Nieuwe relatie aangaan met Genitale Wratten

14-03-2016 21:40 53 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste mensen,



Het vorige topic hierover is al redelijk Out of date (~2 jaar).

Ik heb een paar vragen over genitale wratten.



Ik heb ze in mijn vorige relatie opgelopen. Ze zitten er nu ong 6 maanden maar trekken langzaam weg. Is het toch beter om een behandeling te ondergaan of toch maar even afwachten? De huisarts adviseert namelijk dat ze vanzelf weggaan en een behandeling niet nodig is. In 1 - 2 jaar tijd schijnen ze vanzelf te verdwijnen.



en.. de tweede vraag is.

Hoe vertel ik dit aan een nieuwe date/partner? Lijkt mijzelf echt een enorme 'nogo'. Wat vinden jullie ?
Alle reacties Link kopieren
Onmiddellijk je ex laten weten dat hij genitale wratten heeft, voor hij nog meer dames besmet.



De tips staan hierboven, die gelden voor iedereen met dit probleem. Goed dat je je huisarts hebt gebeld.

Succes!
...
Alle reacties Link kopieren
quote:Maartjeic schreef op 24 maart 2016 @ 01:20:

P.S als iemand die gevoelens die ik heb deelt zou ik het fijn vinden om er eventueel met diegene over te praten..

P.S Ik ben pas 18 en heb altijd veilig gevrijd met een condoom.

Alleen niet altijd veilig orale seks gehad..





Groet.. Ik ben ze zelf nu aan het behandelen wat op eerste zicht best goed lijkt te werken. Alleen je kan ze op sommige plekjes zien zitten maar dan zijn ze echt mini. Die moet ik de volgende keer weer aanstippen. Wordt jij al behandeld? ik zou er graag met je over willen praten alleen je accepteerd geen priveberichten...
Joh maartje 1 wratje is te overzien! Goed dat je gelijk de huisarts hebt gebeld.



Ik heb ze gehad, en ik had de eerste uitbraak 1 grote en een heeeeeleboel Kleintjes. Aanstippen met lotion achtig spul van de huisarts hielp niet. De huisarts heeft toen de grootste weggesneden, en de rest weggebrand met zo'n elektrisch ding, dat je met je bil op een aardeplaatje moet liggen zeg maar. Ging onder plaatselijke verdoving, die was wel even naar maar daarna was ik er wel mooi vanaf!



3 weken daarna leek er weer een uitbraak te komen, toen gelijk gaan aanstippen met dat middeltje, en ze gingengoddank weg. Daarna nooit meer een uitbraak gehad, nu al dik drie jaar niet meer!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven