hoe als vrouw initiatief nemen in bed

22-03-2016 19:53 20 berichten
Alle reacties Link kopieren
hallo ,



ik zou graag mijn vriend eens een andere kant van mij tonen in bed , dat ik meer de leiding neem maar weet niet echt hoe.

hebben jullie tips voor me ?
Alle reacties Link kopieren
Hoe gaat het nu?

Soms zijn kleine aanpassingen nl genoeg.
Alle reacties Link kopieren
Nu neemt hij vooral de leiding , maar voor mij komt het een sleur, iedere keer dat ik seks heb met mijn vriend is het altijd hetzelfde.

daarom wil ik ook meer initiatief nemen en het een beetje spannender maken. sexy lingerie heb ik vandaag gaan halen en zal ik hem zo ontvangen als hij van zijn werk komt.
Gewoon erop springen. Werkt hier prima.
De andere kant van jou? Hoe zie je het in je fantasie voor je? Kan je daar elementen uithalen?
Alle reacties Link kopieren
mijn fantasie is meer 50 shades maar daar is mijn vriend niet zo voor denk ik :p
quote:yasmine1993 schreef op 22 maart 2016 @ 20:05:

mijn fantasie is meer 50 shades maar daar is mijn vriend niet zo voor denk ik :pDan wordt het lastig..
Oh nou dan kom ik wel ff dominant doen hahahah



Maar serieus: communiceer. We snappen geenndingen die niet uit wordem gesproken.
Alle reacties Link kopieren
wel ik zou meer andere standjes willen proberen dan doggy of missionaris of cowgirl, misschien iets dat ik hem zou vastbinden ofzo (wel alleen zijn handen) alleen weet ik niet echt hoe omdat aan mijn bed niks is om er aan vast te maken.
Alle reacties Link kopieren
Dan praat je daar met je vriend over?

Niet iedereen wil graag vastgebonden worden, geblinddoekt enz.

Andere standjes lijkt me niet zo moeilijk, " he, vriend, zullen we eens een keer zo?"



Enne dat vastbinden: leuk bedacht, maar wat ga je dan doen? Als jij dan nl niet actief bent gebeurd er ehm... Niks.
Alle reacties Link kopieren


Inspiratie
Alle reacties Link kopieren
Andere kant tonen in bed? Bakstenen etonder en dan hup vriend eronder. Heel andere kant.



Nee ff serieus.

Als je hem nou opwacht in lingerie... kookshortje voor (niet zo'n gebloemde!) Hakken aan. Lekker koken, beetje met je voeten friemelen onder de tafel (in zijn kruis), hem steels aankijken. En dan vragen of hij een toetje wil....

Klim op zijn schoot. Op een stoel kun je leuke sex hebben. (Je kunt hem hierbij eventueel zijn handen achter de stoel binden.... blinddoeken....
de wereld wacht om ontdekt te worden
Alle reacties Link kopieren
dat is al een zeer goed idee :p
Alle reacties Link kopieren
Have fun. Gebruik je fantasie. Oja, als hij al eerder aan je wil zitten, wijs je hem terecht. "We zijn nu aan het eten...."
de wereld wacht om ontdekt te worden
Alle reacties Link kopieren
Trek je broek naar beneden en klim erop
i want your loving and all your lovers revenge, you and me could write a bad romance
Alle reacties Link kopieren
Neem lekker een wijntje, remmen los en laat je andere kant zien!



Of bind hem vast
Alle reacties Link kopieren
Doe es gek, leg hem op zijn rug en vertel hem dat jij hem nou eens even lekker gaat verwennen, ga naar beneden met mond en handen en geef hem een verwenbeurt waar hij morgen nog sterretjes van ziet.

Als je de standjes saai vindt kan je zelf vragen of hij je in doggy/cowgirl/ondersteboven aan de gordijnen wil neuken toch?
...
Alle reacties Link kopieren
quote:ladygaga_xx schreef op 22 maart 2016 @ 20:30:

Trek je broek naar beneden en klim eropdit vind ik meer een tekst voor bij de zwarte cross ofzo.
very metal
Alle reacties Link kopieren
quote:yasmine1993 schreef op 22 maart 2016 @ 20:05:

mijn fantasie is meer 50 shades maar daar is mijn vriend niet zo voor denk ik :pProbeer het eens.....
Je moet het leven niet te serieus nemen. Je overleeft het toch niet!
Alle reacties Link kopieren
Ga op hem zitten , pak zijn handen vast, leg die boven zijn hoofd en zeg:

Zo jongetje...

Nu wil ik dat je je kop houdt

Je gaat precies doen wat ik zeg





Dat werkt hier......
--

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven