Mijn Winterjas fetish

17-03-2016 02:38 37 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo mensen

Ik ben jongen van 23 en ik heb sinds ik me kan herineringen voor sommige een apparte fetisch Ik kan namelijk sexueel opgewonden raken van Van dames met winterjassen,dames met bodywarmers,

Dames met Nylon trainingspakken,dames met Galajurken,

Dames met lerenlaarzen met naald hak,dames met Leren roken,

En ik vind daarbij ook lekker om zelf winterjassen bodywarmers trainingspakken en laarzen te dragen en daarmee door het huis te lopen.ook vind ik het prettig om mij zelf helemaal vast te binden als ik een van mijn winterjassen,trainingspakken of gala jurken aan heb

Daarom ben ik op zoek naar mensen die ook

Deze fantasieën herkennen/zelf hebben om hierover willen praten en ervaringen over willen brengen
quote:Elsa schreef op 17 maart 2016 @ 10:30:

ik ken iemand en die neukt bepaalde jassen Yep: grapjassen!
Alle reacties Link kopieren
????????????????????????????????????????????????????????????????????

Bedankt, je hebt mij hartelijk laten lachen.
Girls compete with each other, women empower one another
??
Alle reacties Link kopieren
Hey gulleboy,

Ik kan niet de ervaring delen van leren rokken, gala jurken of trainingspakken maar winterjassen heb ik ook af en toe maar bodywarmers is de gene waar ik zelf ook veel last van heb of juist van geniet. Ik heb zelf ook een Fetish voor bodywarmers zo lang ik me kan herinneren het ging af en toe zo ver dat ik zij dat ik een lef wedstrijdje wilde doen met een meisje en dan vragen of ze van kleding durfde te wisselen en dan natuurlijk alleen als ze een bodywarmer aan had. Mijn vraag is heb je het ook voor bonte bodywarmers en gilets? Ik heb het wel alleen voor dames kleding.
Alle reacties Link kopieren
bodywarmertje17



bedank voor je reactie

nee ik heb het niet met bodywarmers van bont

wel van nylon/polyester bodywarmers en ik geniet ook van gilets

maar dan wel van taffeta.en geniet je ook van dameswinterjassen ?



gr gulleboy
Alle reacties Link kopieren
En we hebben een match!
Vervelend werk en gekke kleren en likdoorns en inkomensbelasting
Alle reacties Link kopieren
Hey gulleboy



Met winterjassen heb ik het eigenlijk alleen wanneer het van die Puffer jassen zijn. Draag je zelf ook wel is dames bodywarmers of jassen. En wordt je ook geil als je een heren bodywarmer aanheb?
Wat een heerlijk topic
Ik heb het eigenlijk alleen met poncho's. En dan vnl die met een seventies look.
Ik ben benieuwd hoe het gesprek tussen de heren verder gaat
Alle reacties Link kopieren
Eindelijk iemand gevonden met het zelfde probleem..... heb jij ooit al eens een jas gekocht puur voor de fetish?
Jonge-Jongen schreef:
21-06-2018 23:59
Eindelijk iemand gevonden met het zelfde probleem..... heb jij ooit al eens een jas gekocht puur voor de fetish?
Van 1 april 2016 (van alle dagen in het jaar.. hoest mogelijk!!) naar juni '18.

Nou, moet je horen: ik ken een man die ik een keer per ongeluk afluisterde, het was op het werk. In de avond en het was erg rustig zodoende kon hij zich even afzonderen in een kamertje apart. Niet storen zei hij nog, hij had wat privé telefoontjes.

Helaas vergat hij dat de kamer naast het keukentje voor personeel was en ik ging wat te eten maken en kon alles horen. Toen ik hem hoorde praten over galajurken -niet netjes, ik weet het- ben ik toch even blijven afluisteren.
Hij zat met een seks-lijn te bellen en bekende net aan een dame aan de lijn dat hij helemaal wild werdt van galajurken. Die ouderwetse, wijd uitlopende met een split. (geen idee wat hij bedoelt eerlijk gezegd maar dat terzijde)

Die mw. aan de telefoon snapte hem wel zo te horen, hij ging steeds harder praten, toen te kreunen.
Ik begon heel erg te wensen dat ik geen soep was gaan halen. Toen heb ik maar even hard gekucht en ben vertrokken. Met mijn soep.

Ik weet dus óf wie je bent of ik ken een gelijkgestemde vwb de galajurken.
Hij is nu een jaar of 60 of nog ouder, was toen al gescheiden en ging voor een vent van zijn leeftijd wel erg vaak bij zijn moeder op bezoek en bleef dan ook eten terwijl ze bijna 200km verderop woonde. Erg kinderlijk en onvolwassen.

Net als dit topic dus, eigenlijk.

Maar ik geloof je, er bestaan zoveel voorkeuren. Ik heb ze de afgelopen dagen allemaal voorbij zien komen hier op het forum. Gááp.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven