Vibrator maakt geluid hoe klaarkomen?

03-04-2016 21:18 43 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik woon nog thuis en kan alleen klaarkomen met een vibrator. Helaas maakt die erg veel geluid. Ben dus bang dat mijn ouders me horen als ik bezig ben, niet echt een fijn idee.



Bestaan er stille vibrators? Zijn er andere manieren om klaar te komen die geen geluid maken. Met de vingers lukt me echt niet. Graag tips.
I'm Doing Me
Alle reacties Link kopieren
quote:Lailtje schreef op 03 april 2016 @ 23:26:

[...]

Elektrische tandenborstel? Nou, zo gek is dat niet, hoor! Alleen als het om het geluid gaat, denk ik niet dat die veel stiller is.
Alle reacties Link kopieren
Douchekop 's nachts? Zou t knap vinden als dat geen geluid maakt
quote:vivamien schreef op 03 april 2016 @ 23:18:

Dat je hem überhaupt online durfde te bestellen als je nog thuis woont! Ik zou banger zijn dat ze hem vinden dan dat ze hem horen. Vergeet je hem een keertje op te bergen, staat ie nog op je nachtkastje.Een vriendin van mij had dat laatst. Haar broer had iets nodig, "ligt in de bovenste lade van mijn nachtkastje" zei ze. En tsja, daar lag dus een vibrator en zo'n trillend eitje in .
Alle reacties Link kopieren
quote:Lailtje schreef op 03 april 2016 @ 22:48:

Dat ding gaat toch in je dinges
very metal
quote:Lailtje schreef op 03 april 2016 @ 22:48:

Dat ding gaat toch in je dinges, dan zal t geluid ook wel dempen?Maar als je m in en uit je dinges doet in een bepaald ritme ofzo krijg je van die verdachte geluidsgolven...
En om ervoor te zorgen dat er geen verdacht pakketje wordt bezorgd: ga het afhalen.
Alle reacties Link kopieren
quote:vivamien schreef op 03 april 2016 @ 23:30:

[...]



Nou, zo gek is dat niet, hoor! Alleen als het om het geluid gaat, denk ik niet dat die veel stiller is.Het is in elk geval makkelijker uit te leggen
De tand des tijds kan een antieke kast nou juist nét dat karakter geven. Zonde om over te schilderen. Avena.
Alle reacties Link kopieren
Ik stond vanmorgen naar mijn elektrische tandenborstel te loeren, ik dacht zal ik je nemen of zal ik gwn mijn tanden poetsen.
of neem je vibrator mee in de badkamer. dan lijkt het alsof je elektrish tanden aan het poetsen bent, maar ondertussen kun je met je vib aan de slag.

of harde douchestraal is ook erg lekker, met 1 hand de douchestraal op je clitje richten en de andere vingers kunnen ook helpen. het is te proberen of dat ook voor jou werkt.
Alle reacties Link kopieren
quote:Lailtje schreef op 04 april 2016 @ 08:32:

Ik stond vanmorgen naar mijn elektrische tandenborstel te loeren, ik dacht zal ik je nemen of zal ik gwn mijn tanden poetsen.

Dat jij je er niks bij voor kunt stellen, prima, maar ik weet dat er genoeg vrouwen zijn die er wel gebruik van maken. Dat het niet het formaat heeft van een penis, ja dat klopt.

Maar een douchekop "stop je er toch ook niet in"? Het gaat in dit geval om het stimuleren van de clitoris.
Alle reacties Link kopieren
quote:vivamien schreef op 04 april 2016 @ 11:45:

[...]



Dat jij je er niks bij voor kunt stellen, prima, maar ik weet dat er genoeg vrouwen zijn die er wel gebruik van maken. Dat het niet het formaat heeft van een penis, ja dat klopt.

Maar een douchekop "stop je er toch ook niet in"? Het gaat in dit geval om het stimuleren van de clitoris.





Douchekoppen snap ik wel, maar tandenborstel? Dat ding van mij draait loei hard.



Kan me niet voorstellen dat dat lekker is, ja misschien als de batt al bijna leeg is dan gaat ie wat zachter.
Alle reacties Link kopieren
Trouwens, heb wel meer gekke dingen gehoord.



Bananen en komkommers met condoom erom enz.



Elektrische tandenborstel nog niet eerlijk gezegd.



Oral b moest eens weten
Alle reacties Link kopieren
quote:Lailtje schreef op 04 april 2016 @ 11:53:

Douchekoppen snap ik wel, maar tandenborstel? Dat ding van mij draait loei hard.



Kan me niet voorstellen dat dat lekker is, ja misschien als de batt al bijna leeg is dan gaat ie wat zachter.Probeer anders de achterkant van de borstel eens, waar niet van die plastic haren zitten.
Alle reacties Link kopieren
quote:prik schreef op 04 april 2016 @ 12:04:

[...]



Probeer anders de achterkant van de borstel eens, waar niet van die plastic haren zitten.Dit dus. Of je doet er iets om heen, washandje of zo. Overigens trilt de houder ook, kan ook al voldoende zijn.
quote:Lailtje schreef op 04 april 2016 @ 11:53:

[...]





Douchekoppen snap ik wel, maar tandenborstel? Dat ding van mij draait loei hard.



Kan me niet voorstellen dat dat lekker is, ja misschien als de batt al bijna leeg is dan gaat ie wat zachter.nou het kan mij niet hard genoeg trillen. alleen je moet het niet altijd recht op je clitoris zetten, probeer dat lekkere gevoelige plekje dat er naast zit
Alle reacties Link kopieren
een tandenborstel valt echt in het niet bij een fairy en zo gek is het niet. Hoorde de tip 10 jaar terug al. Tegenwoordig heb je trouwens ook speciale opzetstukjes ervoor.



https://www.bol.com/nl/p/ ... or-3-st/9200000026273732/
I do cross stitch; so you know that I have the patience to stab something a thousand times
Alle reacties Link kopieren
quote:Lailtje schreef op 04 april 2016 @ 11:57:

Trouwens, heb wel meer gekke dingen gehoord.



Bananen en komkommers met condoom erom enz.



Elektrische tandenborstel nog niet eerlijk gezegd.



Oral b moest eens weten Zie het helemaal voor me; "Ik ga naar bed, welterusten pap en mam. O ja, ik neem nog even een komkommer mee naar boven, hoor. Truste!"
Alle reacties Link kopieren
quote:vivamien schreef op 04 april 2016 @ 12:30:

[...]



Zie het helemaal voor me; "Ik ga naar bed, welterusten pap en mam. O ja, ik neem nog even een komkommer mee naar boven, hoor. Truste!"En dan die komkommer daarna terug leggen

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven