plateauzolen meer in je nökmeubel, waarmee je zwikkend uit de badkamer kwam, in het halfdonker! Hang ze fijn aan de wilgen en geniet van je Birkenstocks™.

Je komt echt over dit verdriet heen hoor.

Luctor et emergo moet je maar denken!
Alle reacties Link kopieren
Weet je wel heel zeker dat hij een ander heeft? Ik bedoel, jij vroeg hem er naar(wat wel begrijpelijk is maar toch....), maar heb bjij hem met deze Braziliaanse samen gezien?

Zei hij die dingen niet om jou extra te kwetsen, omdat hij weet dat hij jou daar mee heeft??

Wat betreft over je eigen grenzen heen gaan, dat is zo wie zo nooit goed(hoe wel heel veel mensen dit doen). Het was een harde maar wijze les voor je en ik heb het gevoel dat jij hier alleen maar sterker van wordt.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven