niet klaarkomen

31-03-2016 13:39 19 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hiya,



Ik dacht 'dit ga ik nooit op een forum gooien' maar ik zit hier zoveel te lezen dat ik het toch ga doen. Ik heb andere topics gevonden die hierover gaan, maar die zijn best wel oud en beschrijven niet helemaal mijn situatie, en die is als volgt: Ik kan 'op mezelf' heel makkelijk klaarkomen, dat kan ik helemaal zelf doen of met een vibrator. Ik kan het he-le-maal niet met mijn vriend erbij. Dat is nooit gelukt, met geen enkele vriend of andere bedpartner.



Ik weet wat de 'gewone' adviezen zijn: ontspannen, jezelf (je vagina dus) goed leren kennen, praten,... Ik heb ook een heul goéd seksleven - en ik kan vergelijken met alles wat ik daarvoor had. Ik weet wat ik leuk vind bij mezelf en mijn vriend ook, want we praten heel vaak over hoe we ons voelen bij ons seksleven. Die makkelijke communicatie maakt ook dat ik mij kan ontspannen tijdens wanneer we vrijen. Van tijd tot tijd heb ik wel graag (veel) ruigere seks dan (de meeste) andere mensen (denk ik) en dat heb ik nog niet met zoveel woorden gezegd. Ik werk er wel naartoe en dat gaat ook vlot. Hij heeft het ondertussen ook wel door denk ik, haha.



Ik weet niet waar het misgaat, in feite kan ik nergens iets op aanmerken, niet op hem en niet op mezelf, maar toch gebeurt er niks. Ik kom ook slechts zelden op een punt dat ik denk 'ja dit gaat m worden'. Als dat wel gebeurt, is dat alles, ik geraak daar dan ook niet voorbij. Niet dat ik dat heel de tijd lig te proberen, ik ben tevreden met mijn seksleven zoals het is, maar misschien zijn er hier meiden met tips of ervaringen? Beter kan altijd namelijk :p
Alle reacties Link kopieren
Ik heb dit ook. Ik kom bijna nooit klaar. Bijna nooit is dus nu al 4 maanden niet bij mijn sexvriendje. Ik zit er niet mee. Ik vind de seks. verder heerlijk. Klaarkomen bij masturberen lukt wel altijd. Wat wel helpt bij mij is in een bepaald standje (hij bovenop) en dan moet ik mezelf ook nog helpen, met een regelmatig ritme en vooral niet stoppen, dan lukt het soms wel. Het is ergens toch iets psychisch denk ik, dat je niet helemaal volledig ontspannen bent of los durft te laten. Leer je vrije lichaam kennen
Zit je dan wel aan je clitoris als je aan de gang bent tijdens sex?

Of bedoel je klaarkomen met penetratie?
Alle reacties Link kopieren
Proberen klaarkomen door penetratie ga ik niet eens aan beginnen, haha! Maar neen, ik zit zelf niet aan mijn clit wanneer ik word gepenetreerd neen. Ervoor en erna wel genoeg aandacht voor.
Alle reacties Link kopieren
Het klaarkomen is niet iets wat vanzelf gaat. Een vrouw of haar partner moet ten eerste weten wat haar speciale plekjes zijn en waar ze te vinden zijn. Het is een ontdekkingstocht http://linkis.com/ikwasinharen.nl/2016/NQbiH van jewelste! Hopelijk is het linkje een mooie bijdrage om je stairway to heaven te vinden...
Alle reacties Link kopieren
Er zit een grote tegenstrijdigheid in je OP....



Je schrijft: ...." Ik weet wat ik leuk vind bij mezelf en mijn vriend ook, want we praten heel vaak over hoe we ons voelen bij ons seksleven."

En vervolgens: ...."en dat heb ik nog niet met zoveel woorden gezegd. Ik werk er wel naartoe en dat gaat ook vlot. Hij heeft het ondertussen ook wel door denk ik, haha."



Kennelijk verwacht je toch nog steeds dat je vriend helderziend is.
Alle reacties Link kopieren
Kun je klaarkomen terwijl je naast hem ligt en zelf masturbeert? En als hij je eerst beft en je er bijna bent, en het dan zelf met de hand afmaakt? Dat waren voor mij goede manieren om over de drempel heen te komen.
Anarchie is leuk, maar je blijft van mijn kaas af
Alle reacties Link kopieren
quote:sassafras schreef op 31 maart 2016 @ 14:41:

Er zit een grote tegenstrijdigheid in je OP....



Je schrijft: ...." Ik weet wat ik leuk vind bij mezelf en mijn vriend ook, want we praten heel vaak over hoe we ons voelen bij ons seksleven."

En vervolgens: ...."en dat heb ik nog niet met zoveel woorden gezegd. Ik werk er wel naartoe en dat gaat ook vlot. Hij heeft het ondertussen ook wel door denk ik, haha."



Kennelijk verwacht je toch nog steeds dat je vriend helderziend is.Hoezo dan? Ik heb geen zin om hem alles in één keer te vertellen (ik denk dat dat wel eens contraproductief kan werken) dus doe ik dat beetje bij beetje en dat gaat vlot. Er is hier een heel topic over 'snappen mannen dominant zijn niet?' (ofzoiets), en daar wordt vaak gezegd dat het die mannen dan vooral dominater 'spelen' ipv 'zijn'. Ik geef stukje bij beetje aan dat het wel dominanter en ook ruiger mag zodat hij ook zelf kan zien wat hij leuk vindt om te doen. Tot nu toe alles, hahaha, dus hij speelt niks en probeert zelf ook uit hoever hij kan en wil gaan. Ik vind dat dat best goed gaat Ik verwacht dus helemaal niet dat hij alles zomaar raadt, integendeel. Verder is dat ook maar één aspect, er is heel veel meer om over te praten ook. Duidelijker?
Alle reacties Link kopieren
Misschien denk je te veel eraan ? the mind is very strong....
Alle reacties Link kopieren
Luister dames. mannen zijn nogal basic. we horen alleen maar directe dingen. dus we moeten duidelijk horen wat we verkeert doen, of wat we moeten doen. " lik nu me kut " is dus duidelijk ( als voorbeeld ) en dan doen we het, want niets is geiler als een vrouw die duidelijk is. niet alles direct vertellen hoe je het het liefst wil hebben brengt alleen maar problemen met zich mee. als we het dan echt niet meer snappen, haken we af. dan hoeft het niet meer.
Alle reacties Link kopieren
quote:oudmannetje schreef op 31 maart 2016 @ 15:05:

Luister dames. mannen zijn nogal basic. we horen alleen maar directe dingen. dus we moeten duidelijk horen wat we verkeert doen, of wat we moeten doen. " lik nu me kut " is dus duidelijk ( als voorbeeld ) en dan doen we het, want niets is geiler als een vrouw die duidelijk is. niet alles direct vertellen hoe je het het liefst wil hebben brengt alleen maar problemen met zich mee. als we het dan echt niet meer snappen, haken we af. dan hoeft het niet meer.



Ja allemaal problemen hebben we nu, HIJ VINDT WAT IK VOORSTELDE ZELFS GEIL - SHIT.



Overigens: proberen mezelf klaar te masturberen naast hem (als hij dus eigenlijk niks doet met mij) vind ik leuk maar lukt ook niet. Dan lig ik er heel de tijd aan te denken. En misschien voel ik me dan toch iets te exposed.
Alle reacties Link kopieren
Niets mis mee om jezelf in een voor beide comfortabele positie te plaatsen en dan luid articulerend "Harder" en "Sneller" en "Ja zo, blijf zo doorgaan" te roepen. Misschien zal hij de eerste paar keren dat je zo reageert meteen klaarkomen, maar na een tijdje went hij er dan ook aan.
Disclaimer: All presented text are opinionated and present only a written account of my mental state at that time.
Alle reacties Link kopieren
En ja, klaarkomen door masturbatie terwijl hij toekijkt. Is ook een kwestie van leren. Omdat je dan leert om op je gemak jezelf te laten gaan in zijn bijzijn. Dan zal het wanneer jullie samen bezig zijn ook makkelijker zijn omdat die gene weg is.
Disclaimer: All presented text are opinionated and present only a written account of my mental state at that time.
quote:Ambrozijn schreef op 31 maart 2016 @ 14:35:

Proberen klaarkomen door penetratie ga ik niet eens aan beginnen, haha! Maar neen, ik zit zelf niet aan mijn clit wanneer ik word gepenetreerd neen. Ervoor en erna wel genoeg aandacht voor.Probeer dat eens. Klinkt als en drempel die je over moet. Als hij op je ligt dan frummel je hand ertussen. Dan ziet hij t niet zo. En lig je niet zo open en bloot zeg maar.
Alle reacties Link kopieren
quote:jaw schreef op 31 maart 2016 @ 15:14:

En ja, klaarkomen door masturbatie terwijl hij toekijkt. Is ook een kwestie van leren. Omdat je dan leert om op je gemak jezelf te laten gaan in zijn bijzijn. Dan zal het wanneer jullie samen bezig zijn ook makkelijker zijn omdat die gene weg is.



Lukt inderdaad ook niet en is zoals doppinda en anderen suggereren waarschijnlijk vooral 'dankzij' een mentale barrière. Maar ik ben echt heel op mijn gemak, en ik vind het ook leuk om te masturberen terwijl hij toekijkt. Dat duurt trouwens meestal ook niet langer dan een minuut of twee want daarna wil hij meedoen en mij beffen. Meestal zeg ik daar geen neen tegen, hah.



Ik snap echt niet goed waarom het niet wil lukken en waar dat mentale ding dan vandaan zou komen.
Alle reacties Link kopieren
quote:Ambrozijn schreef op 31 maart 2016 @ 15:54:

[...]



Dat duurt trouwens meestal ook niet langer dan een minuut of twee want daarna wil hij meedoen Dan bind je hem toch vast.
Disclaimer: All presented text are opinionated and present only a written account of my mental state at that time.
Alle reacties Link kopieren
quote:jaw schreef op 31 maart 2016 @ 16:56:

[...]





Dan bind je hem toch vast.Ja maar dat wil ik liever zelf. OH JEE dit gaat allemaal heeeul ingewikkeld worden :o
Alle reacties Link kopieren
Herkenbaar... En als jullie het nou tegelijk zelf doen? Niet gelijk tegenover elkaar, maar naast elkaar bijv? Of dat de focus op jou ligt, hij zoent je of zit aan je terwijl jij het zelf doet? Als het 1 keer lukt wordt de drempel vanzelf lager.
Alle reacties Link kopieren
quote:Zebrapad-- schreef op 31 maart 2016 @ 22:14:

Herkenbaar... En als jullie het nou tegelijk zelf doen? Niet gelijk tegenover elkaar, maar naast elkaar bijv?



Misschien dit Dank voor de tip



Hoe is het herkenbaar voor jou?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven